Time skip 5 vuotta
Joonas
Palaan 2 kuukauden rundilta kotiin. Avaan kotioven ja vastaan taapertaa vähän päälle vuoden ikäinen poikani. ''Moi. Ootko ollu äidille kiltti?'' Kysyn ja otan poikani syliin. Miia tulee eteiseen. ''On Miikka ollu kiltisti ja totellut äitiään'' Miia kertoo. Lasken Miikan lattialle ja halaan Miiaa jonka jälkeen annan hänelle pusun.
Tulen pois Miikan huoneesta. ''Nukahtiko?'' Miia kysyy. ''Joo'' istun hänen viereen sohvalle. ''Joonas tota mä oon raskaana'' Miia kertoo hymyillen. ''Saadaanko me toinen lapsi?'' Kysyn innoissani. ''Joo'' Halaan Miiaa. ''Mä rakastan sua'' ''Mäkin rakastan sua''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Tää tarina on nyt loppu. Voin sanoo et tää kirja ei menny ihan niinku suunnittelin. Esim kirjan alussa ajattelin et Miia ois ollu jossain kohtaa pitempää suuttunut Katjalle Joonakselle. Sit yhessä kohdassa ajattelin et tää loppuu siihen et Miia tekee itsarin, yhes kohas sit ajattelin et Miia ja Joonas eroo ja tää loppuu siihen. Ja yhes kohas ajattelin et tää loppuu siihen et Miia lähtee opiskelee. Sit myös ajattelin et tää loppuu niin että Miia ja Joonas saa ton lapsen. Mut tää tarinan juoni vähän muuttu tässä koko ajan mun päässä. Ja sit ku alotin tän kirjan luulin et täst kirjast tulee joku 50 luvun pitunen noh tuli 121 luvun pitunen. Hups.
Kiitos tosi paljon kaikille lukijoille. En ois uskonut et kukaan ikinä tulee lukee tätä tarinaa. Te saitte mulle motivaatiota jatkaa tätä kirjaa ku tiesin et ees joku lukee tätä.
En ois ikinä arvannut ku latasin wattpadin et alan myös kirjottaa tänne mut tässä sitä ollaan. Lopettamassa ensimmäistä kirjaa. En tiiä mut mul on tosi haikee olo. Olihan tää mun eka kirja.
Aloitettu: 10.1.2023
Lopetettu: 28.5.2023Ps. Julkasin ekan osan sitä uutta Joel kirjaa. Se kyl kunnolla alkaa vasta kesälomalla mut halusin julkasta jo ekan osan koska olin kirjoittanut sen valmiiks. Olis kiva jos menisit lukee sitä tän jälkeen.
Hyvää jatkoa kaikille jotka ei enää mun kirjojen lukua jatka mut muille jotka jatkaa ni nähdään siellä.
Hyvää kohta alkavaa kesää!
Sanoja: 321
BINABASA MO ANG
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...