100

74 5 0
                                    

Miia

Herään kolisteluun joka kuuluu jostain päin asuntoa. Avaan hitaasti silmäni. Nousen vielä istumaan sängyn reunalle. Mieleeni muistuu kaikki mitä eilen illalla ja yöllä tapahtui. Ei olisi pitänyt lähteä kauppaan. Mutta ilman sitä en olisi nyt täällä Minnan ja Nikon luona. Toivon että minusta ja Minnasta tulee taas kavereita.

Nousen sohvalta ylös. Minna on lähtenyt ennen minua. Kävelen keittiöön josta kuuluu keskustelua. ''Huomenta'' ''no huomenta'' ''Sä et vieläkään taida olla aamuihmisiä'' ''no en tosiaankaan'' ''Me Minnan kanssa syötiin jo. Jääkaapissa on ruokaa. Voit ottaa mitä haluut'' ''ei pysty syödä aamulla'' ''Ainiin. Ethän sä nuorempanakaan pystyny''

''Onko teillä suunnitelmia tälle päivälle?'' Nythän on lauantai. ''Mun pitää mennä töihin'' ''munkin studiolle. Pitää tehä uutta musaa'' ''okei'' ''miks sä kuulostit noin vaisulta?'' ''No mä en olis halunnu olla yksin mut semmosta se elämä on'' ''mä voin kysyy jätkiltä jos sä voisit tulla sinne myös. Jos se kelpaa sulle'' ''joo. Mitä vaa kuhan en oo yksin'' ''hyvä. Mä kysyn viel jätkiltä''

''Käy se. Lähtö 20 minuutin päästä'' ''silloin jo. Minna voinko mä lainata sun vaatteita?'' ''Joo. Hiusharjaa saat myös'' ''mitä. En mä tartte'' ''okei. Ootko kattonu peiliin. Kaikella rakkaudella näytät jollekin peikolle'' ''aa okei''

Sain lainattua Minnan vaatteita ja hiusharjaa ja nyt olen matkalla Nikon kanssa studiolle.

Auto pysähtyy ilmeisesti studion pihaan. Nousen ylös autosta. Lähden kävelemään Nikon perässä taloon sisälle. Niko avaa oven avaimella. ''Mennääkö portaita vai hissillä?'' ''Hissillä'' menemme hissille ja Niko painaa oikeaan kerrokseen. Hissi pysähtyy ja ovet aukeaa. Menemme oikean oven eteen. Niko avaa oven ja astumme sisään. ''Vaatteet päälle. Meil on vieras'' ''sinuna olisin huolissani pelkästään Porkosta. Sehän täällä vilauttelee''

''No on tänne turvallista tulla'' otamme kengät ja takit pois. Astelemme sisälle studioon. ''Moi'' ''no terve'' Katson ympärille. Näen Joonaksen hymyilevän söpösti. En edes yritä kieltää että en olisi ihastunut vaikka oikeasti olen. Istun sohvalle Tommin viereen. ''Nyt ku Nikokin on paikalla voidaan alottaa. Mä tein eilen illalla sanotuksii tohon uuteen biisiin'' ''okei näytä'' Aleksi antaa Joelille sanat. Joel lukee ne nopeasti. ''On muuten vitun hyvä. Joitain kohtia vois vielä viilata vähän mut tosi hyvä'' ''no hyvä'' muutkin lukee sanat nopeasti.

''No mut voidaan alkaa äänittää sen Dark side biisiä jos se on valmis'' ''joo on se'' ''alotetaa Nikosta'' Niko ja Aleksi menee äänittämään kappaletta. ''No mites Miia sulla menee?'' ''Ihan hyvin. Ei mitään erikoista'' ''okei. Entä miks sä halusit tulla tänne? Tai siis tottakai sä oot tervetullut'' ''no mä en halunnu olla yksin'' ''okei. No mut miks sä olit Nikon...'' ''Joonas lopetappa toi kysely'' Kiitos Tommi. Joonas lopettaa kyseleminen.

Nojaudun sohvan selkänojaan. Ajaudun omiin ajatuksiini. Alan miettiä sitä tyyppiä joka yritti raiskata minut. Mitä jos Minna ei olisi ollut siinä ja hän olisi kerennyt tehdä sen loppuun? Mitä jos hän olisi tehnyt sen ja olisin ollut yksin olisinko vielä maan päällä? Muitakin kysymyksiä pyörii päässäni. Kyyneleitä alkaa valua poskilleni. ''Miia onko kaikki hyvin?'' Herään ajatuksistani. Tajuan olevani studiolla ja Joonaksen, Ollin, Tommin ja Joelin tuijottavan minua. Sitten vielä tajuan itkeväni.

Hetken mielijohteesta halaan vieressäni istuvaa Tommia. Tommi kietoo heti kädet ympärilleni ja alkaa rauhallisesti silittää selkääni. Annan kaikkien tunteiden tulla ulos enkä välitä ketkä tuijottavat.

''Tommi sun rumpujen vuoro'' Ilmeisesti Niko ja Aleksi ovat valmiit. Irrottaudun Tommista. Pyyhin kyyneleet käsiini. ''Pärjäätkö sä?'' ''Joo'' Tommi lähtee pois vierestäni. Niko tulee viereeni. ''Mä taidan lähtee kotiin'' ''aa miks?'' ''No en mä täällä enää haluu olla. Mielummin oon kotona ku tällä kaikkien ihmettelemänä'' ''Kyl sä täälläkin voit olla. Mut jos sä haluut ni voit sä lähteä. Tai mä voin viedä sut'' ''mä pärjään ittekin'' nousen ylös sohvalta. ''Mä lähen kotii'' ''nyt jo. Miks?'' ''Henkilökohtasista syistä'' ''okei heippa'' ''moikka''

Laitan kengät jalkaan ja lähden. ''Oota'' Niko tulee luokseni. ''Me saatiin mun osa äänitettyy. Mä oon tältä päivältä valmis. Jos sä haluut ni mä voin olla sun kanssa loppupäivän'' ''Kiitti tarjouksesta mut mä nyt haluun olla yksin'' ''okei. Saanko mä sun puhelinnumeron?'' ''Joo'' Niko kaivaa puhelimen taskustaan. Kirjoitan puhelinnumeroni siihen. ''Kiitos. Mä soitan sulle ni säkin saat mun'' Niko soittaa puhelimeeni. Näin saan Nikon puhelinnumeron. ''Saanko mä antaa tän Minnalle jos se pyytää?'' ''Joo saat. Mun pitää nyt mennä. Moikka'' ''moikka''

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 699

Tää on sadas luku. Mitä vittua. En ikinä ajatellu et tätä tulee näin paljon. Kiitos kaikille jotka on jaksanu lukee tätä.

Sori jos alku tökki. Kirjoitin sen eilen päänsäryssä.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora