Miia
Tunnen kädet kietoutuneena ympärilleni. Muistan eilisen illan. Minua ei kaduta ollenkaan. Käännyn toiselle kyljelleni jotta voin katsoa Joonaksen nukkuvia, söpöjä kasvoja.
Alan silittää Joonaksen sileää poskea. Joonas avaa hieman silmiään. ''Huomenta'' ''mmmh'' Joonas sulkee nopeasti silmät ja vetää minua lähemmäs itseään. ''Mulla on nälkä'' ''et kyl oo menossa vielä yhtään mihinkään'' Joonas vetää minua vielä enemmän kiinni itseensä. ''aha. Sitäkö mieltä sä oot?'' ''Joo''
Joonas alkaa piirrellä sormellaan kuvioita selkääni. Se kutittaa mutta samalla tuntuu todella hyvälle. ''Toi kutittaa'' ''aijaa'' pussaan Joonaksen huulia. ''Pitempi en kerenny mukaan'' Pussaan Joonaksen huulia yhtä nopeasti kuin äsken. ''Heiii'' ''no heiiii vaan'' ''pitempi'' ''ei'' Joonas vetää minut suudelmaan.
Suudelman keskellä mahani alkaa murista. Joonas vetäytyy suudelmasta. ''Sulla taitaa oikeesti olla kova nälkä'' ''no joo on mul aika kova nälkä'' ''no mennään syömään''
Joonas nousee sängystä ylös. Hän vetää bokserit ja shortsit päälle. ''Noniin Miia. Laita vaatteet päälle ja tuu syömään. Mä voitelen meille valmiiks leivät'' ''joo kohta'' Joonas lähtee keittiöön.
Nousen ylös sängystä. Otan lattialta alushousuni ja laitan ne jalkaan. Sitten menen Joonaksen kaapille. Otan sieltä jonkun suuren t-paidan. Ei sillä ole väliä minkä lainen paita on.
Menen Joonaksen luo keittiöön. Hän ei huomaa minua. Halaan Joonasta selän puolelta. Joonas hätkähtää hieman. ''Mä säikähin'' ''anteeksi'' ''ei se siis haittaa'' painan posken Joonaksen selkään. Laitan kädet Joonaksen vatsalle. Alan silittämään sitä. ''Toi kutittaa'' ''nii sen on tarkotuskin''
Pussaan Joonaksen selkää. Lasken käsiäni vatsalta alaspäin. Käteni koskevat Joonaksen shortsien resoriin. ''Miia sä liikut nyt vaarallisilla vesillä'' ''tiedän'' käteni menevät vielä alemmas. ''Miia'' kosketan Joonaksen miehuutta housujen läpi. ''Eiks meidän pitäny syödä?'' Laitan käden Joonaksen housuihin. Tunnen hänen stondiksen. ''Kyl sen ehtii myöhemminkin'' Laitan Joonaksen tekemät leivät ja niiden valmistusaineet jääkaappiin ja otan Joonaksen kädestä kiinni.
Lähden vetämään Joonasta perässäni. ''Mennäänkö suihkuun?'' ''Joo mennään''
(En jaksa kirjoittaa smuttia joten satte kuvitella jos haluutte)
''Mä haluun pestä sun hiukset'' ''aha. Pese sitte'' Joonas antaa minulle shampoo pullon. Otan shampoota käteeni. ''Emmä yletä'' Joonas nappaa minut reppariin. ''Yltätkö nyt?'' ''Joo'' alan pestä Joonaksen hiuksia. ''Toi tuntuu hyvältä'' ''aha''
''Sä voit laskee mut alas'' ''okei'' Joonas laskee minut alas. ''Ite saat huuhtoa hiukses'' ''aha'' Joonas avaa suihkun ja huuhtoo hiukset. ''Joonas'' ''no?'' Laitan käden Joonaksen rinnalle. ''Haluuksä lisää?'' ''Joo'' Joonas jatkaa shampoon huuhtomista hiuksistaan. ''Me voidaan jatkaa kohta mun sängyssä'' lasken käden Joonaksen penikselle. ''Kohta'' ''En mä jaksa oottaa'' ''no okei sitte'' Joonas sulkee suihkun ja silmän räpäyksessä olen Joonaksen sylissä.
''Ni mitä neiti halus?'' ''Kyllä sä tiiät'' ''nii tiedänkin'' Joonas laskee minut suihkun puolelta vessan puolelle. ''Miks me tähän jäädään?'' ''Ei me tätä vettä voida tonne viedä'' tottahan se on.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 430Saatte ens lukuun smuttia ehkä.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...