Едно начало*

3.9K 141 13
                                    


Нека започнем от там, че днес завършвам. Една задача по малко.
Прибирам се от тържеството което организираха учители за завършването ни. Утре щеше да е балът, но аз няма да ходя. Не, че нямам кавалер, много момчета искаха, но нямах рокля...та за това.

Да точно така днес завърших и не съм толкова радостна защото не обръщай внимание на тези неща. Да завършиш е нещо нормално, за това и го приемам така. Не съм като другите от моето училище. Те мислят в момента как да се напия защото са завършили с 3,50. Сигурно се чудите как завърших аз?😀

Ами със отличен. 

Та сега се прибирах и отивам на работа. Влязох в малката ни къща и се събух.

- Дядо, прибрах се!- извиках за да ме чуе.

- Във хола съм!- отвърна ми по същия начин. Той стоеше на дивна и гледаше футболен мач. Покрай него и татко, и аз се зарибих. Целунах го по бузата и тръгнах към стълбите за втория етаж.- За работа ли ще се приготвяш?- обърна се към мен.

- Да. Обещавам ти, ще ти взема шоколадова торта.- бяхме обеща да му купя след като завърша.

- Бележника!- заповяда дядо и аз се върнах и му го дадох. Започна да преглежда оценките и накрая се ухили.- Моля те умна, фея!- засмя се и ми го върна.- А и тортата да е с бишкоти.- каза и аз се засмях. 

Качих се в стаята си си облякох униформата за работа. Слязох долу, казах едно бързо Чао на дядо и тръгнах към кафенето. Щом влязох се запътих към касата и поздравих Ели. Ели е собственичката на кафето и добра приятелка на мама.

- Здравей, Али!- каза и ме прегърна.- Как мина празника?

- Добре! Къде е мама?- огледах се, но не я видях.

- Отиде да занесе на баща ти и работниците на новия строеж кафе и закуски.- обясни ми на бързо. В кафенето влязоха едни момичета.

- Приятни мигове е си говорим, но имам работа.- засмя се и отидох при момичета.

- Здравейте какво ще желаете?- усмихнах им се топло.

- За мен едно експресно.

- А за мен ягодов шейк.- усмихнаха ми се момичетата. 

Дадох поръчката на Вер и зачаках. Вер е момичето, което стой зад касата и прави поръчките, а аз и мама се сервитьорки.

*****

Мама дойде и се прегърна.

- Какво правят татко?- попитах я.

- Едно от най-богатите семейства, нае баща ти и екипа му да направят една вила в гората. И ако наистина се получи добре ще можем да осигурим пари за лечението на дядо ти.- каза весело тя, а след чутото и аз се зарадвах. Прегърнах я. Бях щастлива за това, че ще помогнем на дядо. Няколко сълзи се стекоха по очите ми, но мама бързо ги избърса.- Мила не плачи! Той ще е добре.-каза с голяма усмивка. Аз кимнах със същата усмивка.

****

Излязохме от сладкарницата с мама и тръгнахме към нас, внимавай да не изпусна кутията с тортата на дядо. С мама си говорихме различни неща по пътя и не след дълго стигнахме къщата ни. Мама отвори вратата и аз влязох. Събух си обувките и влязох в хола.

- Тук сме!- извиках и с мама застанахме до дивана.

- Голлл!- извикаха дядо и татко в един глас. Татко скочих от дивана и започна да ме целува.- Талисмана ни, татко.- извика радостно татко на дядо.- Тя дойде и вкарахме гол!- засмя се.- А какво е това?- протегна се да вземе кутията, но аз го ударих през ръката.

- Не пипай, това е за дядо!- заповядах.

- Ама не е Честно!-погледна ме с тъжни очи.

- Да те е яд!- изплези се дядо😛😝 на среща му, а аз и мама се засмяхме.

- Ние отиваме да направим вечерята.- съобщи мама. 

Аз оставих тортата в хладилника и се качих в стаята си. Облякох си сивият анцуг и бялата тениска, която носех вкъщи и се върнах във кухнята. След като решихме какво да направим с мама започнахме да правим вечерята. Щом беше готова аз сложих приборите на масата и извиках дядо и татко. Те дойдоха и седнахме на обичайните си места. А именно, дядо беше на края на масата, татко от лявата му страна, мама до него, а аз от дясната страна на дядо. Започнахме да се храним в пълна тишина, затова аз реших да я наруша.
- Е тате, как е работата?- погледнах го.

- Много добре. Семейство Уилиямс са много мили хора. Обясняват ти какво искат ѝ дори да има грешка, ни оставят време да я оправим.- каза весело татко. 

Продължихме да си говорим на различни теми докато вечеряхме. Щом се навечеряхме извадих тортата и отрязах най-голямото парче на дядо, а после на татко и мама и накрая на мен.
- Да ми е жива и здрава, нашата Али.- каза весело дядо.- Да знаеш чакам да се ожениш.- засмя се дядо и ми намигна.

- Татко още е малка.- скастри го мама.

- Добре де!- каза тихо дядо и започна да си яде тортата, а аз и татко се засмяхме.


От различни световеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora