Това е новият ти дом

2.6K 115 3
                                    

Събудих се от слънчевата светлина която влизаше от всякъде. Отворих очи и се опитах да стана в седнало положение, но ръката на Дом ме спря. Опитах се да се освободя, но той затегна още повече хватката си около мен.
- Дом трябва да ставам.- казах тихо.
- Още малко де!- измърмори той.
- Ще изпуснем полета си, ако се излежаваме.- той ме освободи и аз станах от леглото. Той легна по корем и прегърна възглавницата ми.
- Ухае на теб.- каза с усмивка. Взех си дрехите за днес. И се облякох.

Излязох от банята и прибрах и последните ни неща

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Излязох от банята и прибрах и последните ни неща. Вчера не стана нищо особено ако се чудите. С Доминик бяхме цял ден тук и се говорихме. Снощи заспа при мен и не исках да го будя. Та така.
- Дом.- побутмах го леко.- Трябва да ставаш.
- Оставиме де!- обърна се на другата страна.
- Добре.- казах и тръгнах да ставам, но той ме хвана. Дръпна ме и аз паднах на леглото.
- Ще останеш при мен.- прегърна ме и ме придърпа към себе си.
- Трябва да ставаме.- повторих за пореден път.
- Уф, добре.- изпуфтя и стана. Аз се засмях и го гледах какво прави. Беше само по боксерки. Виждаше се всяка част от тялото му. Загледах се в добре оформените му плочки.- Зяпаш ме.- засмя се.
- Не е вярно.- отрекоха и осещах как бузите ми се затоплят.
- Някой е засрамен.- продължи да е смее. Аз станах и излязох от стаята. Огледа се в огледалото в хола. Бях червена като домат. Не ми харесваше това. Бях привлече към него. Кати ми е разказвала много за него и знам, че той изобщо не е за мен.
- Срамежливке къде си?- дойде в хола. Остави двата куфара пред вратата и дойде до мен.- Хайде! Самолета ни чака.- усмихна ми се чаровно и тръгнахме към изхода. Излязохме вън и тръгнахме към колата.

****

След дългият полет съм скапана. Щом влязохме в летището в Ню Йорк Дом тръгна напред.
- Къде отиваш?
- Към колата ми.- каза и продължи. Излязохме от летището и тръгнахме към паркинга. Той спря пред една черна спортна кола и я отключи. Сложи куфарите в багажника и се качихме в колата. След половин час бяхме пред една огромна сграда. Той влезе в подземния ѝ гараж и паркира колата. Слязохме от нея и той извади куфарите ни и тръгнахме към асансьора. Качихме в него той натисна копчето за последния етаж.
Щом стигнахме етажа вратите се отвориха и ние слязохме. Огледах коридора на който имаше две врати. Ние тръгнахме към едната и той я отключи. Влязохме в апартамента му и аз се събух. Щом ме видя и той сабу маратонкитр си и влезе в хола. Аз го последвах и влязох вътре. Огледах голямата стая и бях възхитена.
- Ела горе е стята ми!- извика ме и започнах да изкачва стълбите. Аз го последвах и щом се качих горе влязох в...май неговата стая.- Ти ще спиш тук. Аз ще спя в стаята за гости.- обесни ми.
- Ако искаш аз ще спя там...
- Не ако сестра ми дойде нещата ти трябва да са тук.- каза бързо. Аз кимнах.- Аз ще излизам. Ще оставя ключовете за апартамента на плота в кухнята и пари ако решиш да излизаш.- аз отново кимнах и той излез от стаята. Огледах стаята която беше цялата в черно. Черен гардероб, черно леглото, стени и дори завесите му бяха черни. Отидох до прозореца и дръпнах завесите. Светлината нахлу в стаята и я освети. Легнах на леглото и осетих неговия аромат. Пленена от хубавия му аромат който се е запазил във възглавниците се отнесох и заспах.

От различни световеTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang