49

81 2 0
                                    

Miia

Istumme sohvilla ensimmäisen tunnin jälkeen. Itse istun Joonaksen sylissä. Minna menee Nikon syliin. "hei mitä teidän välillä on?" Niko eikä Minna vastaa mitään vaan he suutelevat. "me ollaan Nikon kanssa yhessä" "onnee" halaan sivusta Minnaa. Muutkin onnittelevat Minnaa ja Nikoa. "koska te aloitte seurustelee" "me alettiin seurustelee lauantaina" "okei. Kumpi teki aloitteen?" "Minna pussas mua" "Aijaa. Olin iha varma et sä oisit tehny" "no mä osaan yllättää" "nii osaat" Niko ja Minna alkaa pussailla siinä sohvalla. "hei nyt lopettakaa toi nuoleminen" "pitäskö meidänkin alottaa?" "käy mulle" Joonas painaa huulet minun huulille.

"voi vittu noikin aloitti" "no onneks Aleksi ei oo täs ni se ja Olli ei voi pussailla" "no tuoltahan se tulee" ilmeisesti Olli ja Aleksikin alkaa pussailla. "no mitä vittua. Me ollaan Tommi ainoot jotka ei seurustele" "nii. Mut lopettakaa" irrottaudun hetkeksi Joonaksen huulista. "ootko kateellinen?" "ehkä vähä" "hanki säkin joku jonka kanssa pussailla" "no ei se oo nii helppoo" "meidän pitää lähtee" "näköjään" nousemme kaikki sohvilta ylös paitsi Niko ja Minna. "noi ei huomasi vaikka niiden vieressä räjähtäisi pommi" "ei niin" "mennään" "Niko ja Minna kohta me myöhästytään" he silti jatkavat suutelua. Tommi nappaa Minnan syliinsä ja laskee lattialle. "heeii" "heeii meillä alkaa tunti" "höh" Niko ja Minna vaihtavat nopean pusun ja minä ja Minna lähdemme eri suuntaan kuin muut.

"miten te aloitte seurustelee?" "no aloin kertoo mun tunteista mut en saanu sanottu mitää ja sit pussasin Nikoa" "okei" "me mentiin melkein sänkyyn" "melkein?" "nii. Niko sormetti mua ja halusin lopettaa. Sit ku oisin halunnu jatkaa ni Niko sano et se ei haluu painostaa mua ja se haluu et mä mietin vielä" "no mut toihan on vaa ihanasti ajateltu" "nii on" "onko sul nyt tunne et sä voisit edetä loppuun asti?" "on. Mä haluaisin mut varmaan mä kumminkin ootan viikonloppuun" "se on ehkä fiksuinta" "Miia. Musta tuntuu et mä oon rakastumassa Nikoon" "mut sehän ois ihanaa" "nii ois. Mut älä sano sille mitään. Vielä on liian aikasta" "en sano"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 324

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora