Цяла седмица без почивка, но пък вече съм събрала половината сума за университета. Отделно то това трябваше да ходя на разни борици и глупости. През живота си никога не бях харчила толкова пари за мен, дори да не са мой ми стана кофти. Буквално след два дена се женя и още не съм приела факта, че ще стане. Днес трябва да избирам къще ще е медения ни месец с Натали. Отново бяхме в някаква компания, но този път туристическа. Оставих Натали да ми предложи и затова чаках тя да хареса някое място.
- Аз няма да избирам. Вече реших къде ще е.- каза тя с голяма усмивка.- В Бора Бора Френска полинезия.- каза нещо което никога не бях чувала през живота си.
- За колко време?- попита мъжът.
- За месец много ясно.- каза тя.
- Аз не мога цял месец да стоя там.- казах бързо. Натали ме изгледа странно.
- Защо?
- Трябва да кандидатствам. Не мога да замина за толкова време.
- Добре де Септември месец не можел ли?
- Септември трябва да съм приета и да заема мястото си.- казах леко ядосано.- Не повече от две седмици.
- Добре тогава.- каза Натали разочаровано.*****
Влязох в нас и веднага седнах на дивана. Дядо и татко бяха там и гледаха едни от мачовете им. Седнах на единия фотьойл и се загледах в телевизора, но за първи път на мен не ми беше интересно. Изпусна няколко фала на който татко и дядо се пръснаха от викане, но аз не казах и гък. Дядо ме изгледа притеснено.
- Али добре ли си?- погледна мен той. Аз кимнах и станах от мястото си. Качих се в стаята си и легнах на леглото. Взех една от книгите ми и започнах да я препрочитам.
Телефона ми звънна и аз го взех. Беше Кати.
- Как си?
- Как трябва да съм?
- Защо ли питам? Как беше днес? Избра ли място?
- Натали беше решила всичко. Къде и колко време да остане.
- За колко е медения месец?
- Две седмици, но Натали искаше цял месец. Откъде на къде иска цял месец. Нито позвама сина ѝ нито имам време.- оплакех се.
- Милата ми тя. Какво ѝ каза?
- Че имам да кандидатствам много ясно. И знаеш ли колко ми вика?
- Какво?
- Че Септември месец ще се оправям.
- Септември вече трябва да си избрала къде ще учиш и да ѝ там.
- И аз това ѝ казах. Тя беше разочарована, но не мога постоянно да се съгласявам с тях. И аз имам живот и не мисля, че трябва да се съобразявам постоянно с тях.
- Милата тя. Ще те оставям защото утре съм на работа, Чао.- каза и затворих. Станах от леглото си и взех пижамата и влязох в банята. След дългия душ си облякох пижамата и се върнах в стаята си. Легнах в особеното ми легло и затворих очи.
VOCÊ ESTÁ LENDO
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...