79

68 4 0
                                    

Miia

Joonas irrottautuu suudelmasta. Ajantajuni katosi. Se kesti ehkä 15 sekuntia. "a-anteeks. Mun ei olis pitäny" Joonas nousee ylös ja lähtee ovelle. "Joonas. Älä mee. Joonas" Joonas avaa oven ja lähtee. Vittu. Miksi hänen piti lähteä. Tai no ymmärrän miks hän lähti.

Time skip 2 tuntia

Äiti, Olli ja Oona ovat täällä. Minulta aletaan ottaa verikoetta. Mä vieläkin pelkään neuloja enemmän kuin mitään.

"laittaisitko käden tähän?" hoitaja osoittaa jotain ihme pöytää. Laitan käden siihen. "onks tätä pakko ottaa?" "on. Pelottaako sinua?" "joo" "no haluatko että mä kerron mitä mä teen vai oon hiljaa?" "oo hiljaa" "okei. Älä katso tänne päin. Se yleensä helpottaa" käännän pään pois hoitajasta. "mä kerron sen verran, että mä aloitan nyt" "joo" katson Ollia. Hän pitää kädestäni kiinni. Alan tuntemaan pistelyä vasemmassa kyyner taipeessani. Poskilleni alkaa valua kyyneleitä.

Puristan Ollin kättä kaikilla voimillani. Pistely loppuu. Päästän Ollin kädestä irti. "mä olen pahoillani. Mä en saanut verta ollenkaan. Mä joudun tekee ton saman sun toiselle kädelle" "ei käy" "Miia, sun pitää vaa kestää"

Hoitaja siirtyy toiselle puolelleni. Laitan käden taas samaan kohtaan. Olli, äiti ja Oona vaihtoivat toiselle puolelle. Katson taas Ollia silmiin ja puristan hänen kättä. Kättäni taas alkaa pistelemään. Taas poskilleni vierii kyyneleitä. Olli pyyhkäisee ne pois. Olli kurkkaa hoitajaan. "hyvin menee. Hetki vielä"

"Noniin. Nyt on valmista" päästän Ollin kädestä irti. "mä vien nää labraan. Tänne ei tarvitse jäädä odottamaan tuloksia vaan voit lähtee suoraan klinikalle" "okei" "mä ilmoitan syömishäiriö klinikalle, että sinä olet tulossa sinne" "joo. Pitää vaa eka käydä hakemassa kotoota vaateita" "joo tottakai"

Time skip kotiin

Pakkaan tavaroitani huoneessani. Olli, äiti ja Oona ovat huoneessani myös. "mä oon pahoillani, että sä joudut sinne" "ei se sun vika oo. Ehkä tää on vaa parempi et mä meen sinne parantumaan" "meil tulee sua kauhee ikävä" "nii mullaki teitä" "mut me tullaan kattoo sua niin useesti ku vaan voidaan" "joo"

"onko sulla nyt kaikki?" "joo on" menemme autoon. Äiti käynnistää auton ja pakittaa pois pihasta. "Pupuli unohtu" "okei" äiti pysäyttää auton ja menen hakemaan Pupulin.

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Sanoja: 340

Anteeks. Tosi tylsä ja lyhyt luku.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now