Can I love you forever through this?
Can I trust in you forever through this?
I don't know how to stop
En halua, että rikot tämän kaiken. Kaiken, mitä olemme yhdessä rakentaneet. Ei se ehkä ole suurta ja mahtavaa, mutta se merkitsee minulle paljon. En halua, että pakenet, katoat pois luotani ja jätät minut tähän, katsomaan perääsi ja odottamaan, että palaat, vaikka niin tuskin koskaan tapahtuu. Tiedät itsekin, että tulen odottamaan. Odottamaan sinua. Odottamaan, että tulet takaisin tekemään kaipuuni tyhjäksi.
En tiedä, miten voisin katkaista rakkauteni sinuun. En tiedä enää, mitä voisin tehdä. Voin vain sulkea silmäni ja kuvitella, että kaikki on hyvin, kun avaan ne. Voin kuvitella, että joku aamu herään jossain paremmassa paikassa. Jossain, missä rakkaudella on muukin merkitys kuin yksin sinä.
I don't wanna cry
I don't wanna hear your name
En halua muistutuksia sinusta. En halua rikkoa itseäni niillä enempää, tehdä haavoistani syvempiä. Haluan unohtaa, koska jos tämä on loppu meille, se on loppu myös osalle minusta. Liian suurelle osalle. En halua itkeä perääsi. En halua kuvitella, että palaat takaisin. Mutta en voi estää itseäni tekemästä molempia. Ilman sinua olen... Olen vain surullinen melodianpala kappaleessa, jota kukaan ei jaksa kuunnella loppuun saakka. Haluan, että jäät. Haluan, että jäät elämääni tekemään siitä jotain muuta kuin alakulon harmaata massaa.
I don't wanna run
Run away from myself
And be lost again
Ennen sinua olin hukassa. En tuntenut itseäni tai tiennyt, miltä maailma näyttää onnellisten silmien kautta. Nyt pudotat minut takaisin siihen harmaaseen hämärään. En tiedä, kestänkö sitä enää. Olen tottunut olemaan suojeluksessasi, olen tottunut tulemaan pelastetuksi pienillä teoilla, jotka tekivät elämästä oikeanlaista.
Jos sinä lähdet, en tiedä, mitä minulle jää. En tiedä, mitä minusta jää. Toivon, että kun luet tätä siellä, missä ikinä oletkin, ajattelet lähtöäsi uudelleen. Ehkä käännyt takaisin. Toivon sitä. Haluan rakastaa sinua. Näyttää sinulle uudelleen, miksi edes koskaan rakastuit minuun. Haluan, että minä merkitsen sinulle yhtä paljon kuin sinä merkitset minulle.
Jos et halua palata, jos olet päässyt yli minusta, jatka elämääsi, niin kuin et olisi koskaan lukenutkaan tätä. Toivon kuitenkin, että sain sinut ajattelemaan.
Rakkaudella, Harry
___________________________
tässä uusi pätkä teille :) tämän Harryn viestin lukijaksihan voitte luonnollisesti kuvitella kenet itse haluatte.
toivottavasti tykkäätte, kirjoittelin tän ihan hujauksessa ku inspiroiduin biisistä (nuo lyriikkapätkät on siis biisistä Safura - Drip Drop)
tykkäättekö te lukea näitä "biisioneshotteja" joissa on lyriikoita ja niistä inspirtoitunutta tarinaa? itse tykkään kirjoitella näitä ihan mielelläni (varsinkin näin keskellä kiireistä koeviikkoa, kun pitäis tehdä kaikkee muuta)
oikein hyvää ystävänpäivää teille kaikille (ja hyvää huomista synttäriä mulle haha ;D ) !
xx eve
YOU ARE READING
OneShots 1 (in Finnish)
Short StoryKaikkea kauhusta romanttiseen rakkauslauluhömppään. Paras listasijoitus: #1 Short Story