48

85 2 0
                                    

Minna

Herään Nikon pyöriessä levottomasti vieressäni. "Niko. Niko herää" yritän ravistella hänet hereille. "Niko" Niko avaa silmänsä ja katsoo minua. Hän purskahtaa itkuun. Halaan häntä. "Kaikki järjestyy" silitän hänen selkää.

Time skip 40 min

Sain Nikon rauhoittumaan ja nukahtamaan. Menen Nikon kainaloon nukkumaan. Kello on 4.38.

Time skip aamu 9.30

Herään aamulla. Nousen Nikon kainalosta istumaan sängylle. "älä mee" Niko vetäisee minut makaamaan häneen kiinni. Hän alkaa silittää hiuksiani. "mä en tienny et sä olit hereillä" "okei" Niko pussaa otsaani. "mä en muista illalta sen leffan jälkeen mitään. Miten mä ees jäin tänne?" "no me tultiin tänne makoilemaan. Sit sä kerroit mitä oli tapahtunut ja itkit melkein 45 minuuttia. Sit sä nukahit ja mä soitin sun isälle ja kysyin käykö se jos jäät tänne yöks ja se kävi" "miten sä pääsit mun puhelimelle soittamaan isälle?" "käytin sun sormen jälki hommelia" (en nyt just muista mikä juttu se on mut se et laitetaan sormi siihen tunnistimelle ja se tunnistaa sen sormenjäljen ja sit pääsee puhelimeen sisälle) "okei"

"muistatko sä mitä tapahtu yöllä?" "en" "no mä heräsin ku sä pyörit siinä ja sit herätin sut ja sit sä rupesit itkee ja itkit melkein 40 minuuttia ja sit nukahit" "sori" "mitä sori?" "no oon itkenyt niin paljon ja ollu vaivaksi" käännän pääni katsomaan Nikoa. "et oo ollu vaivaksi. Eikä se haittaa et sä itket. Se on ihan normaalia" "nii mut silti" "sun läheinen on kuollut joten se on ihan normaalia" "nii kai sitte" "ja muuten sun iskä sano et sun pitää olla kotona viimeistään 12" "okei"

Menen Nikon päälle makaamaan. "siihen sitte tulit" "jep" Niko alkaa silittää hiuksiani. Painan huuleni Nikon huulille. Irrottaudumme pitkästä suudelmasta hitaasti. "tiesiksä et sun huulet on ihan tosi pehmeet" "sun huulet taas on ku huumeet ja haluun niitä vaan koko ajan enemmän" suutelemme Nikon kanssa varmaan 10 minuuttia välillä ottaen happea. "mul on nälkä" "mullakin" "voitko sä kantaa mut keittiöön" "ok"

Niko nousee istumaan ja kantaa minut jääkaapin eteen. Hän laskee minut varovaisesti lattialle. Avaan jääkaapin. "mitä sä haluut syödä?" "mitä vaihtoehtoja?" "leipää ja no leipää" "no varmaan sitten leipää" otan jääkaapista Oivariinia, juustoa ja jotain leikkelettä leivän päälle. Istumme ruokapöydän ääreen. Alan voidella leipää.

Saimme leivät tehtyä ja nyt syömme niitä. Menen Nikon syliin istumaan. Kiedon kädet Nikon ympärille. "mul on halipula" "okei" Niko kietoo kätensä minun ympärille.

"meidän pitäs syödä" "ei ku halata" "no okei" Niko jatkaa halaamistani.

"nyt meidän oikeesti pitäs syödä" "no mä istun tässä koko syönnin ajan" "senku istut. Ei mua haittaa" irrottaudu halista ja alan suudella Nikon huulia. Irrottaudumme suudelmasta. Molemmat meistä hymyilee leveästi. "Niko mä oon korviani myöten kusessa suhun" "mäki suhun" Niko laittaa kädet perseelleni. Yllätyn hieman. Niko tajuaa sen. Niko ottaa kädet pois. "sori. Ei mun pitäny lai.." "ei haittaa ja voit laittaa ne takas" "voinko?" nyökkään. Niko laittaa kädet takaisin perseelleni. "meidän pitäs syödä" "mä haluun sulta huomiota" "no mä annan syömisen jälkeen" "okei"

Saimme molemmat syötyä ja nyt makoilemme sängylläni lusikassa ja Niko räplää hiuksiani. "mun pitää lähtee ihan kohta" "eeiii" "jooo" "mä rupeen mököttää sulle" "no jos sä saat pusun mökötätkö vielä?" "se selvisi kokeilemalla" käännän pään Nikon suuntaan ja Niko suutelee minua. Suudelma nopeasti muuttuu kielariksi. Niko irrottautuu kielarista. "mun pitää lähtee" "höh"

Kävelemme ulko ovelle "me nähää huomenna koulussa" "ei se oo sama" "ei ookkaan" "älä kerro sun vanhemmille tästä" "okei. Entä kaverit?" "no pussataan huomenna koulussa ja kerrotaan sitte" "okei. Mut nyt mä meen" "joo" Niko antaa nopean pusun huulilleni ja lähtee.

Voi vittu. Olen rakastumassa Nikoon.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 591

Joo kirjoitin nyt toisen luvun tänää.
Kenet te haluaisitte voittavan umk:n? Ite en ees tiiä.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now