Miia
Herään yöllä siihen, että vatsaani sattuu. Joonas on yöllä liikkunut pois kyljestäni. Alan itkeä kivusta. Alan kiemurrella ja etsiä hyvää asentoa" "AAAH!" Joonas herää. "mikä on?" "sattuu" Joonas nousee nopeasti istumaan. "mitä mä voin tehä?" "hae vettä ja lämmitä tää" annan Joonakselle geelipussin. Otan valmiiksi Buranan paketista koska tiedän tarvitsevani sitä. Joonas tulee yläkertaan. Hän kävelee luokseni. Otan veden ja lääkkeen. Joonas laskee pyyhkeen sisään kieputetun geelipussin vatsalleni. Kaadun makaamaan. Itken vieläkin. Joonas pyyhkäisee sormellaan kyyneliä pois poskiltani.
"pystynkö mä tekee jotain?" "voitko sä hieroo mun alaselkää?" "joo. Sun vaan pitää kääntyä" käännyn vatsalleni. "eli oliko se alaselkä?" "joo" Joonas alkaa hieroa alaselkääni. Se auttaa vähän. "auttaako?" "vähän" "okei" Joonas hieroo alaselkääni noin 5 minuuttia. "voitko sä hieroo mun yläselkää myös?" "joo. Jos se auttaa ees vähän sun oloon ni tottakai" Joonas alkaa hieroa hartiotani ja niskaani. "sä oot tosi hyvä hieroja" "oonko? Ite en oo ees tietäny et muka oisin hyvä" "aha" Joonas hieroi hetken vielä alaselkääni. "voitko sä vielä hieroa kevyesti mun mahaa?" "joo mut sun täytyy kääntyä taas" käännyn selälleni ja laitan geelipussin selän alle koska jos Joonas hieroo vatsaani se ei voi olla siinä. "mistä mä hieron?" näytän käsilläni paikan mistä hänen pitää hieroa. "älä paina kovaa" "en tietenkään" Joonas alkaa kevyesti hieromaan vatsaani. "aaah" "painanko mä liian kovaa?" "ei ku muuten vaan sattuu" "okei" "voitko hieroo siitä oikeelta?" "joo" Joonas alkaa hieromaan oikealta. "onko sul usein näin kovat kivut menkkojen aikana?" "välillä" "pitäskö sut viedä lääkäriin?" "ai nyt?" "no eiku aamulla" "ei tarvi" "no mietitään aamulla"
Alamme nukkua uudestaan kivut eivät helpottaneet melkein ollenkaan. En tiedä mitä teen. Sattuu todella paljon.
================================
Sori tosi lyhyt ja turha osa. Seuraava osas skipataan jouluun. Outoo kirjoittaa joulust ku vast noin kuukausi sit oli joulu mut ei se varmaan haittaa. Seuraava luku tulee ehkä tänään sen takia et tää on niin lyhyt.Sanoja: 306
Kiva ku mul alko eilen menkat ja nyt mua sattuu tosi paljon mahaan ja mul on viel koulus 3 tuntii ja yhel niistä on koe.
BINABASA MO ANG
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...