80

90 4 0
                                    

Miia

Auto kaartaa klinikan pihaan. Nousen etupenkiltä ylös. Otan tavarani takakontista ja lähdemme ovelle.

Time skip Miian huoneeseen

"täähän on viihtyisä" "ei oo. Hirvee koppi. Eihän täällä oo muuta ku toi vessa, sänky, yöpöytä, vaatekaappi ja koulupöytä. Muutenki noi seinät on hirveen väriset" "sun pitää nyt vaan kestää" "mä en haluu jäädä tänne. Äiti pliis. Mennään kotiin" "kyllä sä tiedät mitä mieltä mä tästä oon" "joo joo"

"ymmärrätkai sä sen, että sun on pakko jäädä tänne, jos sä haluut parantuu?" "joo. Ymmärrän" "hyvä. Me tullaan Ollin kanssa tänne niin usein kun vaan voidaan" Olli nyökyttää päätään. "ja sä voit aina laittaa viestiä ja soittaa" "joo" "Aleksi tietää että sä oot täällä. Muut ei. Haluutko sä että mä kerron sun olevan täällä vai kerrotko ite?" "kerro sä" "okei" "Joonaski tietää" "aha. Milloin sä oot sille kertonut?" "tänää aamulla. Se tuli käymään sairaalalla" "okei"

Time skip 30 minuuttia

"meidän pitää nyt lähteä" "okei" halaan Ollia. Sitten halaan äitiä. Otan vielä Oonan syliini hänen rattaistaan. Oona katsoo minua ihmeissään nappisilmillään. "pidäthän sä huolta äitistä ja Ollista?" Oona katsoo minua ihmeissään. "pidäthän?" Oona oudosti nyökkää päällään. "hyvä" silitän Oonan sileää poskea. Lasken Oonan takaisin rattaisiin.

"heippa" "heippa" "me nähään varmaan huomenna tai ylihuomenna" "joo" "heippa" "heippa"

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Sanoja yhteensä: 278

Anteeks taas tosi lyhyt luku. Ei vaa oo motivaatiota kirjoittaa näiden nuoruudesta. Tekis mieli skipata eka 2 vuotta ja sit joku suunnilleen 6-8 vuotta. Sit myös tekis mieli kirjoittaa joko Oleksia tai Joelxreader. Sit tohon Joel hommaa olis 2 eri versiota molemmat tosi erilaisia. Sit viel koulussakin olis kauheesti kokeita ja kaikkee ni nekin vie aikaa.

Eli jos taso laskee olen hyvin pahoillani. Toivon kumminkin teidän jatkavan lukemista jos vaan teitä kiinnostaa.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now