56

87 2 0
                                    

Minna

"mitä miks?" "mee nyt vaan. Pliis" Niko menee sängyn alle. Laitan kaappiini kaikki Niko tavarat. "oo sit hiljaa"

Lähden huoneestani. "moi Minski" "moi" äiti tulee halaamaan minua. "miten meni työreissu?" "ihan hyvin. Mun pitää lähtee huomenna 5 Amerikkaan" "taas?" "joo" "no mut en mä halua et..." "Minna sä tiedät et mun on pakko mennä" "koska iskä tulee tänne?" "iskä meni jo Amerikkaan. Kenen kengät tos eteisessä on?" "yhen kaverin" "onko täällä joku?" "ei ku oltiin totea ja sit se Niko sai tehtäväksi kävellä kotiin ilman kenkiä ja sit ne unohtu tänne ja mä vien ne sille ku vaan nään sen" "okei. Mut nyt mun pitää mennä nukkumaan" "okei. Oo sit aamulla hiljaa ku lähet. Haluun nukkua koska on viikonloppu ja meen ite kans ihan just nukkuu" "joo"

Menen keittiöön. Otan lasin ja kaadan siihen mehua. Äiti kävelee luokseni. "tos on sulle tuliaiset" äiti ojentaa minulle jonkun paidan ja joitain herkkuja. Aina on samat tuliaiset. Jotain herkkuja ja vaate. "kiitos" jätän tuliaiset pöydälle ja lähden omaan huoneeseeni. "hyvää työmatkaa. Öitä" "kiitos. Öitä"

Istun sängylleni. Niko kömpii sängyn alta pois. Hän istuu sängylle vierelleni. "pitääkö mun lähteä kotiin?" "ei. Äiti menee nukkumaan eikä se tuu tänne enää. Sun vaan pitää olla täällä ja hiljaa" "okei. Mut eiks tää oo aika hiljasta?" Niko suutelee huuliani. Vastaan suudelmaan. Menen Nikon syliin. Hän alkaa silittää selkääni. Irrottaudumme suudelmasta. "mä tykkään susta" "mäki susta" kuulen äitin avaavan hänen ja iskän huoneen oven ja menevän sinne. Sitten ovi sulkeutuu.

Haukottelen. "Väsyttääkö mun pikkusta?" "joo" "no pitäskö alkaa nukkuu?" nyökkään päälläni. Nousen seisomaan ja menen vaatkaapilleni. Otan sieltä t-paidan ja laitan sen päälleni. Istun Nikon viereen. "meinasitko sä nukkua noissa?" "emmä tiiä" "okei. Sä saat laittaa nii paljon vaatetta ku haluut tai olla laittamatta" menen peiton alle makaamaan. Niko ottaa paidan ja housut pois ja tulee pelkissä boksereissa viereeni. Hän tulee peiton alle ja vetää minut makaamaan päälleen. Laitan kädet Nikon hiuksiin ja alan räpeltää niitä. Niko alkaa silittää selkääni.

"mua ahdistaa" "mikä?" "rintsikat" "ota pois" "emmä jaksa" katson Nikon kasvoja. "mä voin ottaa" Niko virnistää. "ei tarvi" nousen Nikon päälle istumaan ja väkerrän rintsikat pois. Heitän ne sängyn viereen lattialle. Menen makaamaan Nikon päälle. "helpottiko ahdistus?" "joo" suutelen Nikoa. "Niko" "kerro" "tai ei mitään" "kerro vaan" "no mä tykkään susta ihan helvetisti" "mäkin tykkään susta" suutelemme. Irrottaudun suudelmasta. Menen Nikon viereen ja hän vetää minut lusikkaan ja alkaa silittää kylkeäni. Nikon kosketus tuntuu ihanalta. Tykkään kun hän koskee kylkeeni. Se rauhoittaa. "öitä Niko" "öitä Minna" hän pussaa vielä poskeani.

Olin kertomassa Nikolle, että olen rakastumassa häneen, mutta en uskaltanutkaan. Ehkä vielä on liian aikaista. Tunnen Nikon hengityksen niskassani ja käden silittävän kylkeäni. Ne rauhoittavat ja nukahdan.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 473

En lupaa et huomenna tulee uus osa. Mul on kisa ja oon 4 vuotta vanhempien sarjassa. Nää on tärkeät kisat. Mut jos tulee uus osa ni uskon sen tulevan illemmalla.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang