104

70 5 0
                                    

Time skip viikko
Miia

Olemme Minnan kanssa shoppailemassa. ''Mitä sulle kuuluu?'' ''Ihan hyvää'' Minna vastasi niin epävarmasti etten aio uskoa tota. ''Miks ei kuulostanut todelta?'' ''No Nikon kanssa menee vähän huonosti'' ''Voi ei. Miten huonosti?'' ''No must tuntuu et se kyllästyy muhun. Me vietetään vähemmän aikaa kahdestaan ja Emmä oikeen tiiä. Mua pelottaa et Niko jättää mut'' ''harmi'' ''must tuntuu et meidän kipinä on sammumassa'' ''no sit se vaan pitää sytyttää uudestaan'' ''miten muka?'' ''No käydään tuolla'' Osoitan kauppaa jossa myydään alusvaatteita. ''Sen jälkeen voidaan käydä tuolla'' Osoitan tälläkertaa seksilelukauppaa.

''No mitä jos Niko ei suostu'' ''Mihin?'' ''No seksileluihin'' ''no jättäkää ne pois. Kyl pelkkä seksikäs alusasu tekee ihmeitä'' ''Onko kokemusta?'' ''No ei. Mut ne on miehiä. Eli toisinsanoen yksinkertaisia'' ''totta''

Lähdemme kävelemään alusvaatekauppaan. ''Minkä laiset sä haluut?'' ''No vaikka tommoset'' Minna osoittaa jotain tylsiä alusvaatteita. ''Ei. Noi on liian tylsät ja perus mennään tonne'' lähden vetämään Minnaa peremmälle kauppaan.

''Käykö noi?'' Osoitan tummanpunaista settiä. ''Ei'' ''miks?'' ''No noistahan näkyy kaikki läpi. Ei noi peitä ees mun nännejä'' ''no se on tarkotuskin. Entä noi mustat?'' ''Ei'' ''no entä noi?'' ''Ei'' ''noi?'' ''Ei'' ''noi?'' ''Ei'' ''sulle ei kelpaa mitkään. Millaset sä haluut?'' ''No noi tuolla alussa'' ''ei'' ''no sit noi'' Miia osoittaa kirkkaanpunaista settiä. Menemme sen luo. ''Mikä sun koko on?'' ''Öööö. No...'' ''okei'' etsin alusvaatteista sopivan kokoiset. ''Siinä. Sitte kassalle''

''Tää maksaa 80€'' ''nii. Mitä sitte?'' ''Ihan törkeesti'' ''no suostutko maksaa sen vai haluutko et teidän kipinä sammuu kokonaan'' ''no niin. Mennää nyt sinne kassalle'' Kävelemme kassalle. Minna maksaa ostoksensa ja laittaa ne toisen vaatekaupan kassiin.

Menemme ulos kaupasta. ''Mennäänkö tonne?'' Osoitan seksilelukauppaa. ''Ei Niko suostuis tollasiin'' ''Ootko kokeillut?'' ''En'' ''nii. Nyt on korkea aika. Oottehan te seurustellut jonku 100 vuotta'' ''no ei ihan'' ''no melkein''

''No mennää sit'' menemme seksilelu kauppaan. ''Mitä sä haluut?'' ''En mä tiedä'' kierrämme kaupan kerran. ''En mä tiedä mitä mä haluun'' ''no osta penisrenkaita ja sit semmonen hierontaöljy. Sit vaa hierot sen ja ihosta tulee kosketusherkkä'' ''no en mä niist penisrenkaista tiedä'' ''no sit ainakin se öljy'' ''mä en oo enää tästä ollenkaan varma'' ''mä oon'' ''no okei. Mut jos mä nolaan itteni ni mä syytän sua'' ''joo. Mut muista et se kenen seurassa sä oot on Niko. Ja te ootte seurustellu tosi pitkään. Jos tapahtuu jotain noloa ni te molemmat pääsette sen yli nopeesti. Enkä mä usko et Niko muistaa sitä kovinkaan pitkään'' ''nii'' ''ja jos tapahtuu jotain ni ei Niko sulle naura. Se rakastaa sua. Muista se'' Minna alkaa hymyilemään. ''No ostetaan se öljy pelkästään''

Haemme ja Minna maksaa öljyn. Kaupasta lähdettyämme Minna laittaa sen kassiin. ''Mitäs sulle muuten kuuluu?'' ''No eipä mitään kiinnostavaa'' ''Mites Joonas?'' ''No ei olla pidetty yhteyttä. Mut mä haluisin sopia sen kanssa mut en mä tiiä'' ''okei. Mennääkö kahville?'' ''Joo''

Menemme johonkin söpöön pieneen kahvilaan. Tilaamme kahvit ja menemme pöytään. Pian myyjä tuo meille kahvit pöytään. ''Ni mitä sä ajattelit tehä sen Joonaksen kanssa?'' ''En mä tiiä. Silloin ku me vietettiin se yö yhessä tajusin et mul on vieläkin sitä kauhee ikävä ja et mä rakastan sitä vieläkin'' ''sun kannattais sopia sen kanssa. Niko kerto et Joonas oli puhunu susta studiolla ja et Joonas ois sanonu et se on menettänyt nyt kaikki mahdollisuudet suhun'' ''mut ei se oo'' ''no niin se uskoo. Miia puhu sille. Jos sä et kerro sille sitä ni se alkaa ettii uutta''

''en mä uskalla kertoa sille'' ''miks et?'' ''No pelkään et se ei tunne samoin. Tai et se pettää muakin. Tai et sil on jo joku uus'' ''Se tuntee samoin. Se ei petä sua. Se vieläkin välittää susta. Ei sil oo uutta. Mut jos sä et nyt heti tee mitään ni uskon et Joonas alkaa ettii uutta''

''Mun on pakko puhuu Joonakselle. Onks ok jos mä lähen nyt?'' ''On. Tsemppiä'' kerään tavarani. ''Tsemppiä sullekin. Kerro sit miten teillä meni'' ''joo moikka'' ''heippa''

Lähden pois kauppakeskuksesta tavaroideni kanssa. Soitan Joonakselle.

J: moi.
M: moi. Ootko kotona? Mul olis asiaa
J: joo oon.
M: hyvä. Mä oon sun luona 10 minuutin päästä
J: okei. Nähää kohta. Moikka
M: moikka.

Otan sähköpotkulaudan ja lähden sillä Joonaksen luo.

Painan ovisummeria missä lukee 'Porko'. Pian ovi aukeaa. Lähden portaita ylöspäin. Joonas asuu 2-kerroksessa.

Painan ovikelloa. Joonas tulee avaamaan oven. ''Moi'' ''moi. Mitäs sulla oli?'' ''Ei mulla ollu mitään muuta ku tää'' Astun askeleen lähemmäs Joonasta ja suutelen häntä. Joonas laittaa kätensä alaselälleni ja vastaa suudelmaan.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 724
Tsemppiä uuteen viikkoon.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now