Time skip lakitus
Miia
Vihdoin sain ylioppilas lakin ja pääsin pois lukiosta.
Kävelemme pois juhlasalista. Sovimme jätkien ja Minnan kanssa menevämme tiettyyn paikkaan viimeistä kertaa.
Kävelen sinne paikkaan. Paikkamme on tietyt sohvat joissa aina vietimme aikaa. Olen viimeinen paikalla.
"onnee nyt sit kaikille" "kiitos ja onnee" "kiitti" "onnee" "pitäskö viimeinen ryhmähali tehä nyt?" "miten nii viimeinen?" "no me jatketaan kaikki tästä eri suuntiin. Tää voi olla viimeisiä kertoja tällä porukalla" "no me jätkien kanssa aiotaan vallata maailma bändinä" "joo ja mä kuljen Nikon mukana" "no mut mä en" "nii totta. No tehään nyt se ryhmähali"
Menemme ryhmähali kasaan. Olen Tommin ja Nikon välissä. Tommin vieressä on Joonas. Levitän kädet Tommin ja Nikon selille. Käteni osuu Joonaksen käteen. Joonas ottaa kädestäni kiinni. Käännän pään Joonakseen. Hän hymyilee minulle. Hymyilen takaisin.
Irrottaudumme ryhmähalista. "mennäänkö?" "joo" lähdemme kävelemään ulko oville päin isona ryhmänä.
Time skip kotiin
4 tunnin päästä pitäisi alkaa tulemaan vieraita meille. Äiti järjestää jotkut ylioppilasjuhlat. Itse en välttämättä olisi halunnut mitään juhlia. Pelkään ahdistuvani ihmismäärästä.
Istun sohvalla. Alan miettiä mitä Hannes teki 3 vuotta sitten.
Alan saada paniikkikohtausta. "Miia, onko kaikki hyvin?" "hae äiti" "joo" Kai lähtee viereltäni. Pian äiti tulee luokseni. "onko kaikki hyvin?" "ahdistaa" "okei. Yritä hengittää rauhallisesti"
Yritän hengittää. Se on todella raskasta ja vaikeaa. "Miia kaikki järjestyy. Hengitä"
Time skip 15 minuuttia
Istun äidin sylissä sivuttain. Paniikkikohtaus meni juuri ohi. Äiti silittelee selkääni. "onko nyt kaikki hyvin?" "joo" "haluatko sä kertoa mikä sulle tuli?" "no tuli mieleen se Hannes ja mitä se teki" "okei. Hannes ei oo tulossa tänne" "okei. Ja sit mua vaan rupesi ahdistaa ne vieraat ja se väenpaljous" "okei. Jos sua rupee ahdistamaan mee sisälle ja vaikka sun omaan huoneeseen. Mut tuu kertoo mulle, Ollille tai Kaille että sä menit sisään" "joo. Kiitos äiti"
Time skip 3,5 tuntia
Ensimmäiset vieraat ovat saapuneet meille. Äiti kutsui porukkaa meille porrastetusti ettei kaikki saapuisi samaan aikaan. Aloitamme jollain juomalla. En tiedä mitä se on mutta se maistui ihan hyvältä. Siinä oli ilmeisesti alkoholia koska lapsilla oli oma juoma.
Time skip 2 tuntia
Olen jutellut monelle ihmiselle juhlien aikana. Kaikki ovat olleet erikseen joten olen joutunut kertomaan kaikille melkein samat asiat. Lakki painaa inhottavasti päähän. Haluan pois täältä. En jaksa enää olla täällä. Ahdistaa kaikki ihmiset.
Päätän mennä sisään ja omaan huoneeseeni. Näen Kain seisoskelemassa ilman seuraa. Menen hänen luo. "miten menee?" "ahdistaa. Mä meen sisälle" "okei. Mee vaan" "voitko sä kertoa äitille?" "joo kerron" "hyvä kiitos"
Lähden huoneeseeni. Kuulen oveni takaa naurua. Avaan oven. Voi helvetti....
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Sanoja: 412
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...