С Кати седяхме на дивана и чакахме Натали и Емили да дойдат до нас, а след това щяхме да отидем в салона в който работеше Кати.
- Али, а тръгвам за работа!- извика мама от коридора.
- Добре...- Кати ме прекъсна.
- Аз ще я снимам.- провикна се Кати.
- Запомнила си.- засмя се мама.
- Аз пък ще я видя.- извика дядо щом се показа от кухнята.
- Ти нямаше ли да ходим в съседа?- засмя се мама.
- Не.- бързо я отряза дядо.- Ти нямаше ли да ходиш на работа?- продължи да я дразни дядо.
- Татко!- изпищя и се обу.- Довечера ще си решим спора с един билот.- каза и взе чантата си.
- Който победи взима целия шоколад.
- Дадено... Чао!- извика и това и излезе от нас.
Дядо дойде до нас и седна на дивана. След около 5 минути на вратата се звънна и ние с Кати станахме за да отворим. Отворих вратата и пред мен седеше Еми.
- Хей!- казах бързо.
- Знам, че е странно да съм сама, но на мама ѝ изкочи нещо и затова съм сама.
- Няма проблем! Сама ли дойде?
- Не, бодигарда ми ме докара.- усмихна се.- Според мен няма смисъл да ходим до салона.- каза щом влезе вътре.- Тук ли да се събуя?- аз кимнах и тя се събу.
- Ела!- казах и влязохме в хола. Дядо ѝ помаха, а Кати се усмихна.
- Здрасти, аз съм дядо ѝ.- дядо бързо се представи.- Може да ми викаш дядо Кол.- допълни.
- Тук ли ще правим магии?- Кати стана от дивана.- Аз съм Кати.- подади си ръката.
- Емили!- усмихна им се тя. Седна на дивана до дядо, а аз на фотьойла.- Хайде де! Разбрах, че си добра.- каза Еми развълнувано. Кати започна да ѝ обеснява някакви неща, а дедо я прекъсваше в средата на изречението. Еми постоянно се смееше, а аз се оплакват, че ме скуби.*****
Гл.т. Доминик
-Да една голяма пеперони.- каза Итън щом влезе в нас. Той седна до мен на дивана и ме погледна.- Значи ще се ожениш?- каза щом остави телефона си. Аз кимнах.- Честито тогава, дай да видя късметлийка.- засмива се. Аз му показах снимките който Еми ми изпрати преди два дни.- А лицето ѝ нямаш ли?
- Не, сто процента е някоя татина принцеса.
- Брати да знаеш какво момиче си видях.- похвали ми се Итън.
- Каква?- засмивам се.
- Брутална е.- казва бързо.- Трябва да видиш очите ѝ. Блестят.- продължава да я хвали.
- Верно те е завъртяла.- засмивам се.
- Само че те е от крайните квартали...- казва тихо.
- Бедна ли е?- погледна го. Той кимна.- Там са само злато търсачки.- обесних му.
- Повярвай ми тя не е! Когато ѝ исках номера тя ми каза някакъв за една пицариа.- засмях се веднага щом чух какво ми каза.- Но правят хубави пици.- довърши той.*****
Гл.т. Али
- Чао, Еми!- изпратих я и отново влязох в нас.
- Али и аз ще тръгвам защото утре от рано съм на работа.- каза докато се обвиваше.
- Добре!- казах и тя излезе от нас. Върнах се на дивана при дядо и седнах до него.
- Утре на работа ли си?- погледна ме той.
- Не. Ще оправям документите си за университета.- обесних му.
- Реши ли къде ще учиш?
- Мисля да ходя при братко, но той ме кара да пробвам първо тук.
- Значи ще заминеш?
- Сигурно.- казах тихо.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...