I'll be needing stitches / Zayn&Niall (28)

157 19 4
                                    

I thought that I'd been hurt before

But no one's ever left me quite this sore

Your words cut deeper than a knife

"Et sä edes ansaitse mua. Sä oot liian tavallinen. Mä en vaan pysty ymmärtämään sua. Me ollaan liian erilaisia."

Veitsi kädessäni tuntui yhä painavammalta miettiessäni niitä sanoja. Zaynin suusta ne olivat kuulostaneet niin pahalta. Ainoastaan kännissä hän oli sellainen. Ja siksi olin nyt yksin asunnossa, jossa meidän oli ollut tapana olla yhdessä joka päivä.

Tunsin olevani liian vahva viiltelemään. En ollut ennenkään tehnyt niin, miksi tekisin nyt?

Koska olet ansainnut sen. Olet todella, kuten hän sanoi. Liian tylsä ja harmaa. Tarvitset värejä. Verenpunaista ja mustelmanviolettia. Koristele itsesi. Väritä tyhjä taulu.

Yritin sulkea tuon äänen päästäni, mutta en kyennyt. Se oli kuin pirunsarvet päähänsä saanut alitajuntani, joka halusi nyt muistuttaa minua jokaisesta heikkoudestani ja pahuudestani.

Now I need someone to breathe me back to life

Got a feeling that I'm going under

But I know that I'll make it out alive

If I quit calling you my lover

Move on

Saatoin tuntea hänen katseensa, vaikka olin yksin. Olin niin tottunut häneen. Hän oli osa elämääni edelleen, vaikka yritin kieltää sen. Kuin näkymätön osa hänestä olisi edelleen täällä sekoittamassa päätäni ja tekemässä minut hulluksi.

Halusin siirtyä eteenpäin. Halusin muuttua joksikin uudeksi. Halusin nousta siivilleni, olla parempi versio itsestäni. Enhän ikävöinyt häntä enää kuin jokaisella silmänräpäyksellä.

Ääni päässäni jatkoi.

Sinä osaat piirtää. Osaat piirtää taidetta ranteillesi. Ja haluan nähdä. Haluan nähdä kivun irvistyksen, haluan nähdä onnentunteen myhäilyn.

Tuijotin veistä kädessäni. Käteni oli vakaa. Se ei edes tärissyt, vaikka tiesin, miten vaikeassa tilanteessa olin. Laskin veitsen kapeimman kärjen ranteelleni ja painoin vain hieman. Esiin puristui yksi ainoa veripisara.

You watch me bleed until I can't breathe

Shaking, falling onto my knees

And now that I'm without your kisses

I'll be needing stitches

Kiskaisin pienen pisaran viereen varomattoman viillon. Tältä se siis tuntui. Tältä siis tuntui viiltää itseään vain sisäisen kivun takia. Vain jonkun toisen takia. Vain sanojen takia. Lukitsin silmäni vuotavaan viiltoon. Ääni päässäni oli hiljentynyt.

Tripping over myself

Aching, begging you to come help

And now that I'm without your kisses

I'll be needing stitches

______________________________

tähän pätkään hain siis inspiraation Shawn Mendesin kappaleesta Stitches. toivottavasti miellyttää, vaikka onkin vähän.. no, jättää paljon lukijan varaan ainakin lopetuksensa suhteen :) 

muistakaa kommentoida mielipiteitä ja tosiaan vaikka ideoita/otsikoita/henkilöitä/biisejä/mitä vaan inspisjuttuja uusiin oneshotteihin ! 

xx eve 

OneShots 1 (in Finnish)Where stories live. Discover now