Hüzün....
Aralık duran demir kapıdan duyduğum araba sesi ,Hilal'in kurtulduğunun müjdecisiydi.
Benim akıbetim henüz meçhul olmakla beraber, Hilal'in ve bebeğin güvende olduğunu bilmek bile beni mutlu etmişti. En azından ben ölsem bile o yaşayacaktı...Kader ortağı idik biz , kan değil belki ama can kardeşiydik.
Duyduğum ayak sesleri içimde şimdiye dek duymadığım korkuları gün yüzüne çıkarıyordu. Korkum ölmekten değildi elbette , ölümden daha kötü şeyler vardı bu hayatta ve onların kaybı ölümü mumla aratırdı insana ...
Ah Murat, ah benim canım kocam , sevdiğim tek erkek ...
Beni affet, gözlerinin okyanusunda, güneşin en mahmur ışıklarıyla kaybolduğum yarim..
Beni affet , yüreğinin orta yerinde gökgürültüsünün sesinin, bayram şenliğine dönüştüğü, rengarenk gökkuşağı ile cümbüş sergileyen yarim...
Beni affet, derinlerde bir yerlerde elinde kocaman bir meşale ile kapkaranlık yollarımın aydınlanması için nöbet bekleyen delikanlım....
Ve... hoşçakal yüreğimin sonu ,
Umudumun dallarını yeşerten, her bir dalında binlerce meyve veren köküm ...Hoşçakal ömrümün sahibi, güzel bakışlım, alnımda biriken ter taneciklerinin sebebi ,ayrılığımın ağlayan,hazin sonu.... elveda kocam...
"Eee yeterince soğuttuk şu intikam yemeğini Hüzün hanım. "
Aynı anda arkadan saçımın büyük kısmını elinde gördüm. Beynim karıncalanmıştı duyduğum acıdan .Ölmek kolaydı elbet tabi bu ölümü nasıl karşıladığınıza bağlıydı.
Ellerim Murat'ın ellerinde ve yatağımda ölsem elbet zor gelmezdi yaradanın emaneti sonuçta, ama böylesine pislik bir adamın ellerinden ölmek..... üstelik haince planları ve acımasızlığı ,ölümü aşkımdan ayrılış değilde kurtuluş olarak göremeyeceğim kadar korkunç olacaktı....
"Son duanı et seni pis fahişe "
Arkası arkasına karnıma yediğim tekmelerle kıvranırken suratıma aldığım son darbeyle perde kapanmıştı... Bu daha ilk oyundu o perde yeniden açılacak ve bu kirli oyun kaldığı yerden devam edecekti ...
"Abi sen bu kadını döverek mi öldürmeyi planlıyorsun?"
"Yok lan , bu onun için kolay ölüm olur. Onun için başka planlarım var "
Pis kahkahalarının eko yaparak kulaklarıma dolması demek yavaş yavaş kendime geldiğime işaretti. Hiç istemesemde.... gözlerimi açmamaya çalışarak yanındaki her kimse onun içinde bir yerlerde biraz vicdanı olmasını umut ettim....
"Kötü gözüküyo, bu kadın gerçekten bunu hakettimi?"
"Yeter lan !! Bana bak eğer o sesini kesmezsen önce seni öldürürüm. Bu fahişe benim babama türlü iftiralar attı, önce hapise sonrada toprağa yolladı. Namusunu çıkarı için düşünmeden kullanan bir o....u için neden üzülüyorsun sen ?"
"Şey.. abi ... haklı olabilirsin ama bunun için birini öldürmek.... Ne bilim işte bana yanlış gibi geliyo . "
"Şimdi beni iyi dinle ahmak herif . Ben sizi parayla tuttum, patron benim . Ben ne dersem onu yapacaksın. Benim işlerimi sorgulamak sana düşmez. Bu fahişe uyanınca bana haber ver . "
"Abi sen nereye ?"
"Onun için esas sürprizi hazırlamaya..."
İğrenç kahkahasını bir kez daha savurarak uzaklaşan ayak sesi ve az önce kabul olan dualarım için Allah'a dua ederek yanımda kalan adamın vicdanına güvendim ve yavaş yavaş gözlerimi açtım. Ağzıma birikmiş kanı tükürdükten sonra kendimi konuşmaya zorlayarak...
"Yal...varırım...Ba..na..... yar
..yardım... et..."Gözlerinde ufacık bir ışık aradım. Ama öylesine taş kesilmişti ki , boşuna olacağını bile bile konuşmaya devam ettim ...
"Bak... yemin ederim ... Ben... Ben onun de..dediği gibi... Biri..değilim. onun... babası.... bizi sürek....li.... taciz... etti.. ben.... Ben..."
Eliyle 'sus' işareti yaptı. Sağa sola baktı ve sessiz bir şekilde konuşmaya başladı. Bense öksürüklerimi engellemeye çalışarak pür dikkat onu dinlemeye başladım.
"Bak bacım , ne yaşandı ben bilmem ama içimden bi ses sana inanmam gerektiğini söylüyor. Ama bu kolay değil. Bizde namus dedinmi akan sular durur. "
Böyle bir şeyi bir yabancıya söylediğime inanamıyordum ama buna mecburdum ..
"Ben ... bakireyim.."
Büyük şok....
"Hadi canım!!"
Gülümsemeyle karışık bir şaşkınlıkla sormuştu bunu ... Bense yer yarılsada en dibine inip orda kalsam diye düşündüm...
Ciddiyetimi anladığında yaşadığı şoku üzerinden attı ve ...
"Pekala ortaya büyük bir oyun dönüyor ve sanırım sen masum olan tarafsın.. Hikayenin gerisi beni bağlamaz. Şimdi sen gözlerini kapat. .. Ha bu arada kocanın numarasını biliyormusun?"
Allahım sana şükürler olsun ,kurtuluşum bu adamdı.
"E..Evet biliyorum ..."
Murat'ın numarasını verdim ama o aramak yerine dışarı çıktı. Kahretsin buda bi oyundu kesin . Şimdi gidip beni ispiyonlayacak ve bu durumu kullanacaklardı. Ben naaptım? Nasıl büyük bir hata yaptım...?
Gözlerimi açmamaya özen göstererek olduğum yerde yatmaya devam ettim. Hareketsiz kalmak uzun sürede zordu. Ayak sesleri sonumun yanıma yaklaştığına işaretti. Korkum ne kadar büyük olsada kıpırdamadan sonumu beklemeye başladım.
"Hadi ama güzelim. Bak çok eğleneceksin emin ol . Tabi bunun içinde uyanık olman gerekiyor . "
Nefesimi bile olduğunca yavaşlatmıştım...
"Vaktimiz bol nasılsa.... bekleriz."
Daha ne kadar böyle kalabilirdim bilmiyorum ama gerekirse nefesimi tutar kendimi öldürürdüm. En azından tertemiz bir şekilde Allah'ın huzuruna çıkardım....
Duam sessizce kalbimden dökülürken nefes alışlarımı daha da yavaşlatmıştım... Ve uzakta gördüğüm karanlık bana o kadar cazip geliyordu ki, şu an hiç düşünmeden kendimi o karanlığa doğru sürüklemeye başladım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIN YAZIM
RomanceBaşınıza her gelen şeyin KADER olduğuna mı inanıyorsunuz??? Adı KADER olsada , Bunu siz çiziyorsunuz... *Tüm hakları yazara aittir. Alıntı yapılamaz,kısmen veya bütün olarak hiç bir yerde paylaşılamaz ,kullanılamaz. * Yeni bölümler uzun ve akıcı şe...