Miia
Pääsimme juuri rantaan. Täällä ei ole muita. "onneks tääl ei oo muita" "sä voit käydä tossa kopissa vaihtaa uikkarit. Me mennään sun jälkeen" "okei" menen koppiin. En ole pitkään aikaan käynyt uimassa viiltojen takia. En ole uskaltanut näyttää niitä kenellekään. Minulla on musta uimapuku. Sain sen vaihdettua. Kiedoin pyyhkeen ympärilleni. "valmis" "mä meen nyt" Joonas meni koppiin. Menin kastamaan varpaitani. "onko se lämmintä" "tää on ihan helvetin kylmää" "en usko" Joonas tuli kopista. Olli meni koppiin. Joonaksella oli vain uimashortsit jalassa. Hänen kroppa on täydellinen. Tuijotan häntä. Joonas kävelee lähelleni. Hän ottaa kyljistäni kiinni. Painan huuleni hänen huulille. Irrottaudumme suudelmasta. "sä oot komee ja muutenki täydellinen. Mä oon ruma läs...." "nyt et alota tota. Sä oot kaunis ja sä oot täydellinen just tollasena. Mennää me jo uimaan. Vie pyyhe pois" Vien pyyhkeen pois.
Joonas on jo vedessä. Hänellä on vettä rintaan asti. Kastan varpaitani. Vesi tuntuu todella kylmältä. "tuu jo" "en tuu. Toi vesi on kylmää" "ei oo. Mä tuun hakemaan, jos et ite tuu" "et tuu" Joonas kävelee luokseni. Lähden juoksemaan karkuun. Pian Joonas saa minut kiinni. Hän nappaa minut syliinsä. "nyt me mennään uimaan" Näen Ollin vedessä. Joonas kantaa minua vedessä. "tää on ihan helvetin kylmää" "eikä ole"
Olemme uineet noin 45 minuuttia. "Joonas mul on kylmä. Ja mua väsyttää" "okei" Joonas ui luokseni. Hän kietoo kätensä ympärilleni ja vetää minut kiinni itseensä. "helpottaako" "vähän. Arvaa mikä helpottaisi enemmän" "mä veikkaan tätä" Joonas painaa suudelman huulilleni. Se syventyy kielariksi. "mä meen vaihtaa vaatteet" Olli sanoo. Emme vastaa mitään. Jatkamme suudelmaa. "auttoko?" "joo. Voidaanko lähteä?" "juu" uimme rannalle. Olli tulee kopista ulos. Menen vaihtamaan uimapuvun vaatteisiini. Lähdemme pois rannasta, kun Joonas on vaihtanut vaatteet.
Time skip 10 päivää.
On kulunut 10 päivää Joonakseen tutustumisesta. Olemme olleet paljon yhdessä. Syöminen on sujunut ihan hyvin. Välillä ei huvita syödä. Olen omassa huoneessa. Joonas, Tommi, Aleksi, Joel ja Niko on meillä. He ovat Ollin huoneessa. Katja ja Mikko on töissä. Kello on 20.30. Minun tekee mieli mennä kävelylle. Menen Ollin huoneen ovelle. Koputan siihen. "no" avaan oven. "mä käyn kävelyllä" "okei. Haluutko meistä jonku mukaan?" "en mä haluu" "Oo varovainen. Ota puhelin mukaan. Ja soita jos jotain käy" "joo joo. Mä oon jo iso. Ei mulle käy mitään"
Lähden kävelylle. Menen kaupunkiin. Olen kävellyt jo 1 tunnin ja 15 minuuttia. Alkaa hämärtää. Kävelen yksin kadulla. Näen miehen kävelevän minua vastaan. Sillä on mustat housut ja musta huppari. Minua alkaa vähän pelottaa. Alan kävellä kovempaa. Pian tunnen jonkun käden suuni päällä. "ole hiljaa ja seuraa tai muuten suhun sattuu" mies kuiskaa. Hän vetää minua perässään päädymme kahden talon väliin.
Tw: raiskaus (loppuu viivoihin--) muistuta että raiskauksesta puhutaan paljon tässä ja seuraavissa luvuissa. Lukeminen omalla vastuulla.
Mies alkaa suudella huuliani. Yritän vastustella. Mies alkaa avata hupparini vetoketjua. "älä jooko" "oo hiljaa" minä alan itkeä. Hän ottaa hupparini pois. Sen jälkeen hän ottaa t-paitani pois. Hän alkaa hieroa rintojani rintsikoiden päältä. Hän vetää housuni pois. Alushousut jäävät. Hän alkaa kosketella alapäätäni alushousujen läpi. Ällöttää. Olen paniikissa. En pysty vastustelemaan tai liikkumaan. Hän tunkee kätensä alushousujeni sisään. Hän jatkaa koskettelua. Hän tunkee 3 sormea sisääni. Minua sattuu. "sun pillu tuntuu tosi hyvälle" Hän ottaa omat housut pois. Huomaan hänellä seisovan. Hän ottaa minulta alus housut pois. Hän tunkee peniksensä minun sisään. Se sattuu todella paljon. Hän alkaa liikkumaan sisälläni nopeaan tahtiin. Pian hän laukeaa sisääni. Hän pukee vaatteet päälle. "et kerro tästä kellekään tai suhun sattuu enemmän ensi kerralla" mies poistuu paikalta.
-------------------------------------------------------
Puen vaatteeni päälle. Minua ällöttää. Katson kelloa. 22.00. Jätkät ovat meillä tänään yötä. Lähden juosten kotiin. Minun tekee mieli viillellä. Ekaa kertaa sairaalareissun jälkeen. Olen itkenyt koko ajan.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...