Soner...
Mutfak kapısına yaslanmış izliyordum gönlümün prensesini..
Amanın Allah'ım nasılda özenmiş te yaratmış. O beni görmüyordu,işine konsantre olmuştu çünkü. Tam ben hayal dünyamda evleniyodum ki omzuma dokunan elle neredeyse havaya fırlamıştım.
" Aaaaaaa... amk. Noluyo İnşallah ya??. "
Karşımda katıla katıla gülüyordu Hilal appa.
" A.aaa küfür etmek yoktu hatırlarsan. Hüzün duymasın var yaaa."
"Hmm bide söyle, ama beni nası cimciklediğini tamammı?"
"Cimciklediğim?"
"He cimciklediğini "
" Çimdik olmasın o ?"
"Neyse ne, yav appa niye söylüyon Hüzün ablama ki şimdi? Ne gerek var yani ?"
"Korktunmu kuzum ?"
"Appa ya valla ödüm şu an vücudumda bi yerde mi, onu bile bilmiyom. Aşk olsun ha . İnsan bunu düşmanına yapar ya ."
"Yapmaz olmasın o dediğin?"
"Olur, oda olur . Da ne istiyon sen benden bi anlasam."
"Hiç bişey kuzum . Kocam işe gitti. Bende sıkıldım yat yat, biraz muhabbet ederiz demiştim. Ama yine iş üstündesin anlaşılan. "
"Aaahhhh ahhh.."
"Way ! Derdini yiyim senin. Dökül bakalım."
"Dur appa ya şimdi olmaz . Hacer'im yemek yapıyo"
"Hacer'in???"
Hâlâ katıla katıla gülüyordu karşımda. Nasıda dalga geçiyo hain.
"Hangi Hacer?"
"Hah hamilelik gözüne vurmuş,aha şu... oha Hacer nerde?"
Omuzumdan tutup yüzseksen derece çevirdikten sonra ,bahçeyi gösterdi. Masaya bişeyler diziyodu ciğerparem.
"Hadi gel, bize kek yaptırdım ,masayı hazırlıyor."
"Ooooofffff offffff... Çok aşığım çokk."
Masaya oturur oturmaz Hilal appa soru yağmuruna başladı..
"Eee anlatsana kuzum ,nasıl başladı?"
"Iste once dolaptan biber, domates, salça , yağ çıkardı. Sonra bi tencere alıp....... appaaaa yemek tarifi versem ne oluyo demicen ya sen?
Appa bi başlasa zati ben böyle mi olurdum ya?"Sanırsam bu hamilelik geçici hasar bırakıyo. Hacer'imle evlenirsem kesinlikle o hamile olmasın. Gerekirse ben kalırım..... Oooo o olmadı heralde,galiba,sanırsam.. Az daha bekledim, nasılsa zincir yerine oturacak değilmi? Beş,dört, üç, iki, bir ...
Ve beklenen an... Önce katıla katıla güldü. Hemen ardından Kızarak baktı... Bu kadınları doğuran ana neden yanına bide kılavuz vermezki..
Hmm gerçi oda bir kadın dı. Kesin ondan...
"Ay tamam ya sende amma heycansızsın. Anlat hadi ."
"Töbe yareppim ya, bide heyecansız diyo . Appaa bak hamileliğine veriyom bunu ha."
"Olum şimdi sen bu kıza aşık oldun ya ?"
"Evet"
"E. İşte onu diyorum. Anlat nasıl başladı sende ? Ne düşünüyorsun?"
"Ya appa aslında ilk gün. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
RomantikBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...