(...) ᴡ ᴡɪᴀᴅᴏᴍᴏśᴄɪᴀᴄʜ ᴏʙᴡɪᴇśᴄɪʟɪ ᴅᴢɪꜱɪᴀᴊ ᴛʀᴀɢᴇᴅɪę, ᴡꜱᴛʀᴢąꜱᴀᴊąᴄą ᴢɴᴀɴą ᴡ ᴘᴇɴꜱʏʟᴡᴀɴɪɪ ʀᴏᴅᴢɪɴą ᴍᴏɴᴇᴛ. ᴍᴌᴏᴅᴀ ʜᴀɪʟɪᴇ ᴍᴏɴᴇᴛ ᴡ ᴅɴɪᴜ 30 ʟɪꜱᴛᴏᴘᴀᴅᴀ ᴘᴏᴘᴇᴌɴɪᴌᴀ ꜱᴀᴍᴏʙóᴊꜱᴛᴡᴏ.
ᴘᴏᴡóᴅ ᴊᴇꜱᴛ ɴɪᴇᴢɴᴀɴʏ, ᴘᴏɴɪᴇᴡᴀż ᴊᴇᴊ ʀᴏᴅᴢɪɴᴀ ᴏᴅᴄɪęᴌᴀ ꜱɪę ᴏᴅ ᴊᴀᴋɪᴄʜᴋᴏʟᴡɪᴇᴋ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱóᴡ ɪ ɪɴᴛᴇʀɴᴇᴛᴜ, ᴀʟᴇ ᴏꜱᴏʙʏ ᴢᴀɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴏᴡᴀɴᴇ ꜱᴘʀᴀᴡą ᴘᴏᴅᴀᴊą, żᴇ ᴛʀᴀɢᴇᴅɪᴀ ᴛᴀ ꜱᴛᴀᴌᴀ ꜱɪę ᴘʀᴢᴇᴢ ɴɪᴇᴡʏᴊᴀśɴɪᴏɴᴇ ꜰᴀɴᴛᴀᴢᴊᴇ ɴᴀꜱᴛᴏʟᴀᴛᴋɪ, ᴋᴛóʀᴀ ᴏᴅ ᴘᴀᴍɪęᴛɴᴇɢᴏ ᴡʏᴘᴀᴅᴋᴜ ɴᴀ ᴍᴏᴛᴏᴄʏᴋʟᴜ ʀᴀᴢᴇᴍ ᴢ ᴢɴᴀɴʏᴍ ɴᴀᴍ ᴛᴏɴʏ'ᴍ ᴍᴏɴᴇᴛ, ᴘᴏᴅᴏʙɴᴏ śɴɪᴌᴀ ɴᴀ ᴊᴀᴡɪᴇ. ɴᴀꜱᴢᴇ źʀóᴅᴌᴀ ᴘᴏᴅᴀᴊą, żᴇ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴᴀ ᴜʙᴢᴅᴜʀᴀᴌᴀ ꜱᴏʙɪᴇ ᴡɪᴇʟᴇ ɴɪᴇᴍᴏżʟɪᴡʏᴄʜ ʀᴢᴇᴄᴢʏ, ᴛᴀᴋɪᴄʜ ᴊᴀᴋ śᴍɪᴇʀć ᴊᴇᴊ ʙʀᴀᴛᴀ, ᴄᴏ ᴢᴀᴘᴇᴡɴᴇ ʙʏᴌᴏ ꜱᴘᴏᴡᴏᴅᴏᴡᴀɴᴇ ᴡꜱᴛʀᴢąśɴɪᴇɴɪᴇᴍ ᴍóᴢɢᴜ.
ᴅᴢɪꜱɪᴀᴊ ᴊᴇᴅɴᴀᴋ ᴄʜᴄᴇᴍʏ ᴊą ᴊᴀᴋ ɴᴀᴊꜱᴇʀᴅᴇᴄᴢɴɪᴇᴊ ᴘᴏżᴇɢɴᴀć, ᴘᴏɴɪᴇᴡᴀż ᴘᴏᴍɪᴍᴏ ᴘʀᴢᴇꜱᴢᴋóᴅ, ᴢᴀᴡꜱᴢᴇ ꜱɪę ᴘᴏᴅɴᴏꜱɪᴌᴀ ɪ ʙʏᴌᴀ ᴡꜱᴘᴀɴɪᴀᴌą ɴᴀꜱᴛᴏʟᴀᴛᴋą, ᴍᴀᴊąᴄą ᴡɪᴇʟᴇ ᴀᴍʙɪᴄᴊɪ.... (...)
------------------------------------------------------------------
Dziękuję Wam za tą wspaniałą przygodę, jaką była ta opowieść.
Jest mi bardzo przykro, żegnając się tak z bohaterką, jednak jest to na szczęście tylko fanfic.
DO OSÓB, KTÓRE MNIE WSPIERAŁY I DAWAŁY MOTYWACJĘ DO ŻYCIA (xd serio) I DODAWANIA ROZDZIAŁÓW:
ILoveBombyAtomowe
debil21372137
bookswvi
Dziekuję Wam, za komentarz pod DOSŁOWNIE KAŻDYM rozdziałem.
Na prawdę nie wyobrażacie sobie, ile dzięki Wam sobie uświadomiłam, ile razy poprawiłyście mi humor i pomagałyście utrzymać tę historię w emocjach z dreszczykiem.
TERAZ DZIĘKUJĘ TOBIE, CZYTELNIKU <3
Wspaniale było pisać fanfic, który ci się najwyraźniej choć troszkę spodobał i jestem BARDZO wdzięczna za wszystko.
Bez Was, to by nie powstało, ja bym się nigdy nie przemogła i nidgy bym nie poczuła się tak dobrze, jak na tej platformie.
Jeżeli już tutaj Wam podziękowałam ...
(pamietajcie jesteście najcudowniejsi na świecie, nikt wam tego nie odbierze, nie zwracajcie uwagi na hejty. KAŻDY jest wyjątkowy na ten jeden, odmienny sposób i bardzo dziękuję że doceniliście ,,moją wyjątkowość,, (xd) dzieki której jestem, gdzie jestem)
...za całą tą przygodę to chciałam jeszcze powiedzieć że jeżeli to zakończenie się źle przez Was przyjmie, to chętnie zmienię je na happy end (nie ukrywam, wolałabym żeby tak zostało)
W opowieści poruszałam poważne tematy, których starałam się w żaden sposób nie romantyzować. Pamiętajcie że jesteście wspaniali i kochani i nikt nie może Wam tego odbierać. Kocham Was <333
Chciałam też ogłosić że....
(okładka mojego autorstwa uprzejmie proszę: nie życzę sobie używania jej bez mojej zgody)
,,Rodzina Santan" czyli (KOLEJNY 😝🥵) Fanfic mojego autorstwa pojawi się za tydzień.
(Niestety tak późno, wybaczcie ale nadal piszę też inne rzeczy i w tym czasie muszę sobie dużo rzeczy też poukładać prywatnie, w tym wdrożyć w szkołę, naukę itp)
,,Rodzina Santan,,
08.09.2024
Pozdrawiam Was misiaki, widzimy się w niedzielę lub szybciej <333
PS Jeżeli zadacie pytanka, to w tym tygodniu wleci Q&A <3
Czekam :>
~Przeczytanaa
CZYTASZ
~Rodzina Monet ~ Mafia Monetów~
Teen FictionCzternastoletnia Hailie Monet straciła dwie najukochańsze osoby w swoim życiu. Dziewczyna musiała zamieszkać z braćmi, ale niespodziewane wydarzenie zmienia całą ich historię. Hailie zostaje perfidnie uprowadzona, zaraz po wypadku na motocyklu ze sw...