Знаеш ли как....

2.5K 112 7
                                    

Останалото време през което чакахме татко, леля и мъжът ѝ да дойдат дядо се заяждаше с Раян който преди малко слезе отново, но този път облечен и с оправена коса. Той от своя страна флиртуваше с Кати която не му обръщаше особено внимание. Доминик не говореше много явно все още се притеснява от нашите, но съм сигурена, че скоро ще свикне.
- Доминик, защо не говориш?- засмя се дядо.- Тая да не ти е забранила да говориш?- каза и ме посочи с палец без да поглежда.
- Не, разбира се!- засмя се тихо.
- Ела на сам!- мама каза защото той стоеше прав до вратата на хола. 

Тя го хвана за ръката и го накара да седне до мен на дивана. Той 'и се усмихна без да казва нищо и седна.  Раян веднага реагира и се огледа и щом видя мен и Доминик седнали един до друг се усмихна подло. Пристъпи към нас и най-нагло седна между мен и Доминик. Преметна двете си ръце на рамената ни и се усмихна миличко. Дядо го учели със чехълът си и той го погледна объркано.

- Тъпанар!-каза през зъби дядо.- Няма ли да си намериш вече приятелка.- каза през зъби.

Аз, Кати и мама се кикотихме тихо спомняйки си за предния им разговор по тази тема. Доминик си местеше погледа от нас трите на дядо който започваше с речта си.

- Вече си 22 годишен козел и още си нямаш жена. Ти остави, че си нямаш женя...ти дори нямаш приятелка.- каза и беше готов да го учели и с другия чехъл.

- Дядо не ми е нужна приятелка. Когато съм необвързан съм свободен да правя...

- Идиот!- каза и бързо стана от фотьойла. 

Дойде до него и започна да го удря със чехъла. Той бързо стана и започна да бяга, а дядо след него продължаваше да го удря.

- Ти мислиш само с оная си работа идиот.- извика и го удари доста звучно по главата.- Виж Али!- отново го удари.- По-малка е от теб и вече е женена. 

- Да, ама не учи нали.- изплези се на дядо.

 Дядо спря да го гони, а през това време аз станах и го пресрещнах. Стъкнах го и той падна на земята.

- Аут!- извика дядо щом извих ръката му и той се приви от болка.

- Ако още веднъж кажеш нещо подобно ще те пребия.- казах през зъби.- Знаеш, че още сега мога да счупя ръката ти...

- Стига толкова!- дядо дойде и ме издърпа от него.

- Аха пак откачи.- каза раздразнено.

От различни световеWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu