Miia
Juoksen Joonaksen makuuhuoneesta vessaan oksentamaan. Tämä on kauhea tapa aloittaa uusi päivä. No ei voi mitään.
Tyhjennän pönttöön eilisiä ruokiani. Pidän toisella kädellä hiuksiani takana ettei ne mene oksennukseen. (Tähän väliin mun oksennus tarina. Mul oli koulussa pää kipee ja mun opettaja tuli kysyy onko mulla kaikki hyvin ja sanoin et vaa pää vähän kipee. Meil oli sillä ja seuraavalla tunnilla siis kuvista. Sit mun opettaja 15-20 minuuttii sen ensimmäisen kysymisen jälkeen tuli uudestaan mun luo ja varmisti vielä et kaikki on hyvin. No sit sen toisen kysymisen jälkee meni varmaa 5 minuuttia ja mä tunsin et multa tulee oksennus ja nousin ylös siitä penkiltä ja ajattelin mennä lavuaarin ääreen koska siinä luokassa oli hana ja lavuaari mihin oli mun paikalta 5 metriä suunnilleen. No pääsin 2 askelta eteenpäin ja oksensin. Sitä oksennusta oli mun käsissä, hiuksissa, housuissa, paidassa, sukissa ja lattialla. Sit soitin isille ja se tuli hakee mut kotii)
Kun tiedän etten enää oksenna pyyhin suuni vessapaperiin nousen ylös ja vedän vessan. Pesen kädet ja hampaat koska haluan oksennuksen maun pois suustani.
Kömmin peiton alle Joonaksen viereen. Joonas vetää minut kiinni itseensä. ''Sori etten mä tullu auttaa. Mua vaa väsyttää niin paljon etten jaksanut'' ''ei se mitään'' ''helpottiko oloa?'' ''Mmm. Nyt vaa jatketaan unia'' ''sopii mulle'' Joonas vetää minut niin lähelle itseään kuin vain saa vaikka äskenkin olin jo ihan kiinni hänessä.
Vedän nenän kautta happea. Haistan Joonaksen tuoksun. Kumminkin minulle tulee huono olo. Irrotaudun Joonaksesta. En kuitenkaan kerkeä lähteä vessaan vaan oksennan sängyn vieressä olevaan ämpäriin.
Joonas silittää selkääni ja pitää hiuksiani kiinni. Hän myös pussaa paljasta selkääni. Lopetettuani uksennuksen Joonas lähtee pois takaatani. Hän tuo minulle vettä ja paperia. Juon ja pyyhin suuni. Joonas ottaa ämpärin pois minulta ja lähtee varmaan pesemään sen.
Minä kömmin takaisin peiton alle. Pian Joonas tuo puhtaan ämpärin takaisin viereeni ja kömpii takaisin sänkyyn. ''Onko sulla töitä tänää?'' ''No kyl mun pitäs studiolle mennä ku meil on se keikka huomenna ni pakkaa tavaroita'' ''okei. Milloin sun pitää mennä studiolle?'' Joonas kattoo puhelimestaan kelloa. ''3 tunnin päästä'' ''okei hyvä'' ''hyvä mitä'' ''mä saan pitää sut omanani vielä hetken'' ''niimpä'' Menen niin lähelle Joonasta kuin vain pääsen.
Joonas alkaa silittää hiuksiani. Siihen sitten taidan nukahtaa.
Joonas
Minua harmittaa Miian tilanne. Taisiis onhan kiva että me saadaan lapsi mutta kun hän joutuu kärsiä kaikesta muusta esimerkiksi pahoin voinnista. Eikö se riitä että hänen sisällään kasvaa uusi ihme. Miksi siitäkin pitää 'rangaista' kaikella muulla. Yritän kuitenkin Miian raskaus ajan ja myös sitten kun toukka syntyy olla hyvä poikaystävä ja olla tukena ja auttamassa.
Miia möngertää vielä lähemmäs minua. Minua alkaa hymyilyttää koska hänhän on jo ihan kyljessäni kiinni. Miia kuitenkin nousee ylös ja juoksee ilmeisesti vessaan. Pian alkaa kuulua oksennus ääntä. Menen tälläkertaa perään.
Otan Miian hiukset käteeni. Sitten Miia pyyhkii suunsa ja vetää vessan. Sitten hän nojautuu minuun. Meillä kummallakaan ei ole vaatteita eilisen sessiomme jäljiltä.
Laitan käteni Miian vatsalle. Eihän Miiasta vielä huomaa että hän on raskaana. Kyllä vatsaan on pienesti tullut pyöreyttä mutta ei sitä huomaa jos ei tiedä hänen olevan raskaana. ''Meidän Toukka'' sanon silittäen Miian vatsaa. ''Meidän Toukka'' Miia toistaa ja laskee kätensä käsieni päälle. ''Mä rakastan sua'' kuiskaan. ''Mäki sua'' suutelen Miiaa välittämättä siitä että hän juuri oksensi. Kieltämättä kyllä Miia hiukan oksennukselta maistui mutten antanut sen häiritä.
Irrottaudun rauhallisesta suudelmasta. ''Sä oot ihana'' Miia kuiskaa. ''Mut arvaa mikä tekis susta vielä ihanamman'' ''no?'' ''Se et sä kannat mut sänkyyn ja annat mulle vaatteet'' ''selvä'' nostan Miian syliini ja lähden makuuhuoneeseen. Lasken Miian sängylle.
Menen vaatekaapille johon on Miian vaatteita ilmestynyt vähitellen lisää ja lisää. Annan Miialle jotkut alusvaatteet ja housut ja t-paidan. ''Mä haluun jonkun sun paidan'' Hän aloittaa heti nipottamisen. Annan hänelle jonkun bc t-paidan. ''Kiitos'' alan etsiä itselleni vaatteita. Laitan ensin bokserit ja sitten lökärit ja t-paidan.
Pian kädet kiertyvät ympärilleni. Vaikea arvata kenen. ''Moi'' ''no moi''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 638
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...