Minna
Makaamme Nikon kanssa sohvalla. Nikolla on bokserit päällä. Ja minulla on Nikon paita. "se sauna varmaa on lämmin" "varmaa" Kävelemme vessaan. Otan paidan pois ja menen suihkuun. Niko ottaa bokserit pois ja tulee kanssani suihkuun. Halaan Nikoa. Niko vetää minut ihan kiinni itseensä. Hyppään Nikon syliin. "siihen sitte tulit" "jep" "mennäänkö saunaa?" "joo"
Laskeudun alas Nikon sylistä. Menen saunan lauteelle istumaan. Niko tulee viereeni. Heitän löylyä. Alan nojata Nikon kylkeen. "onko kaikki hyvin?" "joo on. Ihana olla sun kanssa" "mäki tykkään olla sun kanssa" suutelen Nikon huulia. Irrottaudun hitaasti Nikon huulista. "heitänkö mä lisää?" "älä heitä" "okei"
-smuttia!
Niko alkaa silittää kylkeäni. Hänen käsi nopeasti liikkuu rinnoilleni. Levitän jalkojani. Niko hitaasti liu'uttaa kättään alemmas. Se lähestyy herkkää aluettani. Se ei kumminkaan mene sinne vaan nostaa kätensä takaisin kyljelleni. "Nikoo" "mitää?" siirrän Nikon käden alapäähäni. Katson Nikoa silmiin. Hän alkaa liikuttaa sormiaan. "Nikooh" "kerro" Niko työntää 3 sormea sisälleni. "aaah" hän hieroo klitoristani samalla kun koukistelee sormiaan sisälläni. "aaah"
Yht äkkiä Niko lopettaa. Hän ottaa sormet pois sisältäni ja laittaa kädet syliinsä. "et oo tosissas" istun Nikon syliin selkä Nikoon päin. Levitän jalat. Otan Nikon kädet. Toisen siirrän rinnoilleni ja toisen alapäähäni. Niko työntää 3 sormea sisääni. "aaaah" estän kädelläni ettei Niko voi ottaa sitä pois. Tunnen Nikon seisokin itseäni vasten. Laitan käden hänen penikselle ja alan vedellä vetoja. "mmmh"
Nousen seisomaan. Käännyn toisinpäin. Istun Nikon syliin kasvot Nikoon päin. Nousen hiukan ylös päin. Otan hänen peniksestä kiinni. Laitan sen suuaukolleni ja istun päälle. "aaah" alan pomppia hänen päällä Nikon avustaen perseestä välillä läpsien sitä. "aaah. Minnah" "mmmh" suutelen Nikoa.
Nousen hieman ylemmäs Niko lähtee pois sisältäni ja saan orgasmin. "aaah" Niko alkaa hyväillä kädellään alapäätäni. "mmmh" laitan Nikon peniksen takaisin sisääni. Jatkan pomppimista. Vauhti kovenee nopeasti. Niko nostaa lantiotaan samalla kun minä laskeudun ja hänen penis osuu todella syvälle. "aaah" saan uuden orgasmin. Niko virnistää. Tasoitan hetken hengitystäni nojaten päälläni hänen kaulaan.
Niko nostaa hieman vartaloani ja läpäisee kovaa persettäni. "mmmh" Olen polvieni varassa ja hän alkaa työntymään syvälle. "aah" hänen penis tuntuu isommalle kuin koskaan. "aaah" nojaan vieläkin päälläni Nikon kaulaan. Niko läpsii minua perseelle. Niko nopeuttaa vauhtia koko ajan. "aaah. Nikohh mähh tuunh ihanh justh" "tuu vaa. Ei oo eka kerta" Niko työntyy todella syvälle. "Nikooh" tulen taas. Suutelen Nikon huulia.
Irrottaudun pitkästä suudelmasta. Nousen ylös Nikon sylistä. "nouse ylös" Niko nousee ylös. Menen makaamaan selälleen. "ai tämmöstä" Niko tulee jalkojeni väliin ja työntyy sisään. "aah" hän alkaa heti liikkumaan. Niko nostaa toisen jalkani hänen olkapäälle. Hän hieroo klitoristani. "mmmh. Täähh tuntuuh laittomanh hyvältäh"
Niko puristaa rintaani toisella kädellä. "Nikooohhh" tulen taas. Niko jatkoi koko ajan työntymistään. Jatkaa vieläkin. "Mones kerta toi oli nyt?" "ööh neljäsh ehkäh. Äläh lopetah vieläh. Mullah onh nyth tosih paljonh halujah" "en oo lopettamassa"
Niko laittaa käden perseelleni alleni. Hän laittaa sormen perse reiälleni. Hän katsoo minua. Nyökkään. Hän tunkee sormen sisääni. "aaah. Mmmh. Aaah. Eth liikutah sitäh" "okei"
Niko alkaa hieman liikuttamaan sormeaan sisälläni. "aaah" tuntuu todella hyvältä. Jopa sormi perseessäni. Se tuntuu hieman oudolta mutta hyvältä. Nyt hyvä olo valtaa kehoni. Tiedän saavani orgasmin ihan kohta. Nyt tiedän mitä teen jos haluan orgasmin. Niko työntyy kohtaan joka on todella herkkä. Vielä pari kertaa että saan orgasmin. "Nikooh" saan orgasmin. Niko lopettaa. "Niko. Voidaanko siirtyy suihkuun? Mulla on tosi kuuma" "joo"
Niko nappaa minut syliinsä ja kantaa suihkuun. Hän laittaa suihkun päälle. Alan suudella Nikon huulia. Niko sulkee suihkun. Hän työntää minut seinää vasten. Niko nostaa minut perseestä itsensä ja seinän väliin. Niko työntyy sisälle suudellessamme. Huokaisen Nikon suuhun. Hän työntyy joka kerralla niin syvälle kuin pystyy. Kiedon jalat Nikon ympärille. Sen avulla Niko osuu herkkään kohtaan. Irrottaudun suudelmasta. "Nikooh. Mäh... Mäh..." samalla saan orgasmin. Niko katsoo minua hymyillen ja jatkaa työntymistään. Niko alkaa suutelemaan kaulaani.
"aaah" "mäh tuunh ihanh justh" "mäkinh" Niko tulee sisääni. Hän työntyy vielä kerran ja minä tulen. Niko laskee minut alas. "ootko nyt saanu tarpeeks?" "en oo. Mua panettaa" "oon huomannu" Niko menee polvilleen eteeni. Hän nostaa jalkani ylös ja laskee sen hartialleen. Hän läpsäisee persettäni. Sen jälkeen hän työntää sormen perseeseeni ja 3 vaginaani. Hän alkaa liikuttaa sormiaan. Samalla hän nuolee klitoristani. "Nikooh" otan Nikon hiuksista kiinni. Tukistan häntä hieman ja painan hänen päätä lähemmäs alapäätäni. "Nikooh mäh tuunh" samalla saan orgasmin. Lasken jalan alas.
-----Niko nousee seisomaan. "saitko nyt tarpeeks?" nyökkään. "mä en jaksa liikkua" "aha" Niko laittaa suihkun päälle ja kastelee meidät. Hän pesee nopeasti molempien kropat.
Niko nostaa minut. Hän laskee minut alas vessan puolelle. Niko ojentaa pyyhkeen ja kuivaan itseni. Laitan pyyhkeen ympärilleni. Niko ottaa minut syliinsä ja kantaa huoneeseeni.
Hän laskee minut sängylleni. "mitä neidille sais olla?" "ai ihan mitä vaan?" "no melkein" "harjaa mun hiukset" Niko hakee harjan vessasta ja alkaa harjaamaan hiuksiani.Niko lopetti harjaamisen. "mitä nyt?" "mee tekee iltapalaa" "okei. Mitä sais olla?" "leipää" "okei" Niko pussaa poskeani ja lähtee.
Niko tulee luokseni tarjottimen kanssa. Syömme iltapalan. "onko neidillä vielä jotain?" "voitko sä hieroo mun hartioita?" "joo voin. Istu tohon ni mä hieron" istun Nikon eteen. Hän alkaa hieromaan hartioitani. "aaau" Niko alkaa hieromaan sitä kohtaa. "aaauuu. Sattuu" "mä yritän vaan auttaa" Niko keventää otettaan ja jatkaa samasta kohdasta. "aaaau" jumi helpottuu. Niko jatkaa hartioideni hieromista.
Niko lopetti juuri. Nojaan Nikoon. Niko avaa pyyhkeeni. Hän ottaa sen kokonaan pois ja heittää lattialle. Hän laittaa kädet vatsalleni ja alkaa juoksuttaa käsiään ympäri kehoani.
-lyhyt smut!
Niko nuolaisee sormiaan ja alkaa hyväillä alapäätäni. Katson Nikon kasvoja. Hän hymyilee minulle. Hän tuo sormet suulleni ja nuolaisen niitä. Hän jatkaa. "tuntuuko hyvältä" "jooh. Säh osaath hommash" "tai sit tiedän mistä tykkäät" "mmmh" Niko jatkaa hetken. "voidaankoh lopettaah jah mennäh nukkumaanh?" "joo tottakai" Niko lopettaa hommansa.
-----
Niko kaataa minut makaamaan. "haluutko nukkuu noin vai miten?" "näin" "okei" menen peiton alle. Niko tiputtaa oman pyyhkeensä ja tulee viereeni. Menen puoliksi hänen päälle. "miltä tuntuu?" "mikä?" "toi seksi. Sait aika monta orgasmia" "tosi hyvältä" haukottelen. "väsyttääkö? Sä sait niin monta orgasmia etten ees ihmettele" "väsyttää. Sain mun muistaakseen 8 orgasmia suihkussa ja tässä aiemmin yhen. Ne kaikki tuntu ihan helvetin hyvältä. Ja voin sanoo et mua panetti ihan helvetisti" "huomasin. Mut voidaan alkaa nukkuu nyt" "joo" suljen silmät."Niko" "no?" "mul ois viel yks pyyntö" "no kerro" "voitko silittää mua?" Niko ei sano mitään vaan alkaa silittää selkääni. Hänen kädet käy yläselässäni ja perseelläni. Katson Nikoa. "mitä?" otan kiinni hänen kalustaan. Vedän pari vetoa ja saan peniksen erektioon. Lopetan. "hei. Ihan oikeesti. Ei ollu kivaa" "olipas. Öitä" "öitä" Niko pussaa hiuksiani ja silittää yläselkääni. Itse päätän kiusata Nikoa ja laitan käden Nikon sisäreidelle. Niko värähtää hieman. Vien käteni Nikon peniksen läheisyyteen mutten koske siihen. "hei nyt ihan oikeesti" "öitä" "öitä" lopetan Nikon kiusaamisen ja laitan kädet hänen hiuksiin.
Nukahdan heti todella nopeasti.
°°°°° °°°° °°°° °°°° °°°° °°°°
Sanoja: 1111Joo tällästä tällä kertaa. Tää ei vienyt tätä tarinaa yhtään eteenpäin.
ESTÁS LEYENDO
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...