110

71 4 0
                                    

Miia

Katson Ollia. Hän näyttää todella järkyttyneeltä. ''Mä en haluu enää asua äitin ja isin kanssa. Mua pelottaa siellä'' Oona kertoo itkunsa seasta. ''Tosta pitää puhua äitille'' Olli sanoo. ''Niin pitää''

Time ski 30 min

Katja saapui studiolle. Hän meni heti halaamaan Oonaa mutta Oona ei halannut häntä. ''Mä haluun muuttaa Ollille'' Oona kertoo. ''Mitä? Ethän sä voi'' Katja sanoo. ''No mä en enää halua olla kotona'' ''mutta sä et voi muuttaa sinne. Ollilla ja Aleksilla on oma elämä ja sun pitää asua meillä'' Katja selittää. ''No mut meidän pitäis puhua siitä mitä me tehdään Oonan kiusaamisen suhteen. Jos Oona haluaa ja se käy sinulle niin Oona voisi jäädä kotiin ja tehdä tehtävät ja kokeet sieltäkäsin. Uskon Oonan pärjäävän hyvin vaikkei olisikaan koulussa'' kerron. ''Käykö se sulle?'' Katja kysyy Oonalta. ''Joo'' ''niin mullekin'' ''okei. Pitää ilmoittaa rehtorille. Minä voin tehdä sen mutta huomisesta lähtien Miia voi jäädä kotiin'' ''okei. Lähetäänpäs nyt kotiin Oona'' ''okei''

Oona halaa Tommia. Tommi kuiskaa jotain jota en kuule. Oona hymyilee ja lähtee Katjan kanssa pois. Oven sulkeuduttua halaan Joonasta ja haukottelen. ''Väsyttääkö?'' Joonas kysyy. ''Joo'' ''haluutko että me lähetään?'' ''Joo'' ''okei. Me lähetään Miian kanssa'' menemme eteiseen ja laitamme takit ja kengät päälle. ''Heippa''

Time skip Joonakselle

Menemme hissillä Joonaksen asuntoon. Minua väsyttää todella paljon. Tuntuu että olen ollut pitkään väsynyt melkein koko päivän.

Joonas avaa oven ja menemme sisälle. ''Onko sulla nälkä? Mulla on makaroonilaatikkoa'' ''joo'' söimme iltapalan ja menimme sohvalle. Käperryin Joonaksen kainaloon. Kyyneleitä alkaa valumaan poskillani. Joonas huomaa sen nopeasti. ''Mikä on?'' Painan pään Joonaksen rintaa. Selitän jotain. Joonas nostaa päätäni. ''Mä en saa selvää. Sano uudestaan'' ''no sitä vaan et ku Oonaa on kiusattu vaikka kuinka kauan ja mä en oo tehny mitään'' ''mutta sä et oo huomannu et sitä kiusataan. Nyt kumminkin huomasit ja teit asialle jotain'' ''nii. Mut mä oon opettanut niitä melkein 3 kuukautta'' ''mut silti. Sä et oo nähny sitä tapahtuvan joten sä et voinut tehdä asialle mitään. Mut nyt sä kumminkin huomasit ja teit'' ''nii'' painan pään Joonaksen rintaan ja menen hänen syliin.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 371

Sori et eilen ei tullu uutta osaa eikä tänäänkään tullu ku näin lyhyt mut mul oli eilen treenit ja kirjoitin Oleksia ja mulla on tänäänkin treenit ni en vaa nyt jaksa kirjotaa.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora