45

92 1 1
                                    

Miia

"musta tuntuu et meidän pitää muuttaa tästä pois" "miks?" "ei mulla oo varaa asua tässä" "kai me kumminkin jäädään Ouluun?" "joo jäädään" "okei" "muutkin on täällä" "okei" "haittaako et ne on täällä?" "ei. Te voitte nyt mennä niiden luo" "okei. Pärjäätkö sä?" "pärjään" lähdemme Ollin kanssa yläkertaan. Menemme Ollin huoneeseen. "pelataanko totea?" "vaikka" Olli lähtee hakemaan pulloa.

Istumme lattialla ringissä. Olen päättänyt että yritän tänään saada Minnan ja Nikon yhteen. Olli pyöräyttää pulloa. Se osuu Nikoon. "tote?" "te" "pussaa Minnaa huulille" Niko menee Minnan eteen ja antaa pusun Minnan huulille. Niko ja Minna punastuvat. Niko pyöräyttää. Se osoittaa Minnaa. "tote?" "totuus" "kehen sä oot ihastunut?" "mä vaihdan tehtävään" "okei. Mee tekee Nikolle fritsu" Minna katsoo minua et oo tosissasi ilmeellä. Minna menee Nikon eteen. Ja alkaa imemään Nikon kaulaa. Niko punastuu.

Minna lopettaa Nikon kaulan imemisen. He katsovat toisiaan lähi etäisyydellä hetken. Noiden pitäisi tajuta toistensa tunteet. Vittu he ovat tyhmiä.

Time skip perjantai 17.30

Minna

Makaan sängylläni ja viestittelen Nikolle.

N: voinko tulla sinne?

M: joo voit

N: menee hetki

M: joo tuu sisälle suoraa ja mun huoneeseen. Oon toden näkösesti siellä enkä jaksa nousta

N: ok

Time skip 10 min

Menen vaatekaapilleni. Katson paitoja mitä voisin laittaa päälleni. Päätän laittaa vain mustan t-paidan. Ihan sama vaikka Niko näkee viiltoni. Hän on nähnyt ne aiemminkin. Otan paidan pois ja huomaan Nikon katsovan minua. Hän laittaa oven kiinni. "sori" "ei mitää" laitan paidan päälleni. "voit tulla" Niko avaa oven ja astuu sisälle. "anteeks oikeesti" "ei haittaa" Niko istuu sängylleni ja minä hänen viereen. "Niko" "kerro" "mä tota ööö..." "kerro ihan rohkeesti" "no mä ööö..." "mitä?" "mä..." en pysty sanomaan sitä joten pussaan Nikon huulia. Nikon huulille tulee söpö hymy. "mä tykkään susta enemmän ku kaverina" "mäki susta"

-Smuttia!-

Menen Nikon syliin hajareisin ja alan suudella hänen huulia. Puraisen hellästi Nikon huulta ja Niko raottaa suutaan. Työnnän kielen sinne. Teen tutkimusmatkaa Nikon suussa. Laitan kädet Nikon kylille paidan alle. Niko irrottautuu huulistani. "haluutko sä?" "haluun. Mut mä en oo ikinä tehny sitä" "okei. Ei se haittaa" otan Nikon paidan pois. Niko ottaa minun paidan pois. Peitän vatsan ja rinnat käsilläni. "Minna kaikki on hyvin. Jos sä et pysty mennä pidemmälle ni sekin on ok" "mä en ehkä oo valmis yhdyntään" "okei. Ei meidän oo pakko. Edetään ihan rauhallisesti. Onko jotain mitä haluut et mä teen?" lasken kädet tieltä pois. Laitan kädet Nikon niskan taakse. "suutele mua" Niko saman tien suutelee minua. Hän irrottautuu huulistani. "jos tulee joku tai ahdistaa tai haluut lopettaa sano" "joo. Niko mua jännittää" "okei. Mä teen nää jutut vaan sun luvalla. Oikeesti sit sanot jos haluut lopettaa" "joo" halaan Nikoa. Hän halaa myöskin minua. Irrottaudu halista ja suutelen Nikoa. Pian hänen kieli on suussani.

Niko kääntää minut makaamaan selälle ja tulee hajareisin päälleni. Hän jatkaa suuteluani. Nikon kädet on kyljilläni. Irrottaudun suudelmasta. "kaikki ok?" "joo" otan rintsikat pois. "ootko varma?" "joo" Niko hipaisee rintaani. "eikai tunnu pahalta?" "ei" hän alkaa hieroa sitä. "ootko ok?" "joo" ihanaa kun hän koko ajan huolehtii ettei tee mitään väärin. Hän antaa pienen pusun rintaani. "onko vielä kaikki hyvin?" "joo. Mä sanon jos sä teet jotain väärin" "okei" Niko alkaa enemmän suudella rintojani. Tunnen hänen stondiksen reittäni vasten.

"voidaanko mennä eteenpäin?" "me mennään koko ajan sun ehdoilla. Jos sä oot valmis voidaan mennä" "oon mä" "no jos mä otan sun päälihousut pois?" "joo" Niko ottaa ne pois. Niko tulee istumaan viereeni. Hän koskee reittäni. Niko katsoo ilmettäni. "onko kaikki hyvin?" "joo. Mä haluun et kosket muhun" "mistä?" "kyl sä tiedät" Hän alkaa hivuttaa kättä ylöspäin. Pian hänen käsi on alushousujeni reunan lähellä. Hän varovaisesti hipaisee alapäätäni housujen päältä. "aaah" hän avaa jalkojani. Hän alkaa liikuttaa kättä hitaasti herkällä alueellani. "aaah" Niko toisella kädellä pitää kädestäni kiinni ja silittää kämmenselkääni. Minua jännittää ja se rauhoittaa hieman. Nikon käden liikkeet ovat varmat mutta hellät ja varovaiset.

Irroitan käden Nikon kädestä. Otan alushousuni pois. "ootko varma?" "joo" Niko alkaa hyväillä herkkää aluettani. Otan Nikon toisen käden käteeni. Hän taas alkaa silittää kämmenselkääni. "aaah" Niko pussaa poskeani. "aaah. Mä haluun enemmän" "okei. Käykö jos mä laitan sormen sun sisään?" "joo" Niko nuolaise sormeaan ja laittaa sen hitaasti sisääni. Se sattuu. "ota pois. Ota pois" Niko ottaa sormen pois sisältäni. Laitan jalkani yhteen. Silmistäni alkaa valua kyyneleitä. "onko kaikki hyvin?" "joo se vaan sattu" "okei. Kaikki on hyvin eikä meidän tarvi mennä eteenpäin jos sä et haluu" "no jos kokeilet työntää sen sormen uusiks" "sano jos haluut lopettaa" nyökkään. Avaan jalkojani. Niko pussaa poskeani ja työntää sormen sisääni. Se sattuu. "sattuuko liikaa?" "no vähän. Mut älä liikuta. Pidä siinä" Niko antaa pusun huulilleni ja pitää kättä paikallaan. "voitko vähän tehä edes takaista liikettä?" "joo" Niko alkaa työntää ja vetää sormeaan. "mä haluun lopettaa" "okei" Niko ottaa sormen pois sisältäni.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 784

Tää smutti kohta on aika pitkä verrattuna tohon muuhun.

Hei. Olen hengissä (toistaiseksi)

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now