37

87 2 0
                                    

Miia

Katja, Mikko ja Olli haki minut sairaalalta. Olemme nyt autossa. "mun huone on yläkerrassa?" "joo. Muistatko jotain siitä lisää?" "siel on parisänky ja vaaleet seinät. Vastapäätä on vessa ja vieressä Ollin huone" "jep. Muistatko muuta?" "en. Sori" "ei sun pidä anteeks pyytää. Sentään sä muistat asioita jo aika hyvin" "mut mä en muista Joonasta tai muita" "nii mut varmaan hetken päästä. Sähän muistit jo jotain niistä" "nii mut silti" "kohta ollaan perillä" "okei. En kyl yhtään muista näitä paikkoja" "okei. Me voidaan käydä kiertelee tänää tai huomenna" "muista Olli et Miian pitää levätä" "joo muistan"

Menemme ovelle. Katja avaa oven. Menen Ollin perässä sisään. Otamme kengät pois. Lähden kävelemään yläkertaan. Olli kävelee perässäni. Avaan huoneeni oven. "tää on just sellanen ku ajattelin ja muistin" "okei. Sun jotain tavaroita on myös vessassa" "joo" istun sängylle. "ompa pehmee" "tulkaa syömään!" lähdemme alakertaan.

Ruokana on ilmeisesti edellispäivänä tehtyä kalakeittoa. Vien lautasen mikroon. "miten tää toimii?" "painat sitä 30 s nappia. Jos haluut pitää sitä minuutin paina kaks kertaa. Sit ku se on valmista paina stop tai sitä isoa nappulaa" "okei. Kiitos" toimin ohjeiden mukaan. Istun ruokapöytään. "sä kysyit ekana päivänä täällä ton saman kysymyksen" "okei" alan syödä ruokaa. Alan päässäni miettimään ja muistelemaan asioita. "eiks Joonas löytäny mut ku olin viillellyt ja jouduin sairaalaan?" "joo" "mä en kyl muista miks viiltelin" "ei se oo tärkeetä. Se oli väärinkäsitys" "okei"

Sain syötyä. Menin omaan huoneeseen. Kuulen askeleita oveni takaa. Joku koputtaa oveeni. Oven avaa Olli. "moi. Jätkät kysy saako ne tulla meille. Mä kysyin äitiltä ja se käski kysyä sulta käykö se sulle" "käy se. Eihän mun teidän seurassa tarvi olla" "nii. Äiti käski sanoo sulle et jos haluut voit kutsuu Minnan" "joo" "aijotko kutsuu?" "en mä nyt" "miks?" Olli sulkee oven ja istuu sängylleni viereeni. "no ajattelin et sit jos sitä rupee ärsyttää minä ja ku en muista ni sen takia" "okei. Ei varmasti Minnaa rupee ärsyttää"

"seurusteleeko Minna ja Niko? Muistan vaa kun Minna kerto et oli ihastunut ja Niko sano myös et on" "ei mun tietääkseni" "okei. Mä kerroin teille Matiaksesta?" "joo kerroit" "joo näin mä muistelinkin" "kohta sä muistat kaiken" "nii" yhtäkkiä päätän halata Ollia. Olli halaa takaisin. Irrottaudun halauksesta. "mehän aluks Joonaksen kanssa pussailtiin ja halailtiin ja ei seurusteltu. Ja sit mä näin sen panemassa toista tyyppiä. Mä suutuin sille ja se rupes haukuu mua. Sit hetken päästä päätettiin alkaa seurustelee. Sit mä tulin raskaaksi sille raiskaajalle ja Joonas rupes selittää jotain et mä petän sitä sun kanssa. Sit me oltiin totuutta ja tehtävää ja mä sain tehtäväksi pussata Joonasta ja sit me pussattiin ja se muuttuu suudelmaks ja me ruvettiin seurustelee" "joo. Niin se tais olla" "Minnaa kiusattiin paljon koulussa ja me saatiin se loppumaan" "joo" "Olli nyt kun mä muistan asioita ni mulla on ikävä Joonasta" "mut jos se tulee tänne ni tehän voitte puhuu" "en mä uskalla. Mähän vasta pari päivää sitte jätin sen" "se välittää susta tosi paljon. Se rakastaa sua. Mä oon ihan varma et se antaa sulle anteeks" "okei. Pyydätkö sä ne nyt tänne" "jos se oikeesti käy sulle" "käy" "okei" Olli kirjoitti viestin ja lähetti sen.

"haluutko et pyydän Joonasta käymään täällä tai sanon sille jotain mistä äsken puhuttiin?" "älä jooko" "okei" katselen huonettani. "mitä sä katot?" "no yritän vaa muistella kaikkee" "muistuuko mitään?" "no mul on vähän niinku palapeli ja mul on muistoja mut en osaa yhdistää niitä" "okei. Mä oon varma et sä viel muistat" "mehän oltiin Joonaksen kanssa uimassa melkein heti ku mä tulin tänne" "nii oltiin" "mä aloin heti luottaa Joonakseen. Sen lähellä oli jotenkin turvallista olla. Ja tiesin et Joonaksen kehut on oikeita. Ja Joanna on myös tosi ihana. Ja Joonaksen äiti" alan itkemään. Olli halaa minua. "mikä tuli?" "no tuli vaan ikävä Joonasta" "okei. Sun kannattais puhuu sen kanssa" "emmä haluu" "no ei sun tänään tarvikkaan mut vaikka ens viikolla tai joskus. Joonas ymmärtää sua ihan varmasti"

_______________________________________
Sanoja: 666

Oon miettiny pitäskö mun tehä one shot kirja. Oon kirjottanu kyl jo pari osaa one shot kirjaan mut en oo viel julkassut niitä. No mä mietin sitä ja jos mä semmosen teen ni ilmotan siitä sitte tänne.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora