92

89 6 0
                                    

Miia

Joonas taikoo jostain kaksi pyyhettä. En tajunnut katsoa mistä. Joonas pitää toista pyyhettä kädessään ja toisella kuivaa itseään. ''Enkö mä saa tota toista?'' ''Et'' ''no mihin mä sit kuivaan?'' ''Se selviää sulle kohta'' ''aha'' Joonas saa itsensä kuivattua. Hän kietoo pyyhkeen vyötärölleen. ''Nyt on mun vuoro kuivata sut'' ''aha''

Joonas astuu askeleen lähemmäs minua. Hän ottaa pyyhkeen kunnolla käteensä ja aloittaa kuivaamisen selästäni. Hänen kädet tuntuu tosi ihanalta. Sitten Joonas kuivaa käteni sekä vatsani ja rintani.

Joonas menee polvilleen eteeni. Joonas alkaa kuivamaan jalkojani. Ensin takaa ja sitten edestä. Huomaan Joonaksen vilkuilevan rintojani vähän väliä.

---Smuttia!

Joonas laittaa käden sisäreidelleni. Siitä se liukuu alapäähäni. Joonas alkaa liikuttaa sormiaan klitoriksellani ''Joonash'' ''sua taitaa oikeesti panettaa aika paljon'' ''niimpäh''

Joonas nostaa toisen jalkani olkapäälleen. Luulen tietäväni mitä tapahtuu seuraavaksi. Joonas nuolaisee klitoristani. ''Mmmh'' Joonaksen toinen käsi kulkee rinnalleni. Hän puristaa sitä. ''Joonash'' Joonaksen kieli liikkuu taidokkaasti klitoriksellani. Tukistan kevyesti Joonasta. Huomaan hänen stondiksen pyyhkeen läpi. Joonas työntää 2 sormea sisääni. ''Sä oot märkä'' ''mmmh'' ''ja tosi söpö'' ''mmmh'' Joonas tietää todella mistä pidän.

Joonas alkaa liikuttaa sormiaan edes takaisin samalla hän nuolee klitoristani. ''Joonash'' Hän alkaa koukistaa sormiaan sisälläni. ''Mmmh, aaaah. Jatkah'' joudun ottaa seinästä tukea etten kaadu hyvän olon tunteesta.

Joonaksen sormet osuu todella herkkään kohtaan. ''Aaah! Säh osuth justh oikeeseenh kohtaanh. Äläh lopetah'' ''En vielä. Mut haluuksä edetä vielä pidemmälle?'' ''Mmmh kohtah'' ''okei'' Joonas osuu sormillaan juuri oikeaan kohtaan. ''Aaahh! Joonash!''

''Nyth jatketaanh eteenh päinh'' ''okei'' Joonas nousee ylös lattialta. Repäisen pyyhkeen pois Joonaksen vyötäröltä. Joonas nostaa minut syliinsä. ''Mä haluun sua nyt'' ''mäki sua''

Joonas laskee minut sängylle. Jän työntyy saman tien sisääni ja alkaa työntymään nopealla tahdilla syvälle. ''Aaaah'' yritän hiljentää itseni. ''jatka mä haluun kuulla'' ''mmmh. Säh tunnuth hyvältäh'' ''niin säkin''

Joonas laukeaa sisääni hetken päästä.
-----
Makaan Joonaksen päällä hänen sängyssään. ''Mulla oli kivaa'' ''mullakin'' Joonaksen kädetovat perseelläni. ''Ootko sä nyt saanu tarpeeks tyydytystä?'' ''Ehkä'' suutelen Joonaksen huulia. Joonas hellästi puristaa pakaroitani. Irrottaudun suudelmasta. ''Saitko sä tarpeeks?'' ''Joo'' ''aijaa'' ''mitä?'' Kosketan Joonaksen stondista.

''Ööö'' nousen pois Joonaksen sylistä. Alan runkata Joonasta. ''Aaaah''

Time skip hetki

''Mmmhhh'' Joonas laukeaa kädelleni. Nuolen sormeni puhtaiksi.  Suutelen Joonasta.

''Mulla on nälkä'' ''mullakin'' ''no mennää syömää'' ''ai näin?'' ''No voit sä noinkin tulla syömään. Ei mua haittaa mut saat sä lainata myös mun vaatteita'' ''okei. Anna mulle vaatteet'' Joonas nousee ylös viereltäni ja menee vaatekaapilleen.

Joonas heittää jotain vaatteita viereeni. Hän itsekin tulee viereeni ja alkaa pukemaan. ''Noniin neiti. Alappa pukemaan'' ''ei'' ''Miia pueppas nyt'' ''Emmä jaksa'' ''no puenko mä sut sit?'' ''Joo''

Joonas ottaa t-paidan käteensä ja laittaa sen päälleni. ''Valmis'' ''mä tarvin myös housut ja alushousut'' ''no missäköhän ne on?'' ''Mä voin lainata sun'' ''aha'' Joonas hakee kaapistaan bokserit ja kävelee luokseni. Joonas laittaa ne jalkaani. Hänen käsi osuu alapäähäni. ''Joonas'' ''mitä? Se oli vahinko'' Joonas koskee uudestaan alapäähäni. Tälläkertaa hän liikuttaa sormiaan. ''Mmmh'' ''Noniin eiköhän mennä syömään'' Joonas lopettaa.

''Oho toi sun kaula on muuten aika värikäs'' ''nii on sunki'' ''Me niin kuullaan tästä jätkiltä'' ''niimpä'' Joonas nostaa minut syliinsä. Hän lähtee kävelemään keittiöön päin. Joonas laskee minut tuolille ja ottaa kaapista leivät jotka hän teki aamulla.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 533

Hyvää pääsiäistä!🐣🐥 Unohdin edellisessä luvussa toivottaa.

En tiiä tuleeko nyt viikonloppuna enempää lukuja. Ja kohta saattaa tulla oleksia luku.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now