Отмъщение..

1.2K 101 20
                                    

"С моите хора"

"Руска компания"

"Любовна треска"

"Събиране на алкохолиците"

"Забавно ни е"

"Майката му на мъжете"

"Кой каза, че ще сме примерни"

"Аз съм влюбен"

Снимките, които качваха цяла вечер с различни послания бързо обиколи половината кампус в който учеше Доминик.

Клюките, че той е изоставил "гаджето си" бързо се разнесоха, а сега когато се появиха и снимките в които Алисън навсякъде е луда и щастлива доказваха това.

Доминик все още не беше поглеждал съобщенията, които Алисън му беше писала през последния месец.

Отивайки на лекции забеляза, че всеки си говореше нещо щом го види, но не обърна особено внимание.

На обяд когато се появи снимката в която Алисън и Александър са двамата прегърнати шумотевицата се усили и Доминик най сетне се позаинтересува от нея.

- Какви става?- седна на масата на която седяха приятелите му.

- Брато ти още ли не знаеш?- засмя се един от тях.- Всички говорят как си зарязал гаджето си.

- Моля?- изненадата се прочете в очите му.- В какъв смисъл?- не разбираше за какво точно му говорят.

- Ми след като с Касандра обявихте, че сте двойка, всички започнаха да следят бившата ти.- обясни му друг.

- Моля?- извика от изненада.

- От кога не си влизал в Инстаграм?

- От няколко дни.- каза Доминик и се опита да си спомни какви е правил.

Един от тях му подаде телефона си и той заби поглед в снимката на която беше Алисън.

- Ако не си спомняш преди два дена обяви, че си гадже на Касандра.- информираха го.

Той бързо извади телефона си и влезе в профила на Алисън е Инстаграм.

Видя последните ѝ публикации на като на едната беше с Руслан и Николас, а на другата с Александър и Александра.

Погледна къде е била тагвана и остана още по-изненадан.

*****

Поредния опит да се свърже с Алисън беше не успешен и това го изнервяше.
Не беше доволен от това, че тя се забавляваше без него и го заменяше с някой друг.

Последната снимка на която тя беше прегърната с Александър толкова го ядоса, че счупи телефона на приятеля си.

- Сказаты(Кажете)!- мъжкия глас, който се чу от телефона изненадана Доминик.

- Кой се обажда?- Доминик извика бесен от факта, че в ръцете на някой мъж е телефона на Алисън.

- Я не знаю кто ты, но Эллисон может не сейчас говорить. (Не знам кой си, но в момента Алисън не може да говори...)

- Не знам какво говориш копеле, но ако не дадеш телефона на Алисън, ще ви намеря и Бог няма да ти помогне, ясен ли съм?- извика накрая.

- Я не говорю по английски только по русски. Я не понимаю половины твоих слов, но я скажу Эллисон, что ты её ищешу.(Не говоря Английски, говоря единствено Руски, така че не разбирам половината от думите ти, а и ще предам на Алисън че си звънял...който и да си ти.)

Щом Александър затвори телефона той отново набра номера на Алисън, но никой не му вдигна.

Веднага отиде в чата им и тогава видя колко много непроверени съобщения има от Алисън.

******

Благодаря на VesetoT за помоща да напиша тази глава.

От различни световеWhere stories live. Discover now