Miia
"mennäänkö iltapalalle?" "joo" "jaksatko antaa mulle vaatteet?" "joo. Mitkä vaatteet sä haluut?" "rintsikat, alushousut ja sun t-paidan" "okei" Joonas heittää minulle jotkut alusvaatteet. Sitten hän menee omalle kassilleen. Hän ottaa itselleen vaatteet ja sitten heittää minulle paidan. Joonas pukee itselleen vaatteet. Itse makaan vain sängyssä. "eikö prinsessa meinaa pukea päälle?" "no prinssi vois vähän auttaa kun ne vaatteet otti poiskin" "okei" Joonas kävelee luokseni. Hän ottaa selästäni kiinni ja nostaa minut istumaan. "noni eka nää" Joonas nostaa jalkaani ja pujottaa niistä alushousuni. "nouse vähän ni mä saan nää kunnolla" "en" "älä oo tollanen" "mä oon sun vauva ja sä saat nyt pukee mut ja mä en auta" "no vauvalla ei sit varmaan myöskään saa olla yövieraita" "saa olla" Joonas nostaa minut seisomaan ja laittaa alushousuni kunnolla. "sitte nää" Joonas laittaa rintsikat minulle. "onko sopivan kiireellä?" "joo" "nyt vielä paita" Joonas pujottaa pääni läpi paidan. "Nyt sä saat pujottaa kädet noista" "höh" pujotan kädet oikeista reijistä.
Kävimme iltapalalla ja nyt olemme pesemässä hampaita. Harjaan sen jälkeen hiukset. "ootko valmis?" "laitan letin ni sit oon" tein itselleni letin. Se ei onnistunut. Joka paikasta törsötti hiuksia. "tää ei oonistunu" "kyl se hyvältä näyttää" "no ei näytä. Tää on ihan kauhee" "ei se oo" "on se" revin ponnarin pois. Alan tehdä uutta lettiä. "miks sä purit sen äsköisen?" "no se oli ruma" sain uuden letin tehtyä. "EI TÄÄKÄÄN ONNISTUNUT!" "rauhoitu. Se meni tosi hyvin. Mennään nyt vaan sänkyyn" "EI KU MÄ HALUUN ET TÄÄ LETTI ON TÄYDELLINEN" "nyt se on" "EI OLE" revin letin uudestaan auki. "EMMÄ OSAA" "sehän meni hyvin. Nyt annat niiden hiusten olla ja mennään makoilee sänkyyn" "EEEII. MÄ HALUUN ET SE ON TÄYDELLINEN" alan repiä hiuksia auki. Alan myös vetämään hiuksiani ja ikään kuin tukistamaan itseäni. Joonas halaa minua ja ottaa käsistäni kiinni. Irrotan kädet hiuksistani. Halaan Joonasta. "kaikki on hyvin" irrottaudun Joonaksesta. "voitko sä tehdä mulle letin?" "joo mut en lupaa et se on kauheen hyvä" "okei ei se haittaa" "okei" käännän selän Joonakselle. Hän alkaa letittää hiuksiani. "annatko ponnarin?" annan ponnarin Joonakselle. "valmis" katson lettiä peilistä. "mennäänkö sänkyyn?" "joo. Onko se letti hyvä?" "joo"
Menemme Joonaksen kanssa sänkyyni makoilemaan. Menen mahalle Joonaksen päälle. "mikä sulle oikein tuli tuola vessassa?" "no emmä tiiä. Tuntuu et ärsyttää kaikki ja ahdistaa ja vituttaa ja sattuu mahaan ja alaselkään ja sit ku se letti ei onnistunu ni sit rupes ärsyttää ja rupesin huutaa sulle. Anteeks ei se ollu sun syy" "saat anteeks. Onko sulla tollasia tuntemuksia usein?" "no yleensä seuraavana päivänä alkaa menkat näiden tunteiden jälkeen" "okei. Mä tykkään susta" "mäki susta"
liikun vähän Joonaksen päällä. Vatsaani alkaa sattua oudon paljon. "auuh" "mikä tuli?" "sattuu mahaan" "okei. Pystynkö mä tekee jotain?" "et" kierähdän pois Joonaksen päältä. Makaan kyljellä ja vedän jalat vatsaani vasten. "ootko varma etten mä pysty tehä mitään" "hae mulle vettä. Sit mun vaatekaapin ylähyllyllä on semmonen geelipussi ni voitko laittaa sen mikroon 30 sekunniksi ja sit laittaa sen ympärille pyyhkeen" "joo oota hetki" Joonas ottaa kaapistani käsipyyhkeen ja geelipussin. Hän heittää pyyhkeen sängylleni. Hän lähtee alakertaan. Pian hän tulee nyt lämpöisen geelipussin ja vesilasin kanssa. "kiitos" otan Buranan ja nielasen sen veden avulla. Joonas antaa minulle pyyhkeeseen kiedottun geelipussin. Laitan sen alavatsalleni. "kiitos" se alkaa pian helpottaa. "mä veikkaan et mun pitäis mennä laittaa tamppooni. Must tuntuu et mun menkat alko nyt" "okei. Pärjäätkö sä?" "joo ehkä" "okei"
Lähden vessaan. Vessassa laitan sisälleni tamppoonin. Verta oli tullut vähän housuihini. Menen huoneeseeni. Etsin itselleni uudet alushousut. Vaihdan ne. "Mä vien nää pesuun" "joo" lähden alakertaan. Sain alushousut juuri pesukoriin ja minua alkoi taas sattumaan vatsaan. Lysähdin lattialle. "JOONAS!" Joonas juoksee portaat alas. "mitä kävi?" en pysty sanomaan mitään kipujen takia. Alan itkeä koska sattuu helvetisti. Olen maassa sikiöasennossa. "mä vien sut sun huoneeseen" Joonas nappaa minut syliinsä. Hän alkaa viedä minua minun huoneeseen.
Joonas laskee minut makaamaan sängylleni. Hän laittaa alavatsalleni geelipussin. "sattuu" kuiskaan. "mä uskon. Tarvitko toisen Buranan?" "joo" Joonas ottaa Buranan ja veden lähelle minua. Hän nostaa minua yläselästäni, jotta lääkkeen ottaminen olisi helpompaa. Hän laittaa lääkkeen suuhuni ja kaataa vettä suuhuni. Sain sen nielastua. "menikö alas?" "joo" "hyvä" "anteeks et tää meni näin" "ei sun tarvi anteeks pyytää. Toi on normaalia. Mä haluun olla sun tukena ja mä joudun pyytää anteeks et sul on noin pahat kivut ja menkat muutenkin" "sä oot maailman paras poikaystävä" "ja sä paras tyttöystävä"
Joonas on kyykyssä sängyn vieressä hän silittää hiuksiani ja katselee minun silmiä. "voitko lämmittää tän uudestaan ja nyt pitää 1 minuutin mikrossa?" annan Joonakselle geelipussin. "joo. Pärjäätkö sen aikaa?" "joo. Voitko tuoda omenamehua samalla?" "tottakai" "oo nopee" "joo" Joonas lähtee pois. Heti iski jostain syystä kauhea ikävä. En tiedä miksi.
Joonas saapuu geelipussin ja omenamehu kanssa ylös. "mä en jaksa liikkua yhtään" "ei sun tarvikkaan just nyt. Mä autan sua" Joonas kietoo geelipussin pyyhkeeseen. Hän laittaa sen vatsalleni. Joonas nostaa selkääni taas ylöspäin. Hän juottaa minulle mehua. Joonas lopettaa juottamisen. "anna kaikki" "okei" Joonas juottaa loput.
"onko sulla nälkä?" "ei. Mä haluun et sä vaan silität mun hiuksia ja oot mun vieressä" "käy mulle" Joonas siirtyy viereeni makaamaan. Hän antaa otsaani pusun. "antaisitko Pupulin mulle" "joo. Mihin mä laitan sen?" "mun mahan ja rinnan päälle" "okei. Näinkö?" Joonas laittoi Pupuliin juuri oikein. "joo" Joonas painaa taas otsalleni pusun. Hän menee makaamaan ja alkaa silittää hiuksiani.
"Joonas" "joo" "Must tuntuu et mä oon rakastumassa suhun" katson Joonasta. Hänen kasvoille ilmestyy söpö hymy. "mä rakastan sua. Mä oon rakastanu sua jo hetken tiedostaen sen itsekin. En oo uskaltanut sanoo sitä ääneen sulle" minun kasvoille tulle hymy myös. "mä en vielä voi sanoo rakastavani sua mut tuntuu et kohta rakastan sua" "okei. En haluu et sä sanot sen pakotetusti tai ennen kuin tunnet niin. Mä ootan sua ja sitä sanomista niin kauan kun tarvii" "no jos mä sanon et mä oon rakastumassa suhun" "se kelpaa mulle"
"mulle kelpaisi pusu" Joonas pussaa otsaani. "väärä paikka" sitten poskeani "ei vieläkään osunut" sitten hän pussaa nopeasti huuliani. "oikee paikka mut liian lyhyt" "sä oot aika vaativa" "tiedän. Sä saat tottuu tähän" Joonas painaa huulet huulilleni. Alamme liikuttaa niitä hitaasti samaan tahtiin. Joonas irrottautuu huulistani. "uudestaan" Joonas suutelee uudestaan minua. Puraisen Joonaksen huulta. Haluan tutkia Joonaksen suuta. Joonas raottaa suutaan. Työnnän kielen sinne. Se alkaa tutkimaan Joonaksen suuta hyvin tarkkaan. Kielemme myös tutustuvat toisiinsa. Joonas irrottautuu huulistani. Hän painaa otsamme yhteen. Hän silittää poskeani. "nyt mä oon varma et sä oot maailman paras poikaystävä" "mut sä oot vielä parempi tyttöystävä"
Haukottelen. "väsyttääkö?" "joo" "okei. Aletaan nukkua" "okei. Tuu mun lähelle. Tää on hyvä asento ja tuntuu ettei muhun satu kauheasti ni voitko sä tulla mun lähelle" "joo" makaan selälläni ja Joonas tulee kylkeeni kiinni. Hän kietoo käden minun vatsan päältä ja alkaa silittää kylkeäni. "öitä muru" "muru?" "saanko mä kutsuu sua sillä nimellä?" "joo saat. Mut kun ollaan kahdestaan muulloin ei" "okei mä oon tyytyväinen tohon" "millä nimellä mä saan alkaa kutsuu sua?" "käviskö Joonas?" "no ei ku se on sun oikee nimi" "no mut sä voit käyttää sitä" "mä viel keksin sulle nimen" "okei" "öitä muru" "öitä höppänä" "oliko toi nyt se mun lempinimi?" "ei mut käytän sitä siihen asti et keksin jonkun tosi hyvän" "okei. Öitä taas" "öitä"
================================
Sanoja: 1196Oon bussissa ja mul on ihan helvetin tylsää. Mun piti julkaista tää jo aikaisemmin mut en muistanu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...