Time skip 21.12.
Olli
Me saimme tänään joulutodistulset ja joululoma alkoi. Olemme seurustelleet Aleksin kanssa vähän yli 2 kuukautta. Emme ole kertoneet vanhemmille mitään. Molemmat pelkäämme että meidän vanhemmat ei hyväksy meitä. Jätkät, Minna ja Miia tietää tästä. Miia sanoi että minun pitäisi kertoa äitille ja isälle mutten minä uskalla. Minnaa ei kiusata enää koulussa. Hän ja Miia ovat paljon minun ja muiden jätkien kanssa. Miialla ja Joonaksella menee hyvin. Joel seurusteli melkein kuukauden ja he erosivat joulukuun lopussa. Tuntuu että Minnalla ja Nikolla olisi jotain ja Niko sanoi kerran että ei ole. Ja Niko on kertonut olevan ihastunut Minnaan, muttei uskalla kertoa sitä Minnalle. Menen tänään yöksi Aleksille. Lähden ihan kohta olemme koko ajan kahdestaan. Aleksin vanhemmat ovat töissä. Tänään toivottavasti menetän neitsyyden. Aleksi on neitsyt myös. Aleksi olisi ollut valmis jo kuukauden mutta minä en.
Lähden Aleksille ihan kohta. Itseasiassa nyt. Kävelen ovelle. Puen kengät ja takin päälle. "mä lähen nyt. Heippa" "heippa" Miia tulee ovelle. Hän tietää, että olen valmis seksiin. "ootko nyt ihan varma et haluut sitä" Miia kuiskaa "joo" "okei. Muista et sun ei tarvi jos et oo 100% valmis" "joo muistan. Mut mä oon" "okei hyvä. Nyt kerrankin mä saan sanoa tän muistakaa kortsu" "joo joo" "heippa" "heippa" Miia lähtee ovelta ja itse lähden kävelemään Aleksille. Aleksi asuu noin 500 metrin päässä.
Olen perillä noin 18.10. Menen suoraan sisään, koska Aleksi on antanut luvan. "moi" Aleksi juoksee luokseni. "Olliii" Aleksi hyppää syliini. "moi Allu" "Moi Ollu" Aleksi yhdistää huulemme. Suudelma muuttuu kielariksi. Aleksi tiputtautuu sylistäni. Hän pitää käsiään niskassani. Alan avata hänen housujen narua. Aleksi irrottautuu suudelmasta. "ootko sä valmis?" "joo. Entä sä?" "joo" Aleksi yhdistää huulemme ja alkaa kuljettaa meitä hänen huoneeseen.
Tw smutti ⚠️⚠️⚠️
Minä menen istumaan sängylle. Aleksi istuu syliini hajareisin. Suutelemme intohimoisesti. Alan suudella Aleksin kaulaa. Löydän Aleksin kaulasta herkän kohdan. "mmmh ollih" alan merkata sitä kohtaa. Lopetan sen ja alan suudella Aleksin huulia. Lopetan suutelun ja vedän Aleksin hupparin pois hänen päältään. Tiputan sen lattialle. Aleksi ottaa minun hupparin ja t-paidan pois. Aleksi katsoo yläkroppaani. "sä oot komee" "kiitos. Niin säkin oot"
Tunnen Aleksin stondiksen osuvan mahaani. "allu" "no?" "pitäskö meidän jatkaa eteenpäin?" "kohta" Aleksi alkaa keinuttaa itseään minun päällä. Hän periaatteessa istuu penikseni päällä ja pieni liike saa sen erektioon. "aah" "nyt voidaan jatkaa" kaadan Aleksin selälle sängylle. Kosketan vähän Aleksin housujen kohouma kohtaa. "aaah. Ota ne pois" Otan aleksin housujen resorista kiinni ja vedän ne pois. Alan hivellä kohoumaa boksereiden päältä. "aah ota ne pois" en ota hänen boksereita pois vaan tungen käden niiden sisään. Alan nyt hivellä hänen penistä. "aah. Ota mun bokserit pois. Ne puristaa" vedän Aleksin bokserit pois. Alan vedellä vetoja. "aah ota omaskin pois" tottelen ja otan itseltäni housut ja bokserit pois. Menen sängylle niin että Aleksi pystyy tyydyttämään minua ja minä häntä. "aah. Mmh" "mmmh"
"mä haluun mennä eteenpäin" "mäki" "kumpi on top ja kumpi bottom" "mä haluun olla top" Aleksi kaivaa yöpöydän laatikkoa. "okei" tos on liukkari ja kortsu" Aleksi ojentaa minulle liukkarin ja kortsun. Laitan itselleni kortsun. Aleksi on mennyt selälleen. Hän on levittänyt jalat ja näyttää odottavan minua. Laitan liukkaria Aleksin reiälle ja penikseni päälle. "ootko valmis?" "joo" otan Aleksin kyljistä kiinni ja työnnyn sisään. "aaah. Mmhh" "eikai satu liikaa?" "ei. Just sopivasti. Sä voit liikkuu mut hitaasti" alan työntymään hitaasti. "aah" "mhh"
Olen hetken työntynyt hitaasti Aleksin sisään. Odotan hänen haluavan minun liikkuvan nopeampaa. "vähän kovempaah" nopeutan hiukan vauhtia. "pääsetkö syvemmälle" alan työntymään nopeampaa ja syvemmälle. "aahh" "mmmh. Nopeempaa" alan nopeuttaa vauhtia. "nopeempaahh" alan nopeuttaa kunnolla vauhtia. "aah nopeempaahh" nopeutan vielä vauhtia. Alan vedellä vetoja Aleksin peniksestä. "aaah" alan omatoimisesti nopeuttaa vauhtia. Nopeuta sitä pikkuhiljaa. "aaah" nopeutan vielä lisää. "Ollih mäh tuunh ihan justh" "mäkinh" alan nopeuttaa vielä vauhtia. Vetelen aleksin penistä vielä nopeampaa. "aaah" Aleksi tulee kädelleni. "mmmh" tulen itsekin "tuliksä?" työnnyn vielä pari kertaa ja lähden pois Aleksin sisältä "joo" pyyhin käden Aleksin vatsaan. Otan kortsun pois ja heitän sen roskiin.
--------------Menen makaamaan Aleksin päälle. Painan pään Aleksin rinnalle. Alan silittää Aleksin käsivarsia "sä olit tosi hyvä top" "ja sä tosi hyvä bottom" "meidän pitää kokeilla ens kerralla toisinpäin" "joo" Aleksi antaa pusun hiuksiini. "mua sattuu perseeseen" "okei. Se on ikävää"
Olemme makailleet noi 20 minuuttia. "pitäskö mennä suihkuun?" "joo" "samaan aikaan vai erikseen?" "samaan aikaan" "mä tiesin ja ite haluun mennä myös samaan aikaan. Mee sä jo suihkuun mä haen kaapista pyyhkeen" "ei ku mä ootan sua" "okei" Nousen Aleksin päältä pois. Aleksi katsoo minua pitkään. Menemme ottamaan pyyhkeet ja menemme suihkuun.
Menemme Aleksin kanssa suihkuun. Laitan sen päälle. Kastaudun vedessä ja Aleksi myös. "mä en jaksa pestä hiuksia" "en mäkään" "kropat meidän kannattaa pestä" "saanko mä pestä sut?" "saat ja mä pesen sit sut" Aleksi pesi minut. Sitten Aleksi antaa minulle pesuaine pullon. Laitan pesuainetta käteen ja alan laittaa sitä Aleksiin. Laitoin sitä ensin käsivarsiin. Sitten selkään. Sitten mahaan. Ja viimeisenä jalkoihin. Kyykistyin jotta voin pestä Aleksin jalat. Huomasin hänellä seisovan. "Aleksi" "no" "sul seisoo" "tiiän" "pitäskö mun auttaa sua?" "joo mielellään" Nousen ylös. Pesen Aleksista saippuat pois.
Uudestaan tw smutti ⚠️⚠️⚠️
Polvistun Aleksin eteen. Asetan pari pusua Aleksin sisäreisiin. Vedän pari vetoa Aleksin peniksestä. "aah" nuolaise sen päätä. "mmh" "sä just sait ja oot nyt jo aika kiimanen" "jep" laitan Aleksin peniksen suuhuni. Alan ottaa häneltä suihin. "mmmhh" nopeuta tahtia. "mmhh Ollih mäh tuunh ihan justh" lopetan heti. "älä vielä" Aleksi hengittää syvään. Hetki kuluu ja alan vedellä vetoja Aleksin peniksestä. "aaah" nopeutan liikettä. "aaah" alan nopeuttaa lisää. "aaah olliih mäh tuunh" lopetan taas. "et sä noin voi tehä. Toi on ilkeetä" hetki menee ja alan taas ottaa Aleksilta suihin. Teen edestakaista nopeaa liikettä. "aaah. Olliih" nopeutan liikettä. "mäh tuunh" lopetan taas. "Olliiii. Miks sä kiusaat?" "koska haluun nähdä kauan kestät tätä" alan vedellä taas Aleksin penistä. "mmgh. Aaahh. Mmhh" nopeutan liikettä. Tiedän Aleksin tulevan kohta. En aijo kiusata enempää. Alan ottaa taas suihin Aleksilta. Aleksi laittaa käden hiuksiini. Hän painaa päätäni hellästi lähemmäs haaraväliään. Hän on kokonaan suussani. Aleksi päästää irti "mäh tuunh. Aaah. Mmmh. Aah" Aleksi tulee suuhuni. Nielen kaiken. Nousen ylös. Alan suudella Aleksia. Suudelmat muuttuu kielareiksi. Pussailemme suihkussa varmaan 10 minuuttia. "sä olit tosi hyvä vaikka kiusasit mua" "hyvä kun tykkäsit"
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Sanoja: 1052Ööö halusin kirjoittaa tän nyt Ollin näkökulmasta. En tiiä olisko tää pitäny jättää pois tai tehä one shot kirja mut nyt se on tässä jos ette sattunut huomaamaan. Ja saitte toisen luvun tänään.
DU LIEST GERADE
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomantikMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...