Miia
Time skip 4 päivää
Ostamme sen asunnon. Asunnosta muuttaa entiset omistajat pois 2 viikon päästä. Kerroin äitille ajatukseni vauvan tulosta ja siitä, että pelkään ajan loppuvan äitiltä minulle. Äiti sanoi, että häneltä varmasti riittää aikaa minulle ja Ollille. Minulla on ollut nyt viikon aikana paljon paniikkikohtauksia ja syöminen on mennyt huonompaan suuntaan. Olen myös ollut väsyneempi enkä ole jaksanut tehdä koulun jälkeen mitään. Toivon tämän menevän ohi. No tänään Joonas tulee tänne. En halua mennä heille koska siellä on Joonaksen äiti jonka kanssa Mikko petti äitiä. En aio enää kutsua Mikkoa isäksi. Se ei minusta ole oikein. Ei Joonaskaan ole nukkunut kotona. Hän on yöpynyt Joelin ja Tommin luona koska hän on riidoissa äitinsä kanssa.
Joonas koputtaa oveen ja juoksen ovelle. Avaan oven ja hyppään Joonaksen kaulaan. "moi" "mulla oli ikävä" "mullakin oli vaikka me nähtiin kaks tuntia sitte"
Minna
Niko saapui juuri meille. Hän on meillä yötä. Katsomme jotain sarjaa olohuoneessa. Olen Nikon sylissä. Hän silittää hiuksiani. Keskeytän ohjelman. Niko katsoo minuun. "mä haluun nyt mennä sun kanssa sänkyyn. Mä oon miettiny tätä jo viikon ja nyt oon ihan varma et haluun" "okei. No mut mä meen kumminkin sun ehdoilla. Ja keskeytät mut heti jos tuntuu epämiellyttävältä tai ahdistaa tai haluut muuten vaan keskeyttää" "joo" Niko nousee ylös ja ottaa minut syliinsä. Hän kantaa minut huoneeseeni. Olisihan olohuoneessakin tuon voinut tehdä koska vanhemmat on jossain työmatkalla mutta ehkä se kumminkin on parempi tehdä huoneessani.
-smuttia!
Niko laskee minut selälleen sängylle. Hän tulee hajareisin päälleni. Hän suutelee huuliani. Pian hänen huulet menevät kaulalleni. "aaah. Nikoh" hänen kädet ovat kyljilläni. Niko ottaa paitani pois. Hän suutelee taas kaulaani. Niko irrottautuu vähän ja katsoo silmiini. Samalla hän avaa rintsikoitteni hakasen. Hän ottaa rintsikat pois ja alkaa pussailla rintojani. "nikooh. Mee nopeammin siihen mihin me jäätiin" "okei" Niko ottaa päälihousuni pois. Hän alkaa hyväillä alapäätäni alushousujen päältä. "aaaah. Nikoh"
Hän ottaa alushousuni pois. "mä työnnän yhen sormen sun sisään" "joo" pian hänen sormi on sisälläni. "aaah. Älä liikuta" "okei" menee hetki. "voit liikuttaa. Mut hitaasti" "okei" Niko alkaa liikuttaa sormeaan hitaasti. "aaah. Otah sunh paitah poish. Haluunh katellah jotainh samallah" "okei" Niko vetää sormen pois sisältäni ja ottaa paidan pois. "laita nyt 2 sormea mun sisälle" "okei" Niko laittaa sormet sisälleni. "aaah"
"liikuta vaan" pian Nikon 3 sormea on sisälläni. "Niko mä haluun mennä nyt asiaan" "ootko ihan varma ja valmis?" "oon" "okei" Niko ottaa taskustaan kortsun ja ottaa housunsa pois. Näen hänen ison kalun täydessä mitassaan. Tuoko on menossa minun sisälle? Niko laittaa kortsun kalulleen ja vetää pari kertaa. Hän asettuu jalkojeni väliin. "ootko valmis?" "joo" "mä aluks vaan tuun sun sisään" "okei" pian tunnen hänen kalun suuaukollani. Pian se menee hieman sisääni. "kaikki ok?" "joo" Niko työntyy hieman syvemmälle. "aaah" nyt se tuntuu jo aika paljon. Sitten vielä vähän. "aaah" "miltä tuntuu?" "no työnny nyt kokonaan mun sisään ja haluun sitte tottua tähän" "okei" Niko työntyy sisääni vielä pidemmälle. "nyt mä oon kokonaan sun sisällä" "joo. Sä tunnut tosi isolta" "sä taas aika tiukalta" "mä uskon"
Niko pitää kädestäni kiinni. Olemme olleet tässä samassa kohdassa kohta 5 minuuttia. Niko on silitellyt kroppaani. Pakko sanoa että Niko on ihanan huomaavainen poikaystävä. "sä voit liikkua hitaasti" "okei" Niko alkaa työntymään hitaasti. "aaah" "kaikki hyvin?" "joo on" Niko jatkaa työntymistä hetken.
"voitko sä hetkeksi pysähtyy?" "joo" Niko pysähtyy ja jää sisälleni. "kaikki ok?" "on joo. Rupes vaa sattuu" "okei. Sattuuko vielä?" "ei" "hyvä" Niko kumartuu ja antaa minulle pusun. "sä voit jatkaa" "okei" Niko alkaa työntymään samalla vauhdilla kuin äsken sisääni. Niko silittää kädellä kämmenselkääni. Toinen käsi hänellä on kyljelläni. Minulla ei ole enää hyvä olla. Niko huomaa sen. Hän lopettaa. "onko kaikki hyvin?" "voidaanko lopettaa?" "tottakai"
Niko lähtee sisältäni. Nousen istumaan ja alan runkkaamaan Nikoa. "ei sun oo pakko tehä tota. Jos sä oikeesti haluut lopettaa ni lopetetaan vaan" "no mä haluun tuottaa sulle nautintoa" "okei" nopeuta kokoajan käteni liikettä. "aaah. Mäh tuunh ihanh justh" pian Niko laukeaa korsuun. Lopetan ja Niko heittää kortsun roskiin.
------Alan pukea. "onko sulla kaikki hyvin?" "joo" "ihan varmasti?" "on on. Sun varmaan pitää lähtee" "mut munhan piti tulla yöks" "nii silti" Niko alkaa pukemaan myös.
Niko istuu sängylle viereeni. Hän ottaa käteni omaansa. "onko kaikki varmasti hyvin?" "on" "miks sä sit oot tollanen?" "no alko vaan ahdistaa tosi paljon" "mikä?" "no toi. Alasti olo sun edessä. Sit rupesin miettii et en oo tarpeeks hyvä sulle" "okei. Sä oot parempi ku tarpeeks hyvä. Enkä mä sun kroppaa oo arvioimassa. Sä oot tosi kaunis ja täydellinen noin" "oonko?" "oot. Usko mua. Ja mä en haluais lähtee mut jos sä haluut mun lähtev..." suutelen Nikoa. Hän vastaa suudelmaan.
Irrottaudumme suudelmasta. "emmä haluu et sä lähet" "hyvä" Niko menee sängylleni makaamaan ja levittää kätensä jotta menisin niiden väliin. Menen mahalle Nikon päälle. Lasken pään Nikon rinnalle. Hän alkaa silittää selkääni. "mä tykkään susta" "mäki tykkään susta" nostan katseeni Nikoon. Katselen hänen kauniita silmiä. "sulla on maailman kauneimmat silmät" "sullahan" "sullapas" Niko pyörähtää ympäri niin että hän on päälläni. Hän suutelee minua.
"moi" kuuluu äidin huuto jostain päin taloa. Irrottaudumme suudelmasta. Lähden Nikon alta pois. "mee sängyn alle piiloon. Mun vanhemmat ei saa nähä sua"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 846
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...