Miia
"ihanaa olla kahdestaan" "jep" "mä koen että mä luotan suhun tarpeeks. Haluuks kuulla mun taustoista?" "joo. Jos sä haluut kertoo ni mä kuuntelen" "sä et saa kertoo kellekään" "okei. Mä en kerro" "no aika nuorena mun vanhemmat etenkin iskä. Se haukku melkein kaikesta. Ulkonäöstä, koearvosanasta jos se oli alle 9, vaatteista, ja oikeestaan ihan kaikesta. Aina syy oli mun. Mun vanhemmat oli paljon töissä. Aina kun ei ollu ne oli kännissä. Iskä oli kännissä aina tosi vihainen. Se löi, potki ja raiskas. Mun menkat alko kun mä olin 12. Äiti ei reagoinut mitenkään erikoisesti. Mut iskä. Kun se jotenkin sai selville sen se sano et mun pitää muuttaa pois. Äiti käänsi iskän pään. Mut aina jos mulla oli verta vaatteessa, lakanassa, se löys siteen paperin, käyttämättömän siteen tai sai selville et mulla on menkat se haukku ja aika usein raiskas mut. Mä jouduin myös pyytää äitiltä siteet niin ettei iskä kuullut ja äiti osti ne silloin kun iskä ei ollut mukana. Menkoista ei missään nimessä saanut puhua. Enkä mä ees saanu sanoa jos mua sattua mahaan. Mä aloin viiltelee 6 kuukautta sitte. Mun vanhemmat ei tienny et viiltelen. Sit 14 vuotiaana iskä ja äiti ajo hirvikolarin ja molemmat kuoli. Jouduin laitokseen. Mua ruvettiin kiusaa laitoksessa ja koulussa. Kukaan ulkopuolinen ei huomannut et mua kiusataan. Olin laitoksessa noin 6 kuukautta ja nyt oon täällä" Katson Joonasta hänellä on kyyneleet silmissä. Minullakin on. "anteeks et oot joutunut kokee tollasta" Joonas halaa mua. "Kenenkään ei pitäs kokee tota mitä sä oot kokenut" "mulle etitään terapeutti ja mä rupeen käymään terapiassa" "okei se on varmasti hyvä juttu" "toivottavasti se auttaa" irrottaudumme halista.
Lähestyn Joonaksen kasvoja. Hän lähestyy minua. Suutelen Joonaksen huulia. Suudelma kestää pitkään. Pidän käsiäni Joonaksen poskilla. Otamme välissä happea. Joonas suutelee minua. Joonas puraisee hellästi alahuultani. Avaan suutani. Hän työntää kielensä suuhuni. Se tutkii joka kolkan. Kielemme tekee myös lähempää tuttavuutta keskenään. Irrottaudumme suudelmasta. Hymyilen Joonakselle. Joonas hymyilee minulle. "sä oot ihana" kuiskaan. "sähän oot" Joonas kuiskaa.
"ootko sä koskaan harrastanut seksiä?" kysyn. "oon keväällä. 4 kertaa. Ootko sä?" "en, jos niitä raiskauksia ei lasketa" "ei lasketa" "sattuuko se? Aina kun iskä on raiskannut mut se on sattunut" "ei sen pitäis sattua. Uskon et sun iskää ei oo hirveesti kiinnostanut sun tuntemukset ja se ei oo ottanut niitä huomioon ja tyydyttänyt vaan omia tarpeita ni silloin se on sattunut koska oot kokematon. Mä oon tosi pahoillani siitä et sun iskä raiskas sut" "se raiskas mut yhteensä 58 kertaa" "ai kauhee. Mä oon tosi pahoillani" "onko seksin harrastaminen kivaa?" "ekalla kerralla se oli vähän erikoista mut joo. On se ihan kivaa. Miks sä kyselet?" "mä vaan haluan tietää" "okei. Se kysely ei haittaa. Kysy jos sua mietityttää joku asia. Mä lupaan et kukaan ei enää raiskaa sua. Ja jos me päästään sille tasolle et me harrastetaan seksiä ni mä lupaan et se ei satu. Ja mä lupaan olla hellä ja ottaa sun tuntemukset huomioon. En tarkoita tällä et haluun harrastaa nyt sun kaa seksiä mut ehkä tulevaisuudessa kun oot valmis" "kiitos Joonas. Sä oot niin kiltti. En uskonut tänne muuttaessa et jostain voi tulla noin tärkee kun susta. Mul on tosi turvallinen olo tässä" "hyvä et sulla on turvallinen olo. Se on nyt tärkeintä"
Makoilemme sängyssä jonkin aikaa. Haukottelen. "väsyttääkö?" "joo" "no mun varmaan pitää lähtee. Sun pitää saada unta" Joonas nousee ylös sängystä. "Tuutkai sä aamulla?" "tottakai tuun" "hyvä öitä" "öitä" Joonas antaa pusun ja lähtee.
() () () () () () () () () () () () () () () () () () ()
Sanoja: 572
Nyt oli vähän lyhyempi luku.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...