Bora...
Murat ,Hüzün'ü hiç bişey söylemeden alıp odaya taşıdı. .. Yatağa yatırdı ve muayene etti..
Bizde bir an olsun ayrılmadan izliyorduk . Elimizden başka ne gelirdi ki zaten . Kaygılanıyorduk, hemde çok. Ama şu an Murat'ın doktor kimliği ile söyleyeceklerini beklemekten başka çaremiz yoktu . Mura,t o içimizi rahatlatan haberi verdiğinde milyon yıl yaşlanmışızda, gençlik iksirini eliyle uzatıyor gibi hissetmiştim.
"Korkulacak birşey yok , ateşi yükselmiş yine, ve tabi akşamdan beri yaşadıkları da vücudunun yorgun düşmesine sebep oldu.. Şimdi bir iğne yaptım, ateşinin düşmesini beklemeliyiz... "
Nuri baba endişeliydi. ..
"Bir hastaneye mi götürsek evlat??"
Bu sefer ben konuştum. Bir karar almıştım ve bunun için bir yerlerden başlamam gerekiyordu degilmi???
"Efendim.... Şey Nuri baba :) ... Murat'ta doktor, ilk ve tek hastası Hüzün olsada ."
Burada gülümsemiştim , Murat"la göz göze geldiğimizde onunda bana tebessüm ettiğini gördüm.
Barışmıştık galiba ...
"Murat'ın yanında emin ellerde merak etmeyin . Hem Murat uygun görseydi eminim biz söylemeden o götürürdü hastaneye... "
Bunları söylediğime inanamayarak başımla da onaylamayı unutmamıştım ...
Nuri baba önce derin bir nefes verdi. Sonra Murat'a dönüp. ."Evlat ,ben bi iki saate dönerim. Lokantayı bizim çırağa bırakmıştım. Eminim tek başına çok zorlanmıştır. Gidip toparlayım ve en azından Hüzün iyileşene kadar kapatayım. ... Sonrası Allah kerim. "
"Ben sizi bırakayım efendim , şey Nuri baba " dedim gülümseyerek. "
Oda gülümsedi bana belkide ilk defa. .
"Zahmet etme evlat ben giderim " desede elbette ben götürecektim.
Bişey unutmuş gibi arkasını döndü, önce Hilal'e. .
"Kızım bir ihtiyacınız olursa hemen ara beni . Ve sende kendine çok dikkat et emi??"
Alnına bir öpücük kondurdu bir baba şefkatiyle. . Sonrada Murat'a döndü ve...
" Hüzün önce Allah'a sonra sana emanet evlat. Ben en kısa zamanda gelirim inşallah. Bi ihtiyaç olursa haberim olsun . "
"Merak etme Nuri baba ,Hüzün önce Allah'a sonra bana emanet . " diye tekrarladı ve devam etti ...
"Şu an durumu iyi ,ateşi kontrol altında, kısa zamanda bişeyi kalmicak merak etmeyin..."
Kapıya kadar geldi Murat, Hilal Hüzün'ün yanına dönmüştü her ihtimale karşı. ..
"Ben Nuri babayı bıraktıktan sonra holdinge geçerim Murat. Dönerken yine Nuri baba'yı getirim "
"Tamam kardeşim, yarın ve ondan sonraki iki gün içinde olacak toplantıları iptal et, tabi sen katılırım dersen o başka. Hüzün tam iyileşene kadar ben burdayım. .."
Aldığım her nefes zehirli bir ok gibi ciğerime batsada kendime bir söz vermiştim ve bu sözün arkasında duracaktım.
"Merak etme kardeşim, holdingi düşünme . Yeterli Hüzün iyi olsun gerisini hallederiz. ."
Bunları söylediğime inanmıyordum. ..
Ama en doğrusunun da bu olduğunu biliyordum ...Artık yeni bir sayfa açmalıydım ...
Eski hayatıma yeniden dönemezdim. O kabus dolu günleri yeniden yaşayamazdım .. Bunun içinde çok uzun zamandır ilk kez sarhoş olduğum dün gece den sonra ,bir daha asla alkol kullanmamaya ikinci kez yemin ettim.Nuri baba aslında göründüğü gibi bir insan değil, bir seksenlik boyu ,kaslı yapısı, kırlaşmış olsada dolgun saçları ve tavırlarıyla aslında gençliğinde çok fazla can yaktığından eminim...
Aşırı koruyucu olması da içinde fazlaca şefkat taşıdığı anlamına geliyordu ve bu adamı yakından tanımak ve hayatını öğrenme merakımı iyice artırıyordu. ..
Bu benim için gizemli bir hal almıştı ve ben bu gizemi çözecektim, er yada geç. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
Storie d'amoreBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...