Murat...Bir insan nasıl bu kadar kusursuz bir güzellikte ve aynı zamanda da bir o kadar masum olabilirdi??
Bu mümkün müydü?
Karşımda savunmasızca ve kelimenin tam anlamıyla bir melek kadar güzel uyuyan bu kız ,hayatıma gireli henüz bir kaç saat olmuştu...
İyi ama henüz hiç tanımadığım bu kıza olan ilgim ne?? Neoluyor bana?
yok artık Murat , oğlum sen kim aşk kim? Hem ne zamandır aşka inanıyorsunki? Kendini kandırma bu sadece acıma hissi. Başka Ne olabilirki?Hah mükemmel, kendimle konuşma seansına hoşgeldim ..
Biraz daha yaklaştım yanına sandalyeyi de cekerek. İçimden gelen ve engelleyemdiğim bu duyguya bıraktım kendimi. ..
Hadi bakalım hayırlısı. ...
Aşk olmadığından adım gibi emindim, ama yinede bunu kendime ispatlamam gerekiyordu.
Yüzü yüzüme sadece bi kaç santim uzaklıktaydı ve ben onun yüzüne bakarken inanılmaz bir huzur duyuyordum. ...
Dokunmak? ?
Yok yapamazdım hem belki evlidir, ya da ne bileyim sevgilisi falan vardır. Sana yakışmaz Murat diye telkinde bulundum kendime , sanki kendimi çok dinlermişim gibi...
Niye yapıyordum ki ? Hem ne işim vardı burda, kalkıp gitmeliydim..
Evet gitmeliydim de sanki bi mıknatıs gibi çekiyordu beni kendine ,nasıl gidebilirim???Aşk. .
Evet bir kez olmuştum. Olmaz olsaydım. Nasıl bir his olduğunu biliyordum. . Ya da bildiğimi mi sanıyordum? Düşünmek bile istemiyordum. Bu ondan daha farklı bir duygu . Şu an ona bakarken içimden Bora yı boğmak. ... yok yok boğmak az gelir önce kafasını buzlu suya sokup uyuşmasını beklemek,sonra uyuşan kafasını mengeneye sıkıştırmak, sonra ağzını maymuncukla açıp içine ellerimle zehir doldurmak ve hiç bişey yapmadan izlemek geliyor.
Ha s...tr... Ne düşünüyorum ben böyle ya iyice psikopata bağladım.
Dayanması çok zor. Içimde geri çeviremediğim bir his elini tutmam için adeta üstüme kamyonla geliyor....
Ellerim mi titriyor???
Yok artık çüş. ...
Oğlum sen ki etrafındakiler sana olan saygılarından düğme iliklemeden yanından bile geçmezken ,senin bir hareketinle kalp krizi geçireceğine yemin edebileceğim kızlar varken ....
Sen şu ufak tefek bi kızdan mı çekiniyosun???
Ellerimin titremesine mani olmaya çalışarak derin bir nefesten sonra elini tutmak için uzandım. ...
Hay ben senin gibi şansın. ......
"Öhöm öhöm..."
Sesin geldiği tarafa bakarken,
'Bora eğer sensen kafanı patlatıcam '
Diye düşünürken, O sevimli ihtiyarla göz göze geldik.
Hemen toparlanıp eski pozisyonumu aldım. Erkeklik var serde nede olsa. Umursamaz görünmeye çalışarak. ..
" Çok geçmiş olsun beyamca, umarım kısa zamanda toparlanır " derken bende dua ediyordum bunun için. .
"Ah oğul Hüzün bu,... hasta olmak ne? öleceğini bilse söylemez, O her daim dim dik ayaktadır.... Erkeklerin birçoğu ders almali "
"Yok artık ??"
Şaşkınlığını gizleyememiştim....
"Bu devirde??"
Her zaman kadınların narin,kırılgan olduğunu zaten biliyoruz bu onların anatomisinde var . Ama eline diken batsa ölüyorum diye ağlayan şımarık kızlarla dolu etrafım. Nasıl şaşırmayım ki?
" Bu devirde ya" derken, adının Hüzün olduğunu önce diğer kız neydi??.... Hilal evet Hilal cırlarken ve az önce de beyamca dan duyduğum o güzelliğin yanına yaklaştı. ..
Elini başına koydu , o kadar samimi ve içten okşuyordu ki saçlarını. ..
"Siz ???"
Ah ne aptalım bu nasıl soruydu ki şimdi. ..
" Babası mısınız? "
Hüzünün saçlarını okşayan eli durdu ama çekmedi. ..
"Keşke " dedi.... Derin bir nefes alıp devam etti...
"Keşke benim kızım olsaydı "
Gözlerimi hüzün den ayırıp (zor da olsa! ) beyamcaya çevirdim, gözyaşını silmek için diğer eliyle hamle yaptığını gördüğümde onu kızı gibi sevdiğinden şüphem kalmamıştı. ..
" Peki ailesi??? Haber verdiniz mi??"
Az önce ağlamamak için dişlerini sıkan yaşlı adam şimdi karşımda ağlıyordu, hem de saklamaya gerek görmeden. ...
" Yanlış bir şey mi söyledim beyamca?"
Diye sorduğumda, aldığım cevap beni de çok derinden sarstı.
"Onun tek ailesi şu dışarda ağlayan kızdır oğul.. Hilal " diye de ekledi.
Kardeşi mi? Kuzeni mi? Yeğeni mi ah be beyamca az daha açık konuşsaydın ya ... Nasıl sorarım şimdi ayrıntısını? .... Noluyordu ki bana ? Niye bu kadar merak ediyordum sanki? Hem bananeydi???
Nedenini bilmesemde Onun hakkında her şeyi bilmek istiyordum. En ince ayrıntısına kadar hem de ...
Beyamca da bu halimi görünce kısa bi cevapla yetindi. (Nedenini sonradan öğrendiğimde çok üzülmüştüm 'ONLARI KORUMAK İÇİN ' )
"Hilal onun herşeyi "
Daha fazla konuşmadı.....
Sessizce oturup Hüzünün kendisine gelmesini beklemeye başladık. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
RomanceBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...