Miia
Joonas ja muut Jätkät tuli meille 30 minuuttia sitten. Minulla on ikävä Joonasta. Päätän mennä pyytämään hänet puhumaan. Menen Ollin ovelle. Koputan "tuu vaan" avaan oven "moi" Joonas ei katso minuun. "Joonas voidaanko puhua?" hänen kasvoilleen ilmestyy hymy. "puhutaan vaan" "tuu. Mennään mun huoneeseen" menemme huoneeseeni. Istun sängylle. Joonas istuu metrin päähän minusta.
"mä luulin ettet sä haluu puhuu mun kaa. Mitä sul oli asiaa?" "no halusin vaan kysyä miten sulla menee" "ihan hyvin. Ei mul oo mitään erikoista" huomaan hänen valehtelevan. "Olli kerto mulle jotain muuta. Se sano et sä olisit alkanu viiltelee ja et sä olist vähentänyt syömistä. Onko se totta?" Joonas ei katso minuun. "Joonas?" "on se. Mä oon viillellyt, koska on ollu paska olo. Ja oon myös vähentänyt syömistä, koska oon läski" "toi läski homma ei oo totta. Saanko mä nähä sun kädet?" Joonas ottaa hupparin pois. Hänen kädet on täynnä viiltoja. "sattuuko noihin?" "on ne aika kipeitä. Mä viel haluun sanoa et se mitä mä susta silloin sanoin ei ollu totta. Mä välitän susta ihan vitusti. Mua kaduttaa et sanoin niin. Anteeks" "saat. Munkin pitää pyytää anteeks. Anteeks" "miks?" "no eihän me oltu sovittu mitään. Vaan et säädetään jotain. Mä näin sut panemassa jotain tyttöä siellä bileissä. Sen takia mä suutuin" "Aijaa. Anteeks siitä myös. Olin unohtanut koko tapahtuman"
"mitä jos vaan unohdetaan menneet ja aloitetaan puhtaalta pöydältä?" kysyn. "mun puolesta joo" "okei hyvä. Mä haluaisin seurustella sun kanssa. Haluutko sä mun?" "joo. Olisitko sä valmis seurustelee?" "joo. Edetään hitaasti. Mä en oo vielä valmis seksiin" "joo ei tarvi vielä olla. Mä ootan" "no jos me kerran seurustellaan, mä varmaan saan tehdä näin" menen Joonaksen lähelle ja annan nopean pusun Joonaksen huulille. "saat tehä noin useamminkin" Suutelen Joonaksen huulia pitkään. Pidän käsiä Joonaksen poskilla. Joonas pitää käsiä kyljilläni. Irrottaudumme suudelmasta, koska tarvitsi ottaa happea. "Mul on ollu ikävä sua" "niin mullakin sua" Joonas suutelee minun huulia. Puraise hellästi Joonaksen alahuulta. Joonas tekee sen mitä toivoin. Eli avaa suutaan. Laitan kieleni Joonaksen suuhun. Tätä myös minulla on ollut ikävä. Joonaksen suutelua. Hänen huulet ovat niin pehmeät ja lämpimät. Irrottaudumme suudelmasta. Halaan Joonasta. Joonas kaataa meidät makuulle. Joonas silittää kylkeäni. Tässä on turvallista.
Joku koputtaa oveen. "no?" ovi aukeaa. Joel avaa oven. "Te taisitte sopia. Me aletaan pelata Änäriä. Miia Olli sano et säkin voit tulla" "me tullaan hetken päästä. Eka mä oon Miian kanssa kahdestaan" "ok. Hyvä et saitte sovittuu" Joel poistuu huoneen ovelta.
"nyt kun ollaan kahdestaan mä voin tehä näin" Luulen Joonaksen tarkoittavan suudelmaa. Lähestyn hänen kasvoja. "emmä tota tarkottanu. Vaan tätä" Joonas alkaa kutittaa minua. Alan nauraa ja kiemurrella. "lopeta. Lopeta" "onko pakko?" "joo" Joonas ei lopeta. "Joonas oota" nousen istumaan. Otan Joonaksen käsistä kiinni. "mitä? Enkai mä tehnyt mitään väärin?" en vastaa mitään.
Minulle tulee huono-olo. Juoksen vessaan. Oksennan. Joonas tulee taakseni ja siirtää hiuksiani. Hän silittää selkääni. "mikä tuli?" "tosi huono-olo" "okei. Helpottiko?" "ei" "okei. Mä tuun kohta takas" "okei" Joonas lähtee pois takaatani. Pian hän tulee takas. "mä vein sun huoneseen ämpärin. Tossa on vettä" otan mukin. Otan vettä suuhuni. Purskautan sen pois. "ootko sä valmis?" "mihin? Ja ehkä joo" "tähän" Joonas nappaa minut syliinsä. Hän vie mut mun huoneeseen. Hän laskee minut sänkyyni. "tarvitko sä jotain" "no anna mulle t-paita" Joonas menee vaatekaapille ja heittää minulle paidan. "kiitti" alan vaihtaa paitaa. Laitan t-paidan päälleni. Joonas istuu viereeni "onko noi uusia" Joonas katsoo käsiäni. "joo mul tuli tosi paha olo sen riidan jälkeen" "okei. Anteeks vielä" "se asia on käsitelty. Sä saat sen asian anteeks" Joonas nappaa minut syliinsä. "nyt sun ehkä kannattaa mennä sänkyyn nukkumaan" "höh. Tuutko sä mun viereen?" "joo"
Joonas tulee taakseni. Hän ottaa minut lusikkaan. Joonas alkaa silittää kylkeäni. "et sit kutita" "okei en" Joonas antaa pusun niskaani.
On mennyt 10 minuuttia. Nuosen ylös. "mikä tuli. Onko huono-olo?" otan ämpärin käteen. Oksennan. Joonas silittää selkääni. "helpottaako?" ravistan päätä. Lopetan oksentamisen. "tuliko kaikki?" "joo" "okei mä käyn pesee tän. Jos tulee lisää täs on vähän pienempi kuppi" "joo"
Joonas tulee pian takaisin. Hän antaa minulle vettä. "kiitos" hörppään vettä lasista. "millainen olo?" "vähän outo. Mul ei oo maha kipee. Mul on pää kipee ja oksettaa" "okei" huomaan Joonaksen miettivän jotain. "mitä sä mietit?" "noh mietin et voitko sä olla raskaana" "mut en mä oo harrastanut seksiä" "niin mut sut raiskattiin. Käyttikö se mies kortsua?" "ei. Voi helvetti" nojaan päälläni Joonaksen. "Kaikki järjestyy. Mä oon sun tukena. Ja eihän se oo varmaa" "voitko pyytää Katjan tänne ni pyydetään se ostaa testi" "joo mä haen" Joonas lähtee huoneestani. Pian Joonas tulee huoneeseeni Katja perässään. "mitä sul oli?" "noh sä tiedät et mut raiskattiin. Ja me ruvettiin miettii et mun oksentelu saattaa johtua siitä et mä oon raskaana. Se mies ei käyttäny kortsua. Ni voitko sä hakee mulle raskaustestin?" "joo. Tarvitko sä kaupasta muuta?" "no mä haluaisin Big Mac aterian kokiks zerolla. Älä jooko kerro kellekään muulle vielä. Ja minä ja Joonas seurustellaan" "kiva kuulla. Mä en kerro muille. Mä tuon sen hampparin. Jos ei ollu muuta mä meen nyt. Heippa" "heippa" Katja poistui huoneesta.
Joonas katsoo minua jännällä ilmeellä. "mitä? Anteeks mä en kysyny saanko kertoo meistä muille. Anteeks" "ei se haittaa. Mä veikkaan et ne ois tajunnu sen nopeasti" "nii" "mikä on?" "no ku mua pelottaa jos mä oon raskaana" "sä selviit siit mitä ikinä päätätkään ja mä oon sun tukena" "kiitos" Joonas nappaa minut syliin. Olen sivuttain Joonaksen sylissä. "missä Pupuli on?" "tässä" Joonas antaa minulle Pupulin. "onks se säälittävää et mul on unilelu?" "ei. Jos se helpottaa sun oloa ni silloin se ei oo säälittävää. Ja mä haukuin sitä suutuspäissäni mut mä en tarkoittanut sitä" "mä tiedän" alan miettimään mitä teen jos olen raskaana. Minä alan miettimään raiskausta ja sitä raiskaajaa. Minä alan itkeä. Laitan Pupulin kasvoilleni. Haistan sitä. Pupulin tuoksu on tuttu ja turvallinen. "mikä tuli" en saa sanottua mitään. Joonas silittää kädellään poskeani. "toi tuntuu kivalta" "hyvä et tuntuu kivalta" "voidaanko mennä makaamaan" "juu" Joonas kaataa meidät makuulle. Joonas makaa selällään. Minä makaan hänen päällä mahalleen. Joonas silittää selkääni.
Kuulen koputuksen. "mä en jaksa nyt ketään. Mä haluun olla tässä kahdestaan" kuiskaan "no mä voin häätää sen pois" Joonas kuiskaa. "mitä asiaa?" Olli avaa oven. "tuutko sä?" "en. Miia tarvii mua enemmän" "okei. Miia onko kaikki hyvin?" "joo" "no mä meen. Kiva ku saitte sovittuu. Muistakaa kortsu" tunnen jonkun osuvan minun jalkaan. "heippa" ovi sulkeutuu. "se heitti meille kortsun" "okei kiva. Nyt jatka silittämistä" "okei" Joonas alkaa silittää selkääni.
Oveen koputetaan taas. "mitä?" "mä toin vaa nää. Mä toin 2 testiä varmuuden vuoksi" Katja laski mäkkärin pussin ja apteekin pussin sängylleni. "tuol sisällä on tosi hyvät ohjeet mut jos et ymmärrä kysy" "joo. Onko sillä väliä koska tää tehdään" "ei ole" (muistakaa et tässäkään asiassa en oo ammattilainen) "okei" "mä meen nyt. Heippa" "moikka"
"Joonas" "no" "mua pelottaa tehä tää" sanon ja näytän testiä.
================================
Sanoja: 1137Oisitteko halunnu et Miia ja Joonas ois riidelly kauemmin?
أنت تقرأ
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
عاطفيةMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...