64

92 2 0
                                    

Niko

Herään aamulla, kun joku soittaa. Minna. Vastaan puheluun

M: mä pääsen nyt pois

N: okei

M: Maisa toi mulle housut ja me lähetään kohta meille. Voitko sä tulla sinne myös. Olisit myös muutaman yön putkeen.

N: joo. Isi ei päästä, mut mä tuun silti.

M: ehkä kannattaa kuunnella sun iskää.

N: ei. Sä oot nyt tärkeempi.

M: okei. Nähään kohta. Heippa. Oot rakas.

N: säkin. Heippa.

Suljen puhelun.

Nousen sängystä ylös. Puen ensimmäiset vaatteet päälle mitkä löydän. Otan tavarani ja lähden alakertaan. Näen äidin tekemässä aamupalaa. "moi Niko" "moi" "ootko sä menossa Minnalle?" "joo" "okei. Sovitaanko, että sä oot nyt aluks 2 yötä. Soitellaan sitte. Jos Minna tarvii sua pidempää jäät sit pidemmäksi aikaa mut ilmotat mulle ja iskälle" "käy. Äiti sä oot ihana" "nii säkin. Onko se vakavaa mitä on tapahtunut?" "on se Minnalle tosi iso asia" "okei. Mee jo. Se varmaan odottaa" "joo. Mä soitan sitte ylihuomenna" "joo"

Menen eteiseen. Laitan kengät jalkaan. Iskä tulee taakseni. "minne oot matkalla?" "Minnalle" "ei sulla oo lupaa" "on. Mä annoin" "aha. No mut meid..." "Nikon pitää nyt huolehtia Minnasta. Minna tarvii Nikon tukea nyt. Heippa Niko" "moikka" Astun ulos.

Lähden ripeästi kävelemään Minnalle.

Astun Minnan kotiin. Minna katsoo olohuoneesta eteiseen. Hänen silmät ovat itkeneen näköiset. Otan kengät pois. Menen Minnan luo. Nappaan hänet sivuttain syliini. "mua sattuu vatsaan" "voi harmi. Pystynkö mä tekemään mitään helpottaakseni sun oloa?" "et. Mut oo siinä. Tarvinnu sun läheisyyttä" pussaan Minnan poskea. Hän painaa pään rintaani. "voi sua"

Maisa astuu vessasta pois. "mä lähen töihin. Heippa" "heippa" Maisa lähtee. "Niko" "no?" "pitäskö mun kertoo vanhemmille?" "no sit ne saa tietää et oot harrastanut seksiä" "nii. Ja ne arvaa et mä seurustelen sun kanssa. Ne sanoo et ne haluu lapsenlapsia mut ei saa harrastaa seksiä. Eikä ne täällä kerralla kauheen pitkää oo" "nii. Mut sä ite päätät kerrotko vai et" "en mä kerro" "okei"

Minna

Ahdistaa. Ahdistaa olla kotona. Ahdistaa vaatteet. Ahdistaa Niko. Ahdistaa kaikki. Ahdistaa hengittäminen. Ahdistaa Nikon hengitys. Ahdistaa kaikki äänet. Ahdistaa kaikki valot. Ahdistaa kaikki hajut.

"mul on vessa hätä" "okei" lähden Nikon sylistä. Kävelen vessaan. Teen tarpeeni. Vessapaperi loppui. Otan uuden kaapista. Huomaan siellä tamponi paketin. Otan sen käteen. Nythän en enää tarvi tamponeja. Alan itkeä. Heitän tamponit pois. Ne leviää kaikkialle. Alan kiljumaan ahdistusta pois, jos se auttaa. Kuulen juoksuaskelia. "Minna. Avaa tää ovi" avaan oven. Niko katsoo minua ja vessan lattiaa.

Niko nostaa minut syliinsä. Hän kantaa minut huoneeseeni. Hän laittaa minut sängylle ja peittelee minut.

Niko

Minna meni vessaan. Sieltä alkaa kuulua kiljumista. Juoksen ovelle. "Minna. Avaa tää ovi" ovi aukeaa. Näen Minnan kyynelistä märät kasvot ja tamponeja pitkin lattiaa. Otan Minnan syliin ja kannan hänet huoneeseensa. Laitan hänet sängylle ja peittelen hänet.

Menen Minnan viereen makaamaan. Alan silitellä hänen hiuksia. Minna kääntää katseen minuun. Pussaan häntä otsaan. "Niko. Mä en tiiä miten mä jaksan kantaa tätä juttua. Mä haluan lapsen" "mä uskon, että jaksat. Mä tiedän, että sä haluat. Mä tiedän sun kestävän tän kaiken. Mä oon sun tukena. Nyt sun pitää vaan levätä" "ethän sä mee mihinkään" "en mee"

Minna nukahti ihan kiinni minussa.

Silittelen Minnan vaaleita kauniita hiuksia. Yhtä äkkiä hän herää ja nousee istumaan. Menen hänen viereen istumaan. Hän tulee syliini kasvot minuun päin. Hän kietoo kädet ja jalat ympärilleni. Alan silittää hänen selkää. Minna painaa pään rintaani. "muistathan, että mä tuen sua. Aina. Jos sulla on hätä, kerro mulle" "joo. Niko voitko sä auttaa nää vaatteet multa pois" "joo" Minna siirtyy viereeni.

Otan häneltä pois hupparin. "mitkä vaatteet?" "kaikki muut paitsi alushousut" otan hänen sukat, housut ja t-paidan pois. "vielä rintsikat" avaan hakasen Minnan selän takaa. Minna ottaa ne pois. Hän menee makaamaan peiton alle. Menen hänen viereen. "mä haluisin olla kokonaan alasti, mut veren vuodon takia mun pitää käyttää sidettä, koska tampooni voi aiheuttaa tulehduksen" "okei" vedän Minnan lusikkaan. "hei. Eikö sunki pitäs ottaa vaatetta pois" "varmaan" nousen istumaan. Otan muut vaatteet pois paitsi bokserit.

Menen takaisin Minnan viereen. Vedän hänet lusikkaan. Minna liikkuu taaksepäin ja tulee niin lähelle kehoani kuin vain voi. Kiedon kädet Minnan ympärille, ettei hän karkaa. Alamme nukkua.

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Sanoja: 787

Kiitos kaikille lukijoille ihan super paljon. Tajusin vasta äskön kattoo paljon niitä oli. Niitä oli 1,36 tuhatta. Se ei ehkä oo paljoo mut arvostan teitä jotka tätä jaksaa lukee.

Sit viel näin ne ranking jutut. Mun aivosolut on kaikki käytetty koulussa joten en nyt just tiedä mikä se on suomeks. Mut sieläki oli vaikka mitä sijoituksia. (pakko myöntää en tiedä mitä pitää tehä et sinne pääsee mut kumminkin täl tarinal on jotai sijoituksia. Tietääkö joku mistä näkee päivämäärän koska ne on sille sijoitukselle päässy vai onko se vaa sillee koska sen on ite huomannu. Huomaa etten oo kauheen kauaa kirjoittanut tai ollu tääl koko sovelluksessa)

Kiitos vielä kerran kaikille lukijoille. Ootte ihania. ❤️❤️❤️

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now