intikam ...

35 3 0
                                    

Hamza..

"Ne buldunuz ?"

"Pek birşey yok efendim . Sadece bu ihaleye katılacaklarını biliyoruz . "

"Peki ya teklif ?"

"Malesef efendim .."

"Defol!! Bir ahmaklar sürüsü ile çalışıyorum. Git ve bana daha fazlasını öğren.!!"

"Emredersiniz efendim "

'Bu kez alamayacaksınız ,bu kez buna izin vermeyeceğim.. '

Bunun için ne gerekiyorsa yapacaktım. Son aldıkları ihale ile Avrupa'ya açılmışlardı. Bunun bir adım ötesi bir dünya markası idi. Buna asla izin vermemeliydim. Telefonu alıp onların Holding'te çalışan kızı aradım..

"Kaya Holding,ben Senem Çiğdem nasıl yardımcı olabilirim?"

"O ihale dosyasını biter bitmez bana getirerek ."

Bir anda susması beni anlamış olduğunu gösteriyordu.

"Şeyy ama Hamza bey .. Ben .. Bunu.."

Geri dönüşü yoktu. İlk, o bana gelmiş ve intikam almak için onları ,en baştada Murat'ı bitirmek istediğini söylemişti. Aslında böyle basit insanlarla işim olmazdı. Ama bu kız benim için kilit bir noktada çalışıyordu. Onların her şeylerini biliyor olması da benim için tam bir astı.

"O .. dosyaları.... is..ti..yo..rum!!! "

"Peki efendim ,ama son kez yapacağım bunu "

"Sakın benimle pazarlık etmeye kalkma. Benim yanımda sinek kadar önemllin olduğunu mu sanıyorsun? Kanatların yolunup, ayaklar altına atılmamak için sabrımı zorlamadan dediğimi yap .!!!"

Kesin emrimle bunu yapacağından emindim . Buna mecburdu, işime yarayacak onca bilgiden sonra geri dönüp ,onları bana ispiyonladığını söyleyemezdi.

Kapı vurulunca Ahmet'i çağırdığımı hatırladım..

"Gel!"

"Günaydın efendim ,nasılsınız? Beni emretmişsiniz?"

Bundan nefret ediyordum. İnsanların ulaşamayacakları güçlerin karşısında kendilerini,gurur ve onurlarını satmaları beni çileden çıkarıyordu.

"Way be Ahmet,insan para için nasıl başkalarının malı oluyor değilmi ?"

Başını eğmiş kabulleniyordu. Para için gururlarını,onurlarını,şeriflerini satanlar için içimde zerre acıma yoktu . Hoş ben o vicdanı zeynebimle birlikte gömmüştüm ...

"Neyse ,şimdi beni iyi dinle .. önümüzdeki hafta bir ihale olacağını duydum."

"Şey efendim ben size bildirecektim"

"Merak etme Ahmet, ben kimseye tek başına güvenmem. "

"Peki efendim ."

"Şimdi önümüzdeki en güçlü rakibimiz Kaya Holding.. Bana onların açıklarını bul ! Ama sakın geçen seferki gibi olmasın yoksa !!"

Gerisini anladığımı biliyordum . "Peki efendim "deyip çıktıktan sonra ,arkama yaslanıp,düşünmeye başladım... Sonra düşünmenin yerini yaşadıklarım aldı ve bütün hayatımı tekrar izlerken buldum kendimi ...Gözlerimin bana yansıttığı kadar...

...........

Bora..

Murat arıyordu...

ALIN YAZIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin