Ağlamak yok !!!

84 4 0
                                    

Hilal..

Aman bende çok meraklıyım sanki sizinle çalışmaya.

'Kusura bakmayın hanımefendi aradığımız vasıflar maalesef sizinle uyuşmuyor!! '

Bunu dışımdan söylediğime ve söylerken de ağzımı yamulttuğuma inanamıyorum...

"Vasıflı biri olduğunuz her halinizden belli küçükhanım ."

Oha bu benden mi bahsediyordu?
yoksa ben üstüme mi alıyordum her zamanki gibi . Ama ses sanki kulağımın dibinden geliyordu.

Büyük bir utangaçlıkla arkamı döndüğümde karşımda duran son derece modern bir takım elbise giymiş, saçları inadına istediği gibi ama düzgün olarak (bu da nasıl oluyorsa ?. ) sağa sola yatmış kimiside onlara inat ayakta kalmayı başarmış kumral ,boyu benden oldukça uzun ve..

'Annem sen insan mı yedin'

Diye düşünmekten kendimi alamadığım, iri ela gözlerinde tatlı bir gülümseme ve son anda farkettiğim o kocaman ama bir o kadar da narin ellerini uzatmış bana bakan adam la karşılaştım.

" ş.şe..şyyy.şeyyy"ben üç yaşında bir çocuk gibi kekelemeye başladığımda, tebessümü resmen gülüşe döndü ve o inci tanesi gibi bembeyaz dişlerinin tümünü göstermek istercesine sırıttı.

!!!! Evet resmen sırıttı.

" Anlaşılan sizi konuşturamayacağım." dedi tüm ukalalığı ile.. Gıcık şey nolcak? ?

Ben o sırada içime kaçmış sesimin bir yerlerde elma dersen çıkacam armut dersen ayvayı yedin oyununu oynadığını hissedip (tabi bu arada ayvayı yediğimi de )

"Ş.. şee.Şeee.. " hâlâ kekelerken...

Kendimden nefret ettiğimi söylemiş miydim??

O hala sırıtarak bana bakıyor ve bişeyler söylemem için bekliyordu.
Boşuna uğraşma koçum benden sana ses çıkmaz. Çıksa iyi tabi,hani çıkartabilsem. ..

Ama o beklemeye niyetliydi. Tam o güzel ağzını açıp bi şeyler söyleyeceği sırada az önce "sizin vasıflarınız bizimle çalışmaya uygun değil " diye ya da ona yakın işte bişeyler geveleyen şirret değil miydi?? Evet oydu ve bizden tarafa yılışık bir şekilde geliyor ve gözümden kaçmadı gelirken de gömleğinin üstteki düğmelerini açmaya uğraşıyordu çaktırmadan. .

Kızım bana bak ,seni yolar dereye atarım az ilerde çocuklar çöp yerine senle oynasınlar diye !!!!
Ben nedense sinirden dudaklarımı ekmekarası sanıp geverken yanımıza kadar gelip ...

"Bora bey , sizi burda görmek ne güzel uzun zaman olmuştu gelmeyeli. Hoş geldiniz " dediğinde onu tanıdığını anlamıştım. Hatta ismi Bora'ydı ... Yuh kızım kendine gel ya, sen iş arıyorsun unutma. Ne o öyle şaşkın liseli kızlar gibi gördüğün yakışıklıya tv muamelesi yapıyorsun! !!

" Hoşbuldum Senem hanım, Nasılsınız? ?"

Bi dakika ya !!!!!
Ona nasıl olduğunu mu sordu ??
Hıh , yok canım sormamıştır..
Belkide sadece seviyeli ...
Allahımmmm ....
Sapıttım ben. 'Sanane kızım hadi git sen işine. Daha iş bulmalısın akşam için kendine söz verdin . Hüzün'e sürpriz yapıp,iş bulduğunu söyliceksin'

Nedenini bilmediğim bir şekilde hayalkırıklığı ile kapıya yönelip tam çıkacakken bir ses durmamı rica etti.. Hatta ona dönüp bakmamı :))))

ALIN YAZIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin