- Защо се прибра толкова късно?- гласът на татко огласи стаята.
- Бях на работа.- каза отегчено. Не че съм отегчена от тях, но все още не съм Окей с това което направиха.
- До полунощ?- майка ми същи се намеси.
- Да.
- Оставете момичето де!- дядо им се скара.- Млада е, нормално е да закъснява. Аз на нейните години трева пушех.- засмях се на изказването му. Мама направи странна физиономия, а татко се задави с водата която пише.
- Както и да е.- прекъсна ни татко.- Утре няма да ходиш на работа. Имаше среща с господин и госпожа Уилиямс.- съобщи ми той. Мама седна на мястото си до него и го бутна.- И...извинявай, че те ударих.****
Гл.т. Доминик
Паркирах пред къщата на нашите и загасих двигателя на колата. Нашите ме извикаха да говорят за нещо с мен и сто процента ще ми мърморят, че си нямам гадже или жена. Влязох вътре без да чукам и тръгнах към кухнята. Мама, татко и Еми да седят на масата и да си говорят разпалено. Седнах до Еми и тя се обърна към мен.
- А ти си бил тук?- каза тя, но веднага си продължи разговора с мама и татко.
- За какво щяхте да говорите с мен?- прекъснах ги.
- Няма да говорим.- каза строго баща ми.- Вече е решено.
- Ако сте решили пак да ме сабирате с някоя от перфектните ви момичета забравете.- каза веднага.
- Вече е решено.
- Миличък ние ти избрахме момиче за което ще се ожениш.- каза мама.
- Моля?!?- извиках и станах от мястото.- Чувате ли се какво говорите.
- Да много добре. След всички твой глупости който направи това ще е най-добре за момента.- обесни татко спокойно.
- Сигурно е някоя лигла.- казах тихо щом си седнах на мястото.
- Бъди спокоен не е толкова зле.- каза тихо Еми.
- Как така?
- Много е красива и е сладка.- обесни ми.****
Гл.т. Алисън
Седяхме в едно кафене и чакахме Натали да дойде. Днес се бяхме разбрали или по скоро Натали се беше обадила на нашите за да им каже. Погледнах към вратата на кафенето и видях Натали и Емили да влизат. Седнаха срещу нас на масата и ни се усмихна.
- Здравейте!- казахме двете с мама.
- Здрасти и на ваз.- отвърна ни Натали.- Нека започнем от най простото нещо.- каза тя щом се усмихна.- Датата за сватбата и къде искаш да е?
- Не знам.- повдигнах ръмене.
- На 15 Юли как ти се струва?
- Добре.- отговорих по същия начин.
- Мястото после ще го решим. Имам две седмици да ти купим рокля и другите глупости. Ще отидем до един познат фризьорски салон и там ще направим пробния грим и прическа.- обесни ни бързо.
- Същност косата и грима ми ще ги направи една приятелка.- казах бързо.
- Добре....това е чудесно.- каза след като се замисли.- Сега е време да изберем роклята.- каза и стана.
След като те ни заведе в един ботик започна да разглежда роклите.
- Много е скъпо тук!- казах тихо на мама.
- Знам, но не можем да им кажем. Ще ги обидим.
- Ние ще платим, ако се притеснявате за цените тук.- Натали ме хвана за рамото.- Сега вземи тези.- каза и ми даде цял куп рокли.Гл.т. Емили
Взех си телефона щом продължи да вибрира в джоба ми.
Батко: Как върви?
Батко: Не прекалява нали?
Батко: Емиии..
Батко: Емилии😭
Аз: Тук съм де😒
Батко: Какво става там???
Аз: Всичко е под контрол, но мисля, че Али се плаши от цените на роклите😂
Батко: Тя Али ли се казва?
Аз: Не са ли твърде казали?
Батко: Не😠
Батко: Я ми прати снимка😉
Аз: [вие изпратихте снимка]
Батко: Роклята не е лоша😏Аз: Ужасен си😠
Батко: Знам, но ме обичаш😝
Аз: Как е тази?😉
Аз: [Вие изпратихте снимка]
Батко: Отпред😃Аз: [ вие изпратихте снимка]
Батко: Лицето?😂Аз: Ставаш нагал😉
Гл.т. Али
След всички проби който направих не си харесах никаква рокля. Беше станало досс късно затова решихме да си ходим. Ние с мама се прибрахме вкъщи и аз веднага си легнах.
ESTÁS LEYENDO
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...