Bora...
"Nasıl aşkım beğendin mi?
Gözleri parlıyordu . Canım ya ne kadarda mutlu olmuştu evimizin içini gezerken.
Evlenmeden hemen önce almıştım bu evi ama henüz döşemeye fırsat bulamamıştık. Biz yokken tuttuğum iç mimar halletmişti dekorasyonu .
Tam aşkımın hayalindeki gibi
olmuştu. Çünkü bana hayalini kurduğu her detayı onlarca kez anlatmıştı. Onun mutlu olduğunu görmek tek amacımdı şu yalnız kaldığım hayatımda. Hele Nermin hanımı gördüğündeki sevinç çığlığını görseydiniz eminim sizde benim kadar sevinirdiniz sevdiğinizin sevinmesine...Çalan telefondan da iyi bir haber çıkarsa değmeyin keyfimeydi.
"Söyle kardeşim. "
"Ne söyleyim paşam siz uyurken ben bizim için ihale aldım sadece "
"Bu... harika bi haber kardeşim bu akşam kutlamalıyız. "
Kısa bir sessizlikten sonra ...
"Dur bakalım kardeşim eğer Hüzün'e dinletmeyi başarabilirsem o kutlama benim için şenliğe dönüşecek. "
"Dinletmek??"
"Evet kardeşim üstümüze oynanan o kötü oyunun itirafı. "
"Hadi canım,ciddi misin ?"
" Evet ciddiyim."
"Bu... Bu harika bir haber hemen Hilal'e söylemeliyim .O zaman akşama.."
"Bora?? Bi dakika, beni şu an görmek istemediğini biliyorsun . Onun için bu görev senin kardeşim. "
Haklıydı,Hüzün kesinlikle Murat'la karşı karşıya gelmek istemezdi . Hele birde adının dahi geçmesine izin vermezken ,bu kaydı Murat'ın ona dinlenmesi imkansızdı..
"Hmm ,haklısın. O zaman direk buraya gel konuşalım. "
"Tamam birazdan ordayım. "
Bunu Hilal ile paylaştığımda sinirden deliye dönmüştü..
"Şaka yapıyorsun? Bir dakika hayatım şimdi sen ciddi ciddi Murat'ın buraya ,bizim evimize geleceğini mi söylüyorsun? Hüzün'e rağmen??"
"Hayır aşkım şaka yapmıyorum , Murat her şeyi ispatlamak için delille geliyor . Yani artık bu ayrılık bitecek "
"Peki bu nasıl olacak?"
" İnan bende senden fazlasını bilmiyorum tatlım. Tek bildiğim tıpkı emin olduğum gibi Murat'ın masum olduğu. Ve bunu ispatlamak için buraya geleceği. "
"Eğer dediğin gibi Murat masum ise ve bunu ıspatlayabiliyorsa ,bu... Bu muhteşem olur . Yaşasınnn.. "
Olduğu yerde zıplamaya başlayınca yüreğim ağzıma gelmişti..
"Hop hop aşkım napıyosun ?"
O hali öyle şekerdiki .. Bir anda durdu gözlerini kırpıştırıp kocaman açtı ve bana ağzı da açık bir şekilde bakmaya başladı.
"Aaa ,bebeğimiz..."
"Yaaaaa aşkım,bebeğimiz.."
Gülmeye başladık taki Nermin anne gelene dek .
"Akşam için istediğiniz ekstra bir yemek varmı Bora bey ?"
"Nermin anne ,bak sana anne diyorum çünkü Hilal'ime de annelik yapmışsın zamanında. Onun için lütfen bana bey demeyi bırak çünkü bende senin bir oğlunum,öyle konuş artık olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
RomanceBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...