Murat...
" Abi neden takip ettik anlamadım. Altı üstü bir kazaydı, üstümüze düşeni yaptık ve bitti . Ne işimiz var bizim bu yerde. Baksana bi etrafına. Kesin mikrop kapıcam ,kesin..."
Doğru ya ,Bora nın ne işi vardı yanımda? Neden 'gel benimle' diyip onuda getirmiştim yanımda? ?
" Salaklık ettiğimi farkettirdiğin için teşekkür ederim bay zevzek"
Adama bak ya insanlar ne hallerde yaşam mücadelesi veriyor,Bora beyimizin dediğine bak..
Aslında düşününce haklıydı bir yönden , burada değil ama Hüzün'ün peşinde ne işim vardı? Neden takip etmiştik? Ona acımadığımı bilmeme rağmen, Bora bana olanları (Hilal'in Bora'ya anlattıklarını) anlatınca, sinirden dudaklarımı çiğnedigimi, ağzıma kan tadı geldiğinde anlamış, Beynim de Hüzün'ün yanında olmam emrini vermişti.
"Yanlarına mı gitsek?? Baksana Hüzün hiç iyi görünmüyor. ."
Bora sessizce alkışlamaya başlamıştı tane tane seyrek seyrek...
"Aklına gelen en iyi fikir bu mu kardeşim? ?" Ben ne dediğimi analiz ederken o sanki tavla rövanşını almış gibi sırıtarak. .
"Abicim bu kadar şey oldu durup izledin de ,şimdi giden gitti , kızlar içeri girecekken mi aklın başına geldi?? Tövbe yarabbim yaa"
İşte tipik Bora, ne anlasın ar dan namustan.. Gayet ciddi bir şekilde kaşlarımı kaldırdım ve ..
" Bora bey , hayat sizinle bir gece geçirmek için sıra bekleyen, biri diğerini umursamadan, size kendini beğendirmeye çalışan kızlardan ibaret değil. ."
O afalladı bense 'way be ne konustum' dercesine kendinden emin devam ettim.. Oda haklı, ne bilsin ki? Hayatı cümbüş onun , hayatın beş kelime iki cümleden oluştuğunu sanması çok normal...
" Oğlum bu iki kız kimsesiz ve yalnızlar. Şimdiye kadar kendilerini koruyabilmişler.Tabi büyük bir şansla. .. Oturdukları mahalleyi beğenmiyorsun ya, işte onlar için hayat burası. . Şimdi biz olaya müdahale etseydik , o kızlar hakkında ne düşüneceklerini tahmin edebiliyor musun? Ve en önemlisi o kızların bu laflardan nasıl etkileneceklerini??."
Bora önce kafasını kaşıdı. Sonra düşünceli bir biçimde. .
" Yani şu filmlerde gördüğümüz, tertemiz denilen kızlar gerçekten varlar öylemi? ? "
" Yazık lan , acıyorum sana yemin ederim.. Tabiki var oğlum, her yerde var böyle temiz ,ahlaklı ve düzgün kızlardan. Senin nerede aradığına, nereden ve nasıl baktığına bağlı "
Bende iç geçirmiştim, böyle bir kızı kötü bir tesadüfle de olsa tanımak. .
Aslında yanlarına gitmemek için çokk!!! Büyük bir çaba sarfetmem gerekti . Sırf onları düşündüğüm için kalmıştık sakladığımız yerde ama hem olan biteni anlamak ,hem de dediğim sebeplerden beklemek zorundaydık.
Ama eğer bi dokunsaydı o herif, yemin ederim bin parçaya bölerdim onu...
" Hah içeri girdiler hadi gidelim"
"Bazen seninle nasıl arkadaşlık ettiğime ben bile şaşırıyorum ." Derken gözlerimi devirmiştim.
Eminim anlattıklarımdan anladığı, belki önemli iki üç kelimeydi, gerisinin ne önemi vardı ki Bora için demi??
Telefonumu çıkarıp numarayı buldum ve ilk çalışta açan Metin'e hemen olduğumuz yere iki adam yollamasını ve benden ikinci bir emir alana kadar gözlerini dahi kırpmadan nöbet tutmaları istedim.
Onbeş dk sonra adamlar gelmişti ve biz uykusuz geçeceğinden emin olduğum bu gecede eve gitmek için oradan uzaklaştık. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
RomanceBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...