Bağlanış...

53 1 0
                                    

Hüzün. ..

Bir elin sıcaklığını hissediyordum...
Öylesine dikkatli davranıyordu ki, sanırsınız okşarken saçlarım kırılıverecek. ..

Bir yandan bu sıcaklık ile ısınmaya çalışırken diğer yandan sanki bir buz kütlesinin içinde unutulmuşum gibi donuyordum. ..

O hissettiğim sıcaklık dışında yalnızdım. .. yapayalnız. .. Ne bir ses, ne bir nefes ....

Karanlıktı ve bir başımaydım...

Sonra yavaş yavaş bir süliet belirdi uzakta... Yüzünü seçemiyordum ama rahatladığımı hissediyordum... Yalnız olmadığımı bilmek rahatlatmıştı beni.. Önce bir el uzandı,sanki kapkaranlık bir dünyadaydım ve sadece benim olduğum yer de loş bir ışık vardı. Etrafımı görmem olanaksızdı. Uzanan eli gördüğümde sevinçten ağlayabilirdim. .. O eli tuttum , ama bu ... Bu el soğuktu, hemde inanılmaz derecede soğuk. .. Hemen elimi geri çektim ama tuttuğum el bırakmadı. .. Ben çekmeye çalıştıkça o daha sıkı tutuyordu ve şimdide kendisine doğru çekmeye başlamıştı. O an büyük bir korkuya kapıldım. Faydasız olduğunu bile bile bağırıp yardım istiyordum ...

"Bırak beni !!!... bırakkkkk!!! "

Ben bağırdıkça o dahada cok çekiyordu beni karanlığa dogru...
Allah'ım yardım et bana nolur. ..
Ağlamaya başlamıştım, bir yandan korkudan ,bir yandan soğuktan titrememi durduramıyordum. ..
Sonra birden o el alev aldı. Çığlık atarak elimi çektim. .. Bu kez direnmedi ve bıraktı. .. korkuyla geri çekildim ... Bu kez onun bana yaklaştığını hissettim.. Yüzünü deli gibi merak ediyor ama bakmaya da korkuyordum .. Gözlerimi kapadım, buna cesaretim yoktu çünkü. ..
Ona bakmıyordum ama ömrüm boyunca unutmadığım ve unutamayacağım o iğrenç ses konuşmaya başladı. ..

"Hüzün kızım. .. Gel yanıma. .. korkma benden . Hem ben senin ..."

Buna dayanamıyordum... çıldıracağımı zannetmiştim o an .. dinlemek duymak istemiyordum ..

"Defollllll. .. Defol burdan .... Rahat bırak beni ... Yaklaşma. .. Sakın. .. Git burdan .. Git...Git....Giiiiittttt! !!! "

Birden her yer aydınlandı. .. birisi kollarımı öylesine sıkı bir şekilde tutuyordu ki morardıklarından eminim..

" Şşşşşş sakin ol prenses, geçti. . Burdayım ,yanındayım korkma sakın. Ben varken kimse sana bişey yapamaz . Bitti ,geçti... Kötü bir rüya gördün sadece .. Sadece bir rüya ve geçti güzelim. .. "

Bu.. Bu o ses değildi. Başkaydı. .. Bambaşka. . Bu ses beni rahatlatıyordu. Ve kendimi güvende hissettiriyordu...

O karanlıktan çıkıp bir an önce şu an tattığım huzura gözlerimi açmak için çabaladım ama bir türlü başaramıyordum...

Karanlık bitmişti, aydınlığa ulaşamıyordum.. Çaresizdim ve yapabileceğim tek şeyi yaptım. .. Kendime her an hatırlatmama rağmen, gücümün bittiği yerdeydim ve dayanamayarak izin verdim gözyaşlarıma akıp gitsinler diye...

Gözyaşlarım bana teşekkür ediyorlar sanırım. . Çünkü ise yaramıştı ,işte yalnız değildim. .. Duyduğum o tatlı ses yine konuşuyordu. Bu kez çok daha yakındı bana...

"Ateşi çok yüksek , kabus görüyor olmalı. .. Ateş düşürücünün etki göstermesi uzun sürdü. .. Bu iyi değil, hemen ateşini kontrol altına almalıyız. " duraksadı ve devam etti..

"Yanında antibiyotik vermem gerek Hilal ,allerjisi..."

"Sakın! "

Dedi başka bir ses ,bu sesi tanıyordum. .. Hilal di bu, canım arkadaşım, canyoldaşım...

"Peniciline allerjisi var ,başka bir antibiyotik olur mu bilmem ama bir keresinde az kalsın komalık oluyordu."

"Bu hiç iyi olmadı " diye devam etti o İçime işleyen ses...

"O zaman penicilin içermeyen bir antibiyotik aldırmam gerek,hemde hemen... Ama önce ateşini düşürmeliyiz. .."

"Hüzün kendinde misin güzelim? ?"

"Güzelim mi?? Bana mı demişti şimdi bunu?? Aman Allah'ım işte şimdi karanlık tamamen kaybolmuştu. .

Çok istesemde çıkarabildiğim tek ses ...

"Mmmmm " olmuştu. Anlamıştır umarım onu duyduğumu. ..

Ve birden kuş gibi hafiflediğimi ,hatta uçtuğumu hissetmiştim. .. yok yok birisi beni uçuruyordu ve ben hiç korkmuyordum....

ALIN YAZIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin