düşman...

25 3 0
                                    

Senem...

"Hamza bey ??"

"Oooo Senem hanım,aklınıza gelebildik sonunda. "

"Afedersiniz efendim ,benden istediklerinizi bulmak uzun sürdü. "

"Uzun sürdü??"

"Evet efendim ."

"Benimle dalga mı geçiyorsun sen ?"

"Estağfurullah Hamza bey , yapar mıyım öyle şey."

"Bana bak kızım,kendi ayağınla geldim sen . O Murat ve Bora denen herifi bitirmek için bilgi getirdin . Ve karşılığında tonla para aldın . Şimdi adam gibi işini yap yoksa kendini bulacağın yeri tahmin bile edemezsin anlaşıldı mı??"

Hay lanet olsun ona gittiğim güne. Ama Murat a bir ders gerekiyordu . Ben onlara yıllarımı vermiştim. Hep bir gün beni görecek diye Murat'ın gözlerinin içine baktım. Ama o naptı? Kenarın dilberini alıp koluna taktı. Gururumu ,haysiyetimi ve aşkımın intikamını almalıydım bir şekilde. Bunu da o burnunu havaya diken parasını,holdingini ve tüm mal varlığını kaybettirerek yapabilirdim .
Bunun için en iyi yolda 'düşmanımın düşmanı benim dostumdur' taktiği idi. Bunu yalnız yapmam mümkün değildi. Bunun için onun en azılı rakibine bütün açıklarını vermem gerekiyordu.

O Hüzün denilen pislik ve yanındaki para avcısı Hilal ...

Onlardan çok daha güzel,bakımlı ve işimde çok iyiydim . Onlar değil ben hakediyordum bu hayatı. Onun için Hüzünü koluna takıp buraya getirdiği gün yemin etmiştim. O kız Murat'ın hayatından çıkacak ve yerine ben geçeceğim.

Bütün holding sırlarını ,alınacak işleri, ihaleleri ,ve bağlanacak tüm şirketleri rapor halinde dosyalayıp, Çelik Holding in sahibine ,Hamza beye gittim. Oda teklifin üstüne uçtu zaten . En güçlü rakibinin tüm mahremi bu dosyadaydı. Karşılığında aldığım hatırı sayılır miktarda yanıma kar kalmıştı.

Ama yanıldığımı çok sonra anladım. Bu adam bu kadarla kalmayacak ve tehditle ,şantajla sürekli olarak ona çalıştıracaktı. Bunu anladığımda artık çok geçti. Şimdide çaresiz kalmış ve onun bütün emirlerini yerine getiriyordum.

"Konuşsana be kadın... Murat ihaleye gitti mi?"

Kendimden nefret ediyordum . Pişmandım.. hemde çok... Ama nafile ..

"E..Evet efendim gitti ."

"Kahretsin !!"

Masasını dağıttığını anlamam için görmek şart değildi,zira sesler bunu apaçık anlatıyordu.

"Hemen onu durduracak birşeyler yap "

"Ben.. Ne yapabilirim Hamza bey ?"

Ne yapacağını bilmem ama o ihaleye katılmamasını sağla..

"Elimden geleni yaparım efendim. "


.......

Hamza Çelik...

Neden etrafımda bu kadar beceriksiz besliyorum ki ben ?

O ihale benim olmalı,kaya holdingin alması demek benim itibarımın bitmesi demekti. Ah Ahmet ah!!..

....

"Buyrun efendim.."

"Hemen odama gel !!"

"Efendim personelden Hüzün hanım yanımda. Gerekeni konuşup hemen geliyorum."

"Gelmeni emrettim ... hemen!!!"

ALIN YAZIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin