He kävelevät käsi kädessä. Louisin pää nojaa vasten Harryn olkaa. He eivät edes huomaa ruuhkaista kouluruokalaa ympärillään. He huomaavat vain toisensa. He ovat niin samanlaisia. Molemmilla on hyvin pelkistetyt vaatteet, ei mitään massasta erottuvaa. Mutta heillä molemmilla on tatuointeja. Tatuointeja, joita monet ovat analysoineet pareiksi keskenään. Ruusu ja tikari. Laiva ja kompassi.
Katson omia käsivarsiani. Saatan juuri ja juuri erottaa ihoni kaiken sen musteen alta. Ylläni on pelkkää mustaa. Revityt farkut ja pikimusta t-paita. Naputan kielikoruani kulmahampaitani vasten puolelta toiselle. Harry oli niin puoleensavetävä. Kaikessa viattomuudessaan helvetin kuuma ja flirttaileva. Mutta varattu.
Kaikesta huolimatta olen nähnyt hänen vilkuilevan minua. Muunkin kuin pelkän hurjan ulkomuotoni takia. Pyöräytän puhelintani kädessäni ja tuijotan kuvajaistani näytön heijastuksessa. Tämä oli yksi niistä harvoista päivistä, kun olin jaksanut piirtää kapeat, mustat rajaukset silmieni ympärille. Rakastin tapaa, jolla ne toivat siniset silmäni esille, mutta en silti kehdannut tai ehtinyt tehdä niitä joka aamu.
Pureskelen leipääni hajamielisesti. Katseeni seuraa edelleen Harrya hänen nostellessaan ruokaa tarjottimelleen. Louis seurasi häntä joka paikkaan. Se sai minut suorastaan kiehumaan. Ei tämä ollut enää mikään yläaste, jonka aikana seurustelevat parit eivät irrottautuneet toisistaan ilman sorkkarautaa. Taidan pyöritellä silmiäni huomaamattani.
**
Tumppaan tupakan ja jään nojaamaan seinustalle. En todellakaan aio mennä liikuntatunnille. Sellainen ei voisi vähempää kiinnostaa. Yliarvostettua saastaa, jos totta puhutaan.
Kilisytän taas kielikoruani. Paha, paha tapa. Harry pyörii mielessäni, vaikka olen luvannut itselleni jättäväni varattujen miesten miettimisen. Se aiheuttaa aina turhaa tuskaa. Yritän siirtää ajatukseni koeviikkoon vain muutaman päivän päässä, mutta en saa ajatuksia tarttumaan aivojeni välilehdelle. Harry nousee aina päällimmäiseksi.
Kuulen askelia kulman toiselta puolelta. Joku tulee tänne. Tietenkin rehtori huutamaan tupakoinnista piha-alueella. Vaikka olen kyllä tehnyt hänelle hyvin selväksi, ettei minua kiinnosta, onko se kiellettyä.
Mutta tulija paljastuukin joksikin aivan muuksi. Hän saa sydämeni läpättämään kiivaammin kuin koskaan. Hän ei ensin edes huomaa minua. Haroo vain kiharoita sivuun kasvoiltaan ja nojaa toisella kädellään seinään. Hän näyttää huokaavan syvään. Hän nostaa katseensa ja säikähtää silminnähden huomatessaan minut. Hän kääntyy salamannopeasti ja on jo katoamassa nurkan ympäri, kun otan hänet kiinni ja vedän olkapäästä takaisin rakennuksen taakse.
-Niall, mitä sä...
Hän ei ehdi lopettaa kysymystään. Painan kasvoni vasten hänen kasvojaan. Suutelen suorastaan aggressiivisesti. Käteni puristavat hänen ranteitaan. Tunnen hänen koko vartalonsa jäykistyvän. Kielikoruni rapisee nyt hänen hampaitaan vasten. Hetken luulen hänen vetäytyvän suudelmasta, kun hän vetäisee kätensä vapaaksi. Hän kuitenkin toimii päinvastoin ja siirtää ne alaselälleni. Hänen peukalonsa piirtävät kuvioita paitani selkään. Huulemme painuvat toisiaan vasten nälkäisinä. Hänen kosketuksensa tuntuu turvalliselta.
Äkkiä jostain ihan läheltä kuuluu tukahdutettu huuto. Louis seisoo nurkalla ja katsoo meitä. Hän on nostanut kätensä suunsa eteen. Harry kavahtaa taaksepäin. Hän levittää kätensä eteensä.
-Louis, kulta.., mä lupaan tää ei oo...
-Mä en välitä siitä mitä tää ei oo! Harry, mä en ois koskaan uskonut että sä..!
Louisin ääni murtuu ja hän katoaa kulman taakse. Harry juoksee hänen peräänsä. Jään yksin nurkalle ja tuijotan Harryn kenkien jälkiä ruohikossa. En tiedä, mitä minun pitäisi tuntea. Iloa? Surua? Suoranaista kauhua? Huonoa omatuntoa? Varmasti jotain niistä, mutta en tunne mitään. Tiedän vain sen, että hän tuntui oikealta, liian oikealta.
__________________________________
sori jos tää on vähä huono :c mulla ehti loppua inspis tähän ennenku sain valmiiks, lupaan ettei sellanen toistu.
mutta..! mulla on pari melko herkullista oneshottia kirjoiteltuna valmiiksi, vähän erilaista settiä ;) julkaisen piakkoin, samoin kuin ekan maistiaisen uudesta pitkästä ficistä :)
xx eve
YOU ARE READING
OneShots 1 (in Finnish)
Short StoryKaikkea kauhusta romanttiseen rakkauslauluhömppään. Paras listasijoitus: #1 Short Story