Излязох смазана от лекарския кабинет.
Най-сетне послушах думите на Раян и Стюарт и отидох на лекар...
Дори да беше доста известен...не каза нищо съществено. Говореше само някакви глупости, за да ме отклони от темата.- Какво става?- Раян ме попита веднага щом влязох в колата му.- Какво ти каза?- беше щастлив, но аз...
Хвърлих малката си чанта на задната седалка и закрих лицето си в шепите си.
- Али?- Раян попита несигурност...
- Не...- махнах ръка от лицето си. Сълзите течаха отново по лицето ми като река.- Не знае...не може.- проплаках.
Той се протегна и ме прегърна. Започна да гали главата ми, за да ме успокои.
- Не исках да ходя, защото знаех, че ще нещо сериозно...и какво сега..
- Али, не е само той лекар. Ще намерим някой друг. Все някой ще знае какво ти е.- започна да ме успокоява.- Юрий ще ни помогне, нали работи в...
- Не...няма да казваме на Юрий.- веднага го прекъснах.- Юрий не трябва да знае.
- Но защо? Той те обича...
- Казах, че не искам той да знае..
- Али...- опита се да ме обеди в думите си.
- Не искам, да бъда съжалявана за още нещо...не искам да ме съжалява...
****
- Ще се откажа от тях!- думите му предизвикваха смях в мен.- Не ми пука за тях...
- Ще се откажеш ли от парите си? Ще оставиш ли охолния си живот и ще дойдеш ли да живееш тук? Ще оставиш и скъпия си телефон и марковите дрехи? Ще оставиш ли модерната си кола и ще караш ли тази стара и ръждясала бракма?- той мълчеше.
Гледаше ме, но не казваше и дума. За какво любов говори, след като не може да се откаже от това.
- Али аз те обичам и те ще приемат това.- беше сигурен в думите си.
Усмихнах се и погледнах някъде в страни. Сложих лакти на масата и скъсих разстоянието между нас.
- Аз няма да ги приема...
- Али!- извика изведнъж.- Това е било грешка. Били са млади и не...
- Сериозно ли в момента ги оправдаваш?- със всяка негова дума се убеждавах в едно...това което имахме го няма....или което имах аз към него.- В момента ще пренебрегнем мен и ще обърнем внимание на твоя живот.- посочих го за кратко.- Изиграли са ти голям театър...оженихате за мен само, за да отмъстят на семейството ми. Рискуваха твоя живот само за да отмъстят. Възползваха се от теб...и когато се влюби...ти отнеха любовта.- очите му бяха впити в мен. Не го отместваше от мен. Какви му бяха мислите, за мен беше загадка.
- Когато приемеш всички форми на думите "откажа" или "отрека" ще говорим пак.- взех чантата си и станах от масата на която седяхме. Когато тръгнах към вратата той ме догони и ме хвана.
- Ще се боря за твоята любов...
- Успех...
_____________
Още едно несвързана глава, за което съжалявам.
Мисля, че вече е твърде късно да променям каквото и да било, защото смисълът е в това всичко да е несвързано...ако ме разбирате.Всяка глава започва а нов ден.
А всеки нов ден с ново действие.
VOUS LISEZ
От различни светове
Roman d'amour- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...