46

87 2 8
                                    

Minna

Niko makaa vieressäni. Menen makaamaan hänen päälle. "haluutko sä seurustella mun kanssa?" "joo haluun" suutelen Nikon huulia. "haluutko sä seurustella mun kanssa?" "haluan" painan pään Nikon paljaalle rinnalle. Niko alkaa silittää paljasta selkääni. "sä tuoksut hyvälle" "kiitos. Onks sulla joku aika et joudut menee kotiin?" "ai nytkö sä oot heittämässä mut ulos täältä?" Niko kääntää meidät ympäri ja nyt hän on päälläni. "no en. Ajattelin vaan et paljon mul on aikaa olla sun seurassa" "äiti sano et pitää olla ennen kymmentä kotona" "okei" Niko suutelee huuliani. Irrottaudumme suudelmasta.

"Niko mä haluaisin koittaa mennä pidemmälle" "ai niinku seksiä" "nii" "ootko varma? Me just edettiin suht pitkälle ja halusit lopettaa. Pitäskö oottaa vaikka ens viikonloppuun?" "ai sä et halua mua. Kiitti" "tottakai haluan. Mä vaan haluun että sä et koe et sua on painostettu mihinkään ja haluun et sä koet olon turvalliseksi mun seurassa" "nii mä koenkin. Siks mä haluun edetä pidemmälle" "sori mut mä en" "aha" "etkai sä nyt suuttunu" "en tietenkään" työnnän Nikon pois päältäni. Menen vaatekaapilleni ja laitan hupparin ja kollarit jalkaan. (onko mun perhe ainoo joka kutsuu college housuja kollareiks?) Niko laittaa myös paidan päälle.

Lähden huoneestani pois. Niko kävelee perässäni. "Kai sä ymmärrät miks mä en halunnu edetä pitemmälle?" "joo joo. Älä jankuta siitä asiasta enempää" "eli sä nyt et oo vihainen" "en ole" "no saanko mä pusun?" "et. Oitasko me menty ihan loppuun asti jos mä en ois keskeyttänyt tota äskön?" "varmaan" "okei" menen Nikon luo ja halaan häntä. Niko alkaa silittää selkääni. "mä vaan en halunnu mennä eteenpäin koska sä keskeytit sen. Se on ihan ok. Mutta ku sä vaihoit nopeasti sun mielipidettä et sä haluut jatkaa ni pelkään et sä teit sen hätiköidysti ja en haluu et sä kadut sitä myöhemmin" "kiitos et ajattelit noin fiksusti ja ajattelit mua" "tottakai. Mä tykkään susta ja haluun et tää meidän juttu kestäisi mahdollisimman kauan"

Otan pään pois Nikon rinnalta ja suutelen häntä. Laitan kädet Nikon poskille. Nikon puhelin alkaa soida. Irrottaudumme suudelmasta. "se on iskä. Mun pitää vastata" "okei"

Niko

"moi" "moi" kuluu hetki eikä iskä sano mitään. "mitä sul oli?" iskä huokaisee kuuluvasti. "mummi on kuollut"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 354

Mitä ootte mieltä uudesta blind channelin biisistä. Ite tykkään. Ja tykkään myös siitä musiikki videosta.

Mut saitte nyt toisen luvun samana päivänä mun hiihtoloman kunniaksi. En kyl ite aio hiihtää metriäkään. Ja nyt mun ei tarvi nähä mun idiootteja luokkalaisia viikkoon.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now