Танца

2.5K 122 17
                                    

Гл.т. Доминик

С Али влязохме в апартамента ни и аз тръгнах към кухнята оставяйки я да заключи входната вратата. Оставих торбите със покупки на кухненския плот и се върнах във хола като се настани на дивана. Пуснах телевизора облягайки се на дивана без да отделям поглед от екрана на плазмата.

- Отивам да оправя покупките.- каза Али влизайки в кухнята. Стоейки със гръб към успях да я огледам за пореден път днес. Тези дънки оертава перфектно краката, а за дупето....просто Ауу.😏

Звука на телефона ми ме изкара от мислите ми, заявявайки, че имам ново съобщение. Взех го от стъклената маса и го отключих.

Итън: Брат виж какво намерих в телефона на Кати!!!

[Изпратено видео]

Отворих го без да се замисля. Познатия глас на Али се чу, а около него някаква силна песен.

-This is a shout out to my ex.
Heard he in love with some other chick.
Yeah yeah, that hurt me, I'll admit
Forget that boy, I'm over it.
I hope she gettin’ better sex.
Hope she ain't fakin’ it like I did, babe.
Took four long years to call it quits.
Forget that boy, I'm over it.

Гласа на Али отекна в главата ми. Бях ококорил очи и гледах внимателно как тя и Кати играеха на някаква песен. Спомена за песента веднага изкочи в съзнанието ми и се сетих на кой. Али я харесваше толкова много въпреки всички онези намеци на Пери(какво сестра ми обожава Литъл Микс).

( Ако не се сещат за какво говоря поснете видеото ↑↑ и наблюдавайте началото😂)

И точно тогава замръзнах. Движенията който направи със ръцете си бяха подобни като тези на Пери, но от Али изглеждаха толкова....секси?

Аз: Как за бога намери това???

Итън: В телефона на Кати е пълно със такива😂.

Итън: Освен това в телефона на Али трябва да има още такива😏

Аз: Има парола😔

Итън: До колкото разбрах от Кати те имат еднакви пароли.

Итън: Било някакъв важен ден или нещо такова😕

Аз: Кажи я де!!

Аз: Прати я*

Итън: Не я знам😞

Аз: Тогава от къде имаш това😤😡

Итън: Случайно го забрави отключен😅

Аз: Идиот😠

- Какво правиш?- Али седна на дивана до мен.

- Гледам телевизия.- изтрелях веднага почесвайки се притеснено зад врата.

- Добрее.- каза объркано и стана стана от дивана.- Отивам да се преоблека.

Разширих очи спомейки си за онзи танц и без да се замисля погледнах към онази част от тялото ѝ. Бързо поклатихме главата и погледнах на страни. Започнах да разтърквам слепоочията си за да мога да збравя за танца, но за бога...как да го направя.
По дяволите тя е като богиня.

-----------------

Съжелявам😅😆
Друго не знам какво да кажа.

От различни световеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora