31. Kapitola

2.9K 227 32
                                    

„Jeden nápad bych měla." Chytnu Chrise za ruku a vytáhnu jej na pódium. Při tom si všimnu Sebastiana a Darrena, jak na nás překvapeně zazírají. Očividně čekali, že se s Chrisem navzájem zavraždíme. Zajímavá ironie. Původně jsme se s Darrenem báli, že Chris zavraždí Sebastiana. Nebo naopak.

Hodím Chrisovi mikrofon a sama se chopím toho druhého. Stojím tu už podruhé, ale nikomu v místnosti to očividně nevadí, mám spíš pocit, že jsou rádi, že nemusí jít zpívat oni.

„Tohle je pro vás." Řeknu možná trochu hlasitěji, než bych si přála, ale aspoň to tomu dodá na efektivnosti.

Začnou hrát první tóny a Chrisovi se rozzáří obličej překvapením.

You think I'm pretty without any make-up on

You think I'm funny when I tell the punch line wrong

I know you get me

So I let my walls come down, down

Odzpívám si svou první část a pak je řada na Chrisovi.

Before you met me I was alright

But things were kinda heavy

You brought me to life, now every February

You'll be my Valentine, Valentine

Další část si střihneme společně a celou dobu se přitom dívám po Sebastianovi, který se usmívá na celé kolo. S Darrenem se po sobě ještě občas překvapeně podívají, ale už ne zas až tak moc.

Let's go all the way tonight

No regrets, just love

We can dance until we die

You and I, we'll be young forever

Ještě předtím, než začneme zpívat další část, zamávám na ně, ať jdou k nám. Bez většího rozmýšlení se oba zvednou a doběhnou až k nám a přidají se k našemu zpěvu.

You make me

Feel like I'm living a

Teenage dream

The way you turn me on

I can't sleep

Let's run away

And don't ever look back

Don't ever look back

Za pochodu vymyslíme tu nejjednodušší choreografii, co kdy kdo viděl a přestože se nám dost pletou nohy, královsky se bavím.

My heart stops

When you look at me

Just one touch

Now baby I believe

This is real

So take a chance

And don't ever look back

Don't ever look back

Když dozpíváme, místností se ozve ohlušující potlesk. Kdo by ještě před chvílí čekal, že zrovna my čtyři to tu tak rozjedeme.

Mrknu na překvapeného Darrena a hodím po něm rozjařený úsměv. Kdo by tušil, že se to nakonec tak vyřeší? Já teda určitě ne. Mám pocit, že si konečně můžu na chvíli oddychnout, protože to věčné soupeření mezi Chrisem a Sebastianem alespoň částečně zmizelo.

Láska podle melodieKde žijí příběhy. Začni objevovat