hadi bakalım...

41 1 0
                                    

Murat..

Elimde kalan tek hatıra.. Hüzünle çekindiğimiz bir fotoğraf karesi..

Allah'ım onu ne kadar özledim. Keşke bir dinleseydi ,keşke hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlatabilseydim ona... Bir yıl... koskoca bir sene...
Nasıl dayandım bir ben, bir Allah biliyor...

"Elbet o gün gelecek Meral ,elbette bir gün konuşacaksın ve her şeyi anlatacaksın Hüzün'e. "

Yine kendi kendime sesli düşünürken kapı çalındı ve metin girdi..

"Efendim müsait misiniz??

Bıkkın bir şekilde yüzüne baktım. Her şeyden bıkmıştım evet . Artık mutlu olmaya bile gücüm yoktu .

"Gel metin . "

"Şey.. Efendim sanırım çok mutlu olacağınız ve aynı zamanda sizi kızdıracak gelişmeler var"

"Bilmece gibi konuşma Metin . Anlat !!"

Bu kesin emrimle Metin başını olumlu anlamda sallayıp beni sarsan o ismi zikretti...

"Efendim dün telefonun çaldı ve arayan gizli bir numaraydı. "

"Bunun neresindeyim ben Metin??."

"Efendim arayan kişi Hüzün
hanımdı."

Dur dur dur dur ...

"Hüzün??"

"Ne dedi ?Neden aramış?Nasıldı?anlatsana be adam!!"

"Efendim sakin olun kendisi gayet iyi ben bizzat görüştüm. "

"Görüştün?? "

"Evet efendim"

"Peki neden bana haber vermedin Metin?"

Sesim çok yüksek çıktığından zavallı Metin korkudan küçülmüştü...

"Çok ani gelişti efendim . Dün beni arayıp acilen görüşmemiz gerektiğini söyledi. Bende hemen kabul ettim ve görüştük. Sizin için endişelenmiş efendim . Çelik Holding konusunda dikkatli olmamız için bizi uyarmak istemiş. "

"Bi dakika dur . Çelik Holding ile Hüzün'ün ne alakası var peki?"

"Bi konuşmaya şahit olmuş. Size zarar vereceklerini duymuş ve "

Bu duyduklarımla allak bullak olmuştum. Ne düşüneceğimi şaşırmıştım ve bir an onlarca soru arasında..

"Bunu nerden duymuş? O'nun ne alakası var Çelik Holdingle? Hüzün iyi mi?"

"Merak etmeyin efendim Hüzün hanım iyi görünüyordu. Tesadüfen bir telefon görüşmesine şahit olduğunu söyledi. Ama ben inanmadım tabi her zamanki gibi yalan söylemekte hala çok başarısız "

Canım benim ya ne işi olur zaten onun yalanla . Oldum olası beceremezdi. Öyle özledim ki onu....

" Bunu neden akşam,.koruma sayısını ve eve gidiş güzergahını değiştirdiğinde söylemedin?"

Karşımda öylece susması, beni daha çok sinirlendirmekten başka bir işe yaramıyordu. Bu sefer sesimin tonunu biraz daha indirerek sormaya devam ettim.

"Peki sen ne yaptın Metin? Öylece gitmesine izin vermedin umarım. Ne halde? Nerde yaşıyor? Bir şeye ihtiyacı var mı? İyimi? Rahat mı?"

Arda arda sıraladığım sorulara sadece gülümseyerek karşılık verdi metin ..

"Merak etmeyin efendim onun öylece gitmesine tabi izin vermedim. Takip ettirdim . Canınızı sıkacak olay da burda zaten. Hüzün hanım Çelik Holdingte çalışıyor. Ve eğer bu bilgiyi gerçekten tesadüfen duyduysa sorun olmaz gibi ama bilerek isteyerek dinlediyse ve bu farkedilirse işte o zaman başımın dertte demektir."

ALIN YAZIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin